;
coinex

تماشا کنید: رندر پوکو M4 5G طراحی پنل پشتی را فاش می‌کند

پوکو در ماه‌های اخیر از گوشی‌های POCO M4 Pro 5G و POCO M4 Pro 4G رونمایی کرده است. اما کار شیائومی هنوز با این خانواده تمام نشده و نسخه استاندارد هم در راه است. اخیرا تصویری از رندر پوکو M4 5G با کیفیت پایین منتشر شده است.

شایعات حاکی از آن هستند که پوکو ام 4 5 جی نسخه‌ای ریبرند شده از Redmi Note 11E 5G خواهد بود که ماه گذشته رسما در چین راه‌اندازی شد. از آنجا که این گوشی با برند پوکو رونمایی می‌شود، پس انتظار داریم که طراحی پنل پشتی متفاوتی داشته باشد.

افشاگر Abhishek Yadav اخیرا تصویری بی‌کیفیت از رندر پوکو M4 5G منتشر کرده است. این تصویر درواقع از پلتفرم MTC کشف شده و نمای کلی از طراحی گوشی را نشان می‌دهد.

رندر پوکو M4 5G

همانطور که در بالا اشاره کردیم، پوکو ام 4 5 جی اخیرا در پلتفرم MTC دیده شده و تصویری از آن نیز فاش شده است. این عکس بسیار تار و بی‌کیفیت است؛ اما شمایل کلی و المان‌های کلیدی طراحی گوشی را فاش می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، پنل پشتی این گوشی به ماژول دوربینی مجهز شده که شبیه به سایر گوشی‌های سری M پوکو است.

تماشا کنید: رندر پوکو M4 5G طراحی پنل پشتی را فاش می‌کند

برند POCO را در قسمت سمت راستی ماژول و چیدمان لنزها به همراه فلش‌های LED را در سمت چپ آن مشاهده می‌کنید. اینطور که به نظر می‌رسد، POCO M4 5G در رنگ‌های زرد و سبز عرضه خواهد شد. این تصویر نمایی از پنل جلویی گوشی را نشان نمی‌دهد؛ با این‌حال گفته می‌شود که این گوشی از طراحی ناچ قطره‌ای برخوردار خواهد شد.

مشخصات پوکو M4 5G

گوشی پوکو ام 4 5 جی به نمایشگر 6.58 اینچی +LCD FHD با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز می‌شود. در نمای جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد و پنل پشتی آن هم احتمالا از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصاتی است که تنظیمات دوربین گوشی را تکمیل می‌کند.

POCO M4 5G همراه با اندروید 12 و رابط MIUI 13 راه‌اندازی می‌شود.

تامین قدرت این گوشی را یک تراشه دایمنسیتی 700 بر عهده دارد. از دیگر مشخصات نسخه استاندارد پوکو ام 4 باید به دو نسخه رم 4 و 6 گیگابایتی همراه با حافظه‌ 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی در مجموع در سه نسخه راه‌‌اندازی می‌شود:

  • رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی
  • رم 4 و حافظه 128 گیگابایتی
  • رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی

POCO M4 5G از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با تکنولوژی شارژ 18 واتی نیز شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندر پوکو M4 5G چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر