;
coinex

بازیگران سریال نوبت لیلی ؛ بیوگرافی و تصاویر

نوبت لیلی سریالی رازآلود و عاشقانه به کارگردانی روح الله حجازی است که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. برای آشنایی با بازیگران سریال نوبت لیلی همراه ما باشید.

مجموعه‌ی نوبت لیلی به نویسندگی مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز و روح الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی ساخته شده است.

در این سریال که از پر بازیگرترین سریال‌هایی نمایش خانگی به شمار می‌آید، بسیاری از بازیگران مطرح کشورمان به نقش آفرینی پرداخته‌اند. ما در این نوشتار تکراتو به زندگینامه بازیگران سریال نوبت لیلی می‌پردازیم. شما در ادامه می‌توانید عکس های بازیگران سریال نوبت لیلی را نیز مشاهد نمایید.

بازیگران سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی عنوان نخستین سریال روح الله حجازی است. او در این مجموعه داستانی عاشقانه‌‌ و رازآلود را در بستری خیال‌انگیز و جذاب به تصویر کشیده و با سبکی نو روایتگر سه برهه تاریخی است.

بازیگران سریال نوبت لیلی

حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان، علیرضا ثانی فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، مسعود کرامتی، خسرو احمدی، فرزین محدث و علیرضا جعفری از بازیگران مطرحی هستند که در اولین سریال روح الله نقش‌آفرینی کرده‌اند. اکنون به بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی می‌پردازیم.

پردیس احمدیه

بازیگران سریال نوبت لیلی

پردیس احمدیه در 8 تیر ماه سال 1371 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نوازندگی ساز ایرانی است. وی در سال 1386 با معرفی حمید نعمت‌الله در فیلم مقلد شیطان افشین صادقی برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

احمدیه در فیلم‌های لا مینور (داریوش مهرجویی)، مجبوریم (رضا درمیشیان)، تومان (مرتضی فرشباف)، سرکوب (رضا گوران)، خفه‌گی (فریدون جیرانی)، لاک قرمز (جمال سیدحاتمی)، تگرگ و آفتاب (رضا کریمی)، خانه دختر ( شهرام شاه حسینی)، دلم می‌خواد (بهمن فرمان آرا) به نقش‌آفرینی پرداخته است.

پردیس احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم لاک قرمز انتخاب شد. او همچنین در نوزدهمین جشن سینمای ایران نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

مهران غفوریان

بازیگران سریال نوبت لیلی

مهران غفوریان زاده‎‌ی سوم شهریور ماه سال 1353 بازیگر، کمدین و کارگردان مشهور کشورمان است. او در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد و یک دختر دارد.

اولین کار غفوریان مجموعه طنز لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی بود. وی سپس از سال 1380 با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. پس از آن در سال 1377، با مهران مدیری هم بازی شد.

او دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی است. از کارهای غفوریان می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

مریلا زارعی

بازیگران سریال نوبت لیلی

مریلا زارعی در 25 فروردین ماه سال 1353 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌اموخته‌ی زشته‌ی صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. او با بازی در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف، وارد دنیای بازیگری شد. ایفای نقش در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود.

زارعی از بازیگران موفق و توامندی است که تا کنون با کارگردانانی مطرحی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌ است.

مریلا زارعی با بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده‌ است.

حمید فرخ‌نژاد

بازیگران سریال نوبت لیلی

حمید فرخ‌نژاد زاده‌ی 28 فروردین ماه سال 1348 است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده و فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرده است.

فرخ‌نژاد در سال 1369 با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی وارد عرصه‌ی بازیگری سینما آغاز شد. او پس از 9 سال با بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه سینمایی‌اش بود، خوش درخشید و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم‌نامه فیلم عروس آتش که توسط فرخ‌نژاد و سینایی نوشته شده بود نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را دریافت کرد. همچنین بازی حمید فرخ‌نژاد در این فیلم مورد توجه منتقدان قرار گرفت و گوی بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کارلووی واری 2000 را از آن خود کرد.

بازی در ارتفاع پست و به رنگ ارغوان دو همکاری موفق وی با ابراهیم حاتمی کیا بود. ایفای نقش او در فیلم طبل بزرگ زیر پای چپ مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو 2006 را برای وی به ارمغان بیاورد.

فرخ‌نژاد برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های گشت 2 و خوب بد جلف نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

لادن مستوفی

بازیگران سریال نوبت لیلی
زندگینامه بازیگران سریال نوبت لیلی

در ادامه‌ی بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی می‌رسیم به لادن مستوفی، وی زاده 20 اسفند ماه سال 1351 در شهرستان تنکابن است. نام اصلیش زهرا بوده، او تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌تمام رها کرد و وارد دنیای بازیگری شد.

مستوفی در 22 سالگی با بازی در فیلم روز واقعه (سال 1373) وارد سینما شد. او پس از بازی در مجموعه تلویزیونی دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید.

لادن مستوفی همسر شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و نیز خواهر لاله مستوفی منشی صحنه سینمای ایران است. مستوفی در بسیاری از فیلم‌هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته به نقش‌آفرینی پرداخته است که از جمله آنها می‌توان به فیلم روز واقعه و مجموعه تلویزیونی شیخ بهایی اشاره کرد.

گوهر خیراندیش

بازیگران سریال نوبت لیلی
عکس های بازیگران سریال نوبت لیلی

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور ماه سال 1333 در شیراز است. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرده و اکنون بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و همچنین گوینده رادیو است.

خیراندیش از سال 1349 و در دوران دبیرستان وارد گروه تئاتر شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد، و پس از چندی آن‌ها با هم ازدواج کردند. حاصل ازدواج او با جمشید اسماعیل‌خانی یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است.

گوهر خیراندیش و همسرش در شیراز به‌ فعالیت تئاتر می‌پرداختند و نیز کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بودند. وی بازی در سینما، تئاتر و تلویزیون را ادامه داد تا با بازی در فیلم بانو درخشید.

وی چه در سینما و چه در تلویزیون در نقش‌های متفاوت ظاهر شده‌ است. او چند سال است که در برنامه صدای‌ عبرت شبکه سراسری رادیو فعالیت می‌کند. او همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.

گوهر خیراندیش یکی از استادان ثابت کانون سینماگران جوان است و نیز سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چندین دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.

علیرضا جعفری

بازیگران سریال نوبت لیلی

علیرضا جعفری زاده‌ی 5 اردیبهشت ماه سال 1373 در تهران است. او جزو بازیگرانی بوده که فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده‌ و از 5 تا 15 سالگی در 30 سریال و فیلم نقش‌های متفاوتی را بازی کرد. نخستین کار او بازی در فیلم تلویزیونی دیوار ساخته بیژن صمصامی بود.

جالب است بدانید علیرضا جعفری برادرزاده‌ی امیر جعفری بازیگر مطرح کشورمان است. از دیگر آثاری که او در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته می‌توان به فیلم مهمان مامان، اثر داریوش مهرجویی و سریال‌ بچه‌های خیابان و صیام و تیام اشاره کرد که با ایفای نقش در آن محبوب شد.

علیرضا ثانی‌فر

بازیگران سریال نوبت لیلی

علیرضا ثانی‌فر در سال 1351 به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری از دانشگاه هنر و بازیگر، نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون است.

وی در 13 سالگی در فیلم مرگ گرگ‌ها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری بازی کرد. ثانی‌فر نویسندگی فیلم سینمایی تلویزیونی درست مثل یک پل، سریال انیمیشن پاییز گرم را به عهده داشته است.

او همچنین یکی از نویسندگان سریال انیمیشن شب چله، سرپرست گویندگان سریال انیمیشن مشاهیر معاصر، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن هوشان، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن کلان آباد، نویسنده فیلمنامه «قطب نما»، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن نازبالش بوده است.

داستان سریال نوبت لیلی

لیلی که حوادث شوم دوره‌ی کودکی‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌داند، یک کتاب مرموز را می‌یابد که داستانش دو قرن قبل در بالکان می‌گذرد که اتفاقات آن بسیار مشابه به سرگذشت خانواده‌ او است.

درواقع لیلی احساس می‌کند او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های موازی بسیاری زیسته‌اند، و حالا نوبت او بوده تا با رمزگشایی از کتاب و پیدا کردن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به همه‌ی این زندگی‌های زیسته معنا ببخشد.

بازیگران سریال نوبت لیلی

لیلی باور دارد که رمزگشایی از این داستان، می‌تواند پرده رازها و حقایق گذشته و آن چه بر مادر و خانواده‌اش گذشته را بردارد.

روح‌الله حجازی از کارگردانان جوان و موفقی است که در سال 2013 نامزد جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم مونترآل برای فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم شد. او همچنین برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش هنر و تجربه برای فیلم در میان ابرها در سال 2008 گردید.

عوامل نوبت لیلی (Nobate Leili)

بازیگران سریال نوبت لیلی

  • ژانر: درام، عاشقانه
  • کارگردان: روح الله حجازی
  • تهیه کننده: روح الله حجازی
  • نویسنده: مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز، روح الله حجازی
  • مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی
  • تدوینگر: محمود نجفی
  •  مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی
  • طراح صحنه: آیدین ظریف
  • طراح چهره پردازی: محمود دهقانی
  • طراح لباس: زهرا صمدی
  • صدابردار: سعید بجنوردی
  • آهنگساز: بامداد افشار
  • صداگذار: آرش قاسمی
  • مدیر جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری
  • سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: مهرداد یزدانی(سرپرست بخش شمال محمد عسگری)
  • منشی صحنه: غزل رشیدی
  • عکس و فیلم پشت صحنه: امیرعلی حمدی پور

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال نوبت لیلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر