;
coinex

گلکسی Z Fold 4 به لولای خاصی مجهز می‌شود که مقاومت بیشتری دارد

سامسونگ بهترین گوشی‌های تاشوی بازار را تولید می‌کند و برای اینکه در صدر جدول باقی بماند، هر سال گوشی‌ جدیدی را با تکنولوژی‌های پیشرفته در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهد. این کمپانی امسال از گوشی‌های تاشوی گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ تا چند ماه آینده از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود رونمایی می‌کند و تاکنون، برخی از مشخصات این گوشی‌ها فاش شده است. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در طراحی گلکسی Z Fold 4 از تنها یک لولا استفاده خواهد شد.

طراحی لولای گلکسی Z Fold 4

مجهز شدن به یک لولا، به این معناست که گوشی از قسمت‌های متحرک کمتری برخوردار می‌شود. در نتیجه، احتمال خراب شدن قسمت‌های مکانیکی گوشی کمتر می‌شود و طرح نهایی، مقاومت بیشتری خواهد داشت.

گلکسی Z Fold 4 به لولای خاصی مجهز می‌شود که مقاومت بیشتری دارد

در گزارش اخیر نوشته شده که سامسونگ به جای استفاده از باله لولاهای تقویت شده، از یک تک لولا استفاده می‌کند که باعث باریک‌تر و سبک‌تر شدن گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 4 می‌شود. سامسونگ احتمالا برای تامین قطعات لولاها، همچنان با KH Vatec همکاری خواهد کرد.

پیش از این گزارشی هم درباره مقاومت بالای نمایشگر در گوشی‌های تاشوی سری 4 سامسونگ منتشر شده بود. این گزارش مدعی بود که Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 به نمایشگر مقاوم‌تری مجهز می‌شوند که قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس S-Pen معمولی را دارد. برخی مدعی هستند که این نمایشگر از نوع مقاوم‌تر Ultra-Thin Glass یا UTG خواهد بود. تکنولوژی نوع جدید UTG احتمالا با اسم رسمی Super UTG رونمایی می‌شود.

گفته می‌شود که سامسونگ برای فروش 13 میلیون گوشی تاشوی سری زد 4 در سال 2022 برنامه‌ریزی کرده است. این در حالی است که فروش Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در سال 2021، تنها 7 میلیون دستگاه بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تکنولوژی لولای جدید گلکسی Z Fold 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر