coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده سپاهان پاختاکور 18 فروردین 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده سپاهان پاختاکور 18 فروردین 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده سپاهان پاختاکور را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

خرید بلیط هواپیما

تماشای پخش زنده فوتبال آسیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده سپاهان پاختاکور امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال سپاهان پاختاکور به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی سپاهان پاختاکور را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه سپاهان پاختاکور را تماشا کنید.

پخش زنده سپاهان پاختاکور 18 فروردین 1401

در چارچوب رقابت‌های هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا، امشب _هجدهم فروردین‌ماه_ از ساعت ۲۱:۴۵ تیم‌های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار بصورت زنده از شبکه اصفهان و شبکه شما پخش می‌شود. سپاهان پس از یک سال غیبت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این فصل دوباره در این مسابقات شرکت می‌کند و در گروهی نسبتاً سخت در اولین دیدار باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

پخش زنده سپاهان پاختاکور 18 فروردین 1401
پخش زنده سپاهان پاختاکور 18 فروردین 1401, پخش زنده سپاهان پاختاکور, پخش زنده سپاهان, بازی امشب سپاهان, پخش زنده فوتبال, پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا,

پاختاکور در کنار الدحیل قطر و التعاون عربستان که میزبان این گروه است رقبای سپاهان در مسیر صعود به مرحله بعد رقابت‌ها است. آخرین جدال‌های سپاهان و پاختاکور به لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۰ بازمی‌گردد.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود که حسن شوشتری و داود رجبی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. دیگر دیدار این گروه پس از این دیدار بین التعاون عربستان و الدحیل قطر برگزار می‌شود.

ساعت بازی سپاهان پاختاکور کی است؟

ساعت بازی دو تیم پاختاکور و سپاهان نیز 21:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده سپاهان پاختاکور

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده سپاهان پاختاکور 18 فروردین 1401 از ESPN

پخش زنده سپاهان پاختاکور 18 فروردین 1401 از Sport Klub

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر