coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام

موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام ؛ در سالیان اخیر اینستاگرام تبدیل به یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین پلتفرم های شبکه مجازی شد. همین امر موجب شد تا بسیاری از افراد به فکر راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام بیافتند.

معرفی برخی از موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام منوط به داشتن فالوور زیاد برای بیشتر دیده شدن، بالا بردن اعتبار و اعتماد در نزد مخاطبان است.

اما بسیاری از پیج های فروش در اینستاگرام به جای صرف هزینه زمانی و مالی زیاد با خرید فالوور فالوکمپ برای پیج خود اعتبار و اعتماد را در کمترین زمان فراهم می کنند.

اما موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام در جهان کدام پیج ها هستند و تعداد فالوورهای انها چقدر است؟‌ در ادامه مطلب به شرح این موضوع می پردازیم.

1- ست من     set men |

یکی از پیج های فروش موفق اینستاگرام است که به صورت کاملاً تخصصی در حوزه فروش پوشاک مردانه فعالیت دارد. این پیج با قرار دادن محتوا های شیک در پیج خود توانسته است ۷۵۵ هزار فالوور برای خود جذب نماید که آماری قابل قبول است. پست های پیج ست من در مورد مواردی مانند ست کردن لباس، کفش و اکسسوری در رنگ بندی های گوناگون و متنوع است.

2- نایک   nike |

اگر کمی اهل ورزش و اسپرت باشید، یقینا نام برند نایک را شنیده اید. نایک یکی از معتبر ترین و پرفروش ترین برند های خارجی به حساب می آید. بازار رقابت ها در حوزه فروش محصولات ورزشی بسیار داغ است اما آیا برند نایک از چه روش ها و ترفند هایی برای رسیدن به چنین پیشرفتی استفاده کرده است؟

یکی از شگردها و رازهای موفقیت این پیج قرار دادن پست هایی مرتبط با نقاط ضعف کاربران است. یعنی فالوور های این پیج با بازدید از پست و استوری های پیج نایک، عماد به نفس بالایی دست میابند.

3- Asos

یکی دیگر از برترین و موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام که قدمت چندین ساله ای دارد، برند Asos است. این پیج نیز در حوزه فروش پوشاک فعالیت داشته و فروش فوق العاده بالایی دارد. این شرکت بزرگ، از طریق استخدام مدل های مختلف از سرتاسر چهان، محصولات خود را به نمایش عموم می گذارد. برند Asos نیز همانند پیج نایک، نقاط ضعف 11 میلیون فالوور خود را شناسایی کرده و سعی بر افزایش اعتماد به نفس آن ها دارد.

موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام

4- خانومی | Khanoumi

برند خانومی، از جمله مسن ترین و محبوب ترین برندهای ایرانی است که در حوزه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است. اکثریت مشتریان و کاربران این پیج بانوان محترم ایران زمین هستند که معمولا هم رضایت کافی از این پیج دارند. در حال حاضر پیج خانومی دارای 900 هزار فالوور است و تقریبا کار خود را از سال 1392 آغاز نموده است. مشتریان با مراجعه به پیج خانومی می توانند محصولات برتر ایرانی و خارجی را مشاهده نموده و سپس با توجه به نیاز خود، محصول مناسبی تهیه کنند.

5- Away

پیج موفق دیگری که قصد معرفی آن را داریم، پیج Away است. فعالیت اصلی این پیج اینستاگرامی در حیطه چمدان است. این برند معتبر توانسته است مقدار فالوور خود را به عدد 550 هزار برساند که آماری قابل قبول است. در سال های اخیر به دلیل به وجود آمدن ویروش ناشناخته کرونا، برند های بسیاری ضرر و حتی برخی به کلی ورشکست شدند؛ اما برند Away با مدیریت بسیار مناسب نه تنها هیچ گونه ضرری متحمل نشد، بلکه پیشرفت بسیاری نیز داشته و کسب و کار خود را رونق داد. محتوای این پیج کاملا حرفه ای بوده و قادر به جذب هر گونه کاربر با هر نوع سلیقه ای است.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری ساخت فروشگاه در اینستاگرام

6- Converse

برند  Converse را می توان در بین معتبر ترین و موفق ترین پیج های اینستاگرامی خارجی قرار داد، چرا که این برند توانسته است در سال اخیر، پیج اینستاگرامی خود را به خوبی جلو ببرد. این برند نیز در حوزه پوشاک ورزشی فعالیت بسزایی داشته و از موفق ترین های این حیطه به حساب می آید. تعداد دنبال کنندگان این پیج به عدد 10 میلیون رسیده و سالانه صد ها میلیارد درآمد دارد.

بدیهی است که با جذب این اندازه فالوور فعال و واقعی به چنین درآمد ها نجومی دست یافت. این پیج نیز به جای ارائه تبلیغات خسته کننده، پست و استوری های مرتبط با سلیقه و علایق دنبال کنندگان خود در پیج قرار می دهد که همین امر موجب پیشرفت بیش از پیش این برند شده است.

موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام

7- دیجی کالا

احتمالا در ایران فروشگاه آنلاین و پر نام و آوازه دیجی کالا را همه می شناسند. این فروشگاه حدود یک دهه پیش در پایین ترین سطح فروشگاهی کار خود را آغاز کرد. تلاش و پشتکار و بهره گرفتن از نیروهای متخصص باعث شد، تا در طول یک دهه فروشگاهی با تجهیزات کامل و همواره فعال ایجاد شود. پیج این مجموعه در اینستاگرام از معروف ترین و پر مخاطب ترین پیج های فروش در ایران است. از دلایلی که باعث شده تا این پیج فالوورهای زیادی داشته باشد، تضمین اصالت کالا، قبول بازگشت محصول در صورت معیوب بودن، قیمت مناسب، تنوع بالای محصول و … است.

9- ریموژ بگ

از موفق ترین پیج های اینستاگرام می توان به ریموژ بگ اشاره کرد که در زمینه فروش کیف فعالیت می کند. این پیج کار خود را در سال 98 استارت زده و دلیل موفقیتش را می توان تمرکز کردن بر روی یک محصول اشاره کرد. این صفحه تنها به فروش کیف زنانه پرداخته است و با این حال تنوع محصول آنقدر بالا است که هر شخصی را در انتخاب یک محصول به فکر وا خواهد داشت.

این پیج شعار جالبی دارد و می توان آن را از دلایل موفقیت آن دانست: “با افتخار تا ۴۸ ساعت ضمانت بازگشت کالا در ریموژبگ” این شعار هر شخصی را وسوسه می کند تا خرید خود را از این صفحه انجام دهد.

گرافیک زیبا، کیفیت بالای اجناس، استفاده از مدل، ضمانت قبول بازگشت محصول و … همگی عواملی هستند تا این پیج را تا لیست پرفروش ترین پیج ها برسانند.

بیشتر بخوانید: قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام رونمایی شد؛ از نظرسنجی تا پاپ آپ دایرکت

10- ویزلند

یکی از موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام ویزلند است. این پیج در زمینه فروش کیف و کفش چرم فعالیت دارد. این پیج حدود شش سال پیش کار خود را آغاز کرد و با نوآوری و خلاقیت، کسب و کار خود را مشهور کرد. شما در زمینه کیف و کفش چرم، منحصر به فردترین طراحی ها را در این پیج مشاهده می کنید که از دلایل خاص موفقیت آنها محسوب می شود.

جمع بندی

در دنیای امروز بدون شک فضای اینستاگرام از فرصت های ناب برای رسیدن به موفقیت در عرصه فروش است. دلیل این امر بازدید روزانه هر فرد از این پلتفرم است. ما در این مطلب موفق ترین پیج های فروش اینستاگرام را معرفی کردیم. اگر قصد دارید شما نیز یک پیج فروش در اینستا داشته باشید باید از این پیج ها الگو بگیرید. خرید فالوور فالوکمپ از جمله راه های افزایش فالوور است تا یک پیج فروش در مدت زمان کمی به فروش بالا برسد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اینستاگرام دی جی کالا کجاش موفق و پرفروشه؟

    پاسخ