;
coinex

جزییاتی از تراشه وان پلاس 10 منتشر شد؛ دایمنسیتی این‌بار در پرچمدار وان پلاس

کمپانی وان پلاس در یک روند کاملا معکوس، از گوشی وان پلاس 10 پرو رونمایی کرده است؛ اما هنوز نسخه استاندارد این گوشی را راه‌اندازی نکرده است. اخیرا جزییاتی از تراشه وان پلاس 10 فاش شده که در ادامه، آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

افشاگر معروف، Yogesh Brar با انتشار یک توییت اعلام کرد که گوشی وان پلاس 10 به‌زودی رونمایی می‌شود و تفاوت‌های مهمی با نسخه پرو خواهد داشت. این افشاگر مدعی شده که در OnePlus 10 از سیستم روی تراشه اسنپدراگون خبری نیست.

تراشه وان پلاس 10

Yogesh Brar در توییت اخیر خود مدعی شده که وان پلاس 10 از سیستم روی تراشه دایمنسیتی برخوردار می‌شود. او خاطر نشان کرد که نسخه استاندارد OnePlus 10 درواقع یک نسخه محدود خواهد بود و به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز خواهد شد.

جزییاتی از تراشه وان پلاس 10 منتشر شد؛ دایمنسیتی این‌بار در پرچمدار وان پلاس

این افشاگر همچنین اعلام کرد گوشی OnePlus 10 Ultra نیز در راه است؛ اما تاریخ راه‌اندازی آن هنوز مشخص نیست.

کمپانی وان پلاس هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات درباره تراشه وان پلاس 10 را تایید نکرده است؛‌ هرچند که استفاده از دایمنسیتی 9000 اصلا عجیب نیست. تراشه دایمنسیتی 9000 با امتیازهای بالایی که در گیک‌بنچ دریافت کرده،‌ توجه بسیاری از تولیدکننده‌های گوشی را به خود جلب کرده است. بنابراین اصلا بعید نیست که وان پلاس بخواهد در پرچمدار خود از این تراشه استفاده کند.

پیش از این، جزییاتی هم درباره وان پلاس 10R منتشر شده بود که از وجود تراشه دایمنسیتی 8100 در این گوشی خبر می‌داد. اینطور که به نظر می‌رسد، مدیاتک قصد ندارد میدان را برای یکه‌تازی اسنپدراگون خالی بگذارد. کمپانی کوالکام هم از ورود پرقدرت تراشه‌های مدیاتک آگاه است و به‌همین دلیل، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را زودتر از موعد راه‌اندازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تراشه وان پلاس 10 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر