;
coinex

ایلان ماسک: دوج کوین گزینه خوبی برای روش پرداخت است

ایلان ماسک در توییت اخیر خود پیشنهاد کرد که از دوج کوین به‌عنوان ‌یکی از روش های پرداخت توییتر استفاده شود. این چهره سرشناس همچنان به تلاش خود برای پذیرش دوج کوین ادامه می‌دهد و باید دید که تا چه اندازه موفق خواهد بود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، اخیرا 9.1 درصد از سهام توییتر را خریداری کرده و هم‌اکنون، عضو هیئت مدیره این شبکه اجتماعی است. او اخیرا با انتشار یک توییت درباره پذیرش دوج کوین، خبرساز شد.

توییت ایلان ماسک درباره روش های پرداخت توییتر

توییت جدید ایلان ماسک درباره پذیرش دوج کوین به‌عنوان یک روش پرداختی برای خرید اشتراک Twitter Blue بود. توییتر بلو، درواقع سرویس ویژه‌‌ توییتر است که کاربران می‌توانند با خرید اشتراک، از آنها بهره‌مند شوند.

ایلان ماسک: دوج کوین گزینه خوبی برای روش پرداخت است

در حال حاضر مشخص نیست که آیا پیشنهاد ایلان ماسک پذیرفته شده یا خیر؛ اما به نظر می‌رسد که در حد یک ایده ابتدایی بوده و شاید در آینده از آن استفاده شود.

ایلان ماسک همیشه با توییت‌های خود، موضوعات بحث‌برانگیزی را مطرح می‌‌کند. او چند وقت پیش از فالورهای خود خواسته بود که درباره اضافه شدن گزینه ویرایش توییت نظر بدهند. 73 درصد از شرکت‌کننده‌ها موافق این ایده بودند. در ادامه این ماجرا،‌ اعلام شد که توییتر قصد دارید گزینه ادیت را فعلا به توییتر بلو اضافه کند و ایده آن هیچ ربطی به نظرسنجی ایلان ماسک ندارد.

او به‌تازگی، با انتشار پستی در توییتر، ایده جدیدی را به اشتراک گذاشت: «کاربرانی که در ماه با پرداخت 3 دلار، اشتراک توییتر بلو را می‌خرند، باید علامت تایید هویت دریافت کنند و 20 ثانیه فرصت دارند تا توییت‌ خود را ویرایش کنتد. البته این زمان قابل تغییر خواهد بود. این علامت باید چیزی متمایز از تیک آبی حساب‌های رسمی توییتر یا چهره‌های سرشناس باشد.»

یکی از کاربران در پاسخ به این توییت ایلان ماسک گفت: «لطفا هزینه را برای آرژانتین کمتر کنید. اینجا با سه دلار می‌توان غذای یک خانواده را تهیه کرد.»

ایلان هم در پاسخ به او گفت:

«بله، (هزینه خرید اشتراک) باید براساس توان مالی و ارزش پول کشورها تعیین شود. شاید حتی یکی از گزینه‌ها، پرداخت با دوج کوین باشد؟»

ایلان ماسک بخشی از توییت خود که مربوط به پذیرش دوج کوین است را به‌صورت سوالی مطرح کرده و صرفا، پیشنهاد داده است. بنابراین، این مسئله در حال حاضر، تنها یک ایده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توییت ایلان ماسک درباره پذیرش دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر