coinex
راهنمای خرید تکراتو

متا ارزهای دیجیتال مخصوص اینستاگرام و واتساپ عرضه می‌کند

طبق گزارش فایننشال تایمز، شرکت متا برای معرفی توکن های مجازی متا و ارزهای دیجیتال در مجموعه اپلیکیشن‌های خود از جمله واتس‌اپ و اینستاگرام برنامه‌هایی را آماده می‌کند.

توکن های مجازی متا با هدف پاداش به سازندگان، وام دهی و انجام سریع‌تر سایر خدمات مالی عرضه خواهند شد. نام احتمالی این رمزارزها، «Zuck Bucks» خواهد بود و احتمال اینکه بر پایه بلاکچین نباشند، وجود دارد. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات این توکن‌ها را بررسی کنیم.

توکن های مجازی متا

برنامه معرفی توکن‌های مجازی و ارزهای دیجیتال توسط متا هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و موقعی انجام خواهد شد که تمرکز این شرکت بر متاورس (یک محیط مجازی که در آن افراد با یکدیگر تعامل، کار و بازی می‌کنند) افزایش پیدا کند. اگر متا این طرح را پیاده سازی کند، یک منبع درآمد جدید به دست خواهد آورد. همچنین می‌تواند برای انجام تراکنش‌های مالی در برنامه‌های خود مثل فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس اپ و پلتفرم واقعیت مجازی متا کوئست، کنترل بیشتری داشته باشد.

 

توکن NFT متا

گزارش FT به نقل از افراد آشنا با این موضوع، بیان می‌کند که در داخل شرکت به رمزارزهای متا، «Zuck Bucks» می‌گویند. این ارزها برای دنیای متاورس در نظر گرفته شده‌اند و این احتمال وجود دارد که مبتنی بر بلاک چین نباشند.

در این گزارش آمده است که متا می‌تواند توکن‌های درون‌برنامه‌ای را معرفی کند که به‌طور مرکزی توسط شرکت کنترل می‌شوند و چنین توکن‌هایی می‌توانند برای پرداخت به سازندگان مورد علاقه در اینستاگرام یا پاداش دادن به افرادی که مشارکت‌های معناداری در گروه‌های فیسبوک دارند، استفاده شوند.

سخنگوی متا روز چهارشنبه به رویترز گفت: «ما امروز هیچ به‌روزرسانی نداریم که بتوانیم به اشتراک بگذاریم.» مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی متا، ماه گذشته گفت که اینستاگرام توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در کوتاه مدت معرفی خواهد کرد.

در اوایل سال جاری، متا به اتحاد پتنت باز کریپتو (COPA) پیوست، گروهی از شرکت‌ها به رهبری Block Inc جک دورسی که متعهد شده است دسترسی آزاد به فناوری‌های ارزهای دیجیتال را ارتقا دهد.

نظر شما در مورد توکن‌های شرکت متا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: investing

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر