;
coinex

رویداد WWDC 2022 اپل برای معرفی iOS 16 خردادماه برگزار می‌شود

کمپانی اپل از تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2022 خبر داد. سی‌ و سومین کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان اپل از تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد) تا 10 ژوئن (20 خرداد) برگزار خواهد شد.

رویداد WWDC 2022 هم مثل رویدادهای چند سال اخیر، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان در اپل پارک حضور فیزیکی خواهند داشت.

اپل رویداد توسعه‌دهندگان WWDC را در سال‌های قبل از 2020 به‌صورت فیزیکی در کالیفرنیا و در مرکز همایش مک انری برگزار می‌کرد که هزاران توسعه‌دهنده و همچنین کارمندان اپل در آن حضور داشتند. اما در سال 2020، اپل روش دیگری را برای برگزاری رویداد خود انتخاب کرد. WWDC در سال 2020 به‌صورت آنلاین برگزار شد و تمام علاقه‌مندان می‌توانستند به‌صورت رایگان در آن شرکت کنند.

رویداد WWDC 2022

اپل قصد دارد امسال هم رویداد توسعه‌دهندگان خود را به‌صورت آنلاین برگزار کند. سوزان پریسکات، معاون ارتباطات جهانی توسعه‌دهندگان و بازاریابی سازمانی و آموزشی اپل درباره برگزاری آنلاین رویداد WWDC 2022 گفته است که این رویداد همیشه فضایی بوده برای برقراری و ساختن ارتباطات و امیدوار است که امسال نیز فضایی بهتر برای ساختن اجتماعات جدید فراهم شود.

رویداد WWDC 2022 اپل برای معرفی iOS 16 خردادماه برگزار می‌شود

او در ادامه اضافه کرد: «WWDC22 از توسعه‌دهندگان در سراسر جهان دعوت می‌کند که کنار هم جمع شوند تا روش‌های به واقعیت تبدیل کردن بهترین ایده‌های‌شان را کشف کنند.»

شرکت در رویداد WWDC 2022 به‌صورت رایگان است و تمام توسعه‌دهندگان در سراسر جهان می‌توانند در این رویداد آنلاین شرکت کنند. اپل قصد دارد جلسه‌ها و آزمایشگاه‌هایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد تا آنها بتوانند اطلاعات جدیدی را درباره ویژگی‌های جدید و آپدیت‌های نرم‌افزاری کسب کنند که در طی رویداد رونمایی خواهند شد.

اپل اعلام کرده است که رویداد امسال، شامل جلسات آموزشی بیشتر، آزمایشگاه‌های بیشتر، سالن‌های دیجیتالی بهتر برای تعامل با شرکت‌کنندگان و بسیاری امکانات دیگر خواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد، این غول کوپرتینو قصد دارد رویداد WWDC 2022 را به یک رویداد جهانی واقعی تبدیل کند.

جلسه‌ها و اطلاعاتی که برای توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده، در وب‌سایت Apple Developer و یا از طریق اپلیکیشن Apple Developer در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود که اپل در روز اول این رویداد، با برگزاری یک سخنرانی آنلاین از نرم‌افزارهای جدید از جمله iOS 16 ،iPadOS 16 ،macOS 13 ،tvOS 16 و watchOS 9 رونمایی کند. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل در این رویداد، یک دستگاه سخت‌افزاری را نیز معرفی کند. برخی معتقدند که این دستگاه احتمالا Mac Pro نسخه جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رویداد WWDC 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر