coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

با بهترین کتاب عربی کنکور آشنا شوید!

با بهترین کتاب عربی کنکور آشنا شوید! در یکی دو دهه اخیر با تغییر شیوه‌های آموزشی در کشور و اهمیت نتایج آزمون‌ها چه در مدارس و چه برای ورود به دانشگاه، ابزار و منابع کمک آموزشی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

به همین دلیل می‌توانیم تنوع و رقابت زیادی را در میان این محصولات ببینیم. حتی گاهی رقابت میان منابع و انتشارات مختلف کنکور از رقابت میان شرکت‌کنندگان در آن بیشتر است. البته این موضوع منطقی به نظر می‌رسد زیرا انتخاب منابع مناسب، علاوه بر آسان کردن روش مطالعه و نجات شما از سردرگمی، می‌تواند در نتیجه کنکور و به طبع سرنوشت شما بسیار تاثیرگذار باشد. یکی از دروسی که معمولا شرکت‌کنندگان در کنکور با نگرانی از آن صحبت می‌کنند و به دنبال بهترین منابع مرتبط با آن هستند، درس عربی است.

با بهترین کتاب عربی کنکور آشنا شوید!

خوشبختانه منابع زیادی برای عربی کنکور وجود دارد و ما می‌خواهیم نمونه‌هایی از بهترین کتاب عربی کنکور را به شما معرفی کنیم. اما پیش از آن بهتر است بدانیم برای انتخاب یک کتاب کمک‌آموزشی باید چه مواردی را در نظر بگیریم، یک کتاب کمک‌آموزشی مناسب ویژگی‌های زیر را دارد:

  • مطالب و فعالیت‌های کتاب هدفمند و بر‌اساس برنامه مشخصی است.
  • ترتیب مطالب و درس‌ها مطابق یادگیری‌های پیشین دانش‌آموز است؛ یعنی او را پله پله پیش می‌برد و در او انگیزه مطالعه مطالب بعدی را ایجاد می‌کند.
  • حاوی سوالات و فعالیت‌های زیادی بر اساس محتوای کتاب درسی است و دانش‌آموز را درگیر انجام آن‌ها می‌کند.

انواع کتاب‌های کمک ‌آموزشی

مطالب منابع مختلف و روشی که در هر یک برای رفع نواقص کتاب‌های درسی به کار گرفته می‌شود متفاوت است. به همین دلیل انواع مختلفی از کتاب‌های کمک‌آموزشی وجود دارند و شما باید براساس نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید. بنابراین برای انتخاب بهترین کتاب عربی کنکور ببنید چه نیازی دارید و کدام نوع از این کتاب‌ها مناسب شما خواهند بود؛

  • کتاب‌هایی که شامل توضیحات کامل درس به همراه تست و تمرین هستند؛ این نوع کتاب‌ها مناسب کسانی است که در درسی ضعیف هستند یا خود را برای سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.
  • کتاب‌هایی که شامل نکات کلیدی درس و تمرین‌های زیاد بوده و به شیوه آموزش از طریق تمرین هستند؛ این نوع کتاب‌ها برای کسانی مناسب است که بر محتوای درس تسلط داشته و تنها نیاز به مرور مطالب دارند.
  • کتاب‌هایی که شامل تمرین، تست یا سوالات چهارگزینه‌ای هستند؛ مناسب کسانی است که با تسلط بر مطالب درسی برای کنکور و آزمون‌های دیگر آماده می‌شوند.

معرفی بهترین کتاب عربی کنکور

خوشبختانه منابع زیادی برای عربی کنکور وجود دارد که با داشتن اطلاعات کافی درباره نوع مطالب هر یک می‌توانید کتاب مناسب خورد را انتخاب کنید.  پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی هر چه بیشتر با بهترین کتاب عربی کنکور اینجا کلیک کنید.

عربی جامع خیلی سبز

این کتاب که در لیست بهترین کتاب عربی کنکور قرار دارد از انتشارات خیلی سبز و تالیف میلاد ناصح زاده است. نوع کتاب کمک درسی، جمع بندی و تست است و برای مقطع تحصیلی متوسطه دوره دوم، رشته‌های ریاضی و تجربی طراحی شده. تعداد صفحات کتاب ۳۱۲ و سال انتشار آن ۱۳۹۹ بوده. این کتاب در یک جلد شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی منتشر شده است.

کتاب جامع کنکور عربی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز

این کتاب  تالیف کاظم غلامی، بهروز حیدربکی، غزال موسوی و محسن آهویی است. نوع کتاب تست است و بر اساس محتوای کتاب عربی دهم و یازدهم رشته های ریاضی و تجربی طراحی شده است. تعداد صفحات ۴۴۸ و سال انتشار آن ۱۴۰۰ است.

با بهترین کتاب عربی کنکور آشنا شوید!

عربی جامع میکروطبقه‌بندی گاج

عربی جامع میکروطبقه بندی گاج هم که در لیست بهترین کتاب عربی کنکور قرار دارد، شامل دو کتاب مجزا برای رشته‌های مختلف است؛

  • عربی جامع میکروطبقه‌بندی برای رشته های ریاضی و تجربی؛ این کتاب تالیف اسرافیل قربان‌پور است. نوع کتاب آموزش و تست است و برای کنکور رشته‌های ریاضی و تجربی طراحی شده. تعداد صفحات کتاب ۷۳۶ و سال انتشار آن ۱۴۰۰ بوده. این کتاب در یک جلد شامل درسنامه و تست منتشر شده است.
  • عربی جامع انسانی میکروطبقه‌بندی گاج؛ این کتاب نیز تالیف اسرافیل قربان‌پور است و برای کنکور رشته انسانی در ۷۸۴ صفحه طراحی شده است. نوع کتاب آموزش و تست است. این کتاب در سال ۱۴۰۰ در یک جلد شامل و تست منتشر شد.

عربی کامل کنکور میکروطلایی گاج

شامل دو کتاب است؛ عربی کامل کنکور انسانی میکرو طلایی گاج که تالیف محمود عاشوری و نوع کتاب آموزش و تست است. برای کنکور رشته انسانی طراحی شده، در ۵۰۸ صفحه در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است. این کتاب دارای درسنامه و تست در یک جلد است. کتاب دیگر، عربی کامل کنکور واژگان میکروطلایی گاج تالیف محمد جال است. نوع کتاب آموزش و تست است و برای کنکور کلیه رشته‌ها طراحی شده است. این کتاب در یک جلد ۷۶۸ صفحه‌ای شامل درسنامه و تست در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

عربی موضوعی جامع کنکور میکرو طبقه بندی گاج

می‌توانید این کتاب را هم به عنوان بهترین کتاب عربی کنکور در ذهن خود داشته باشد. مولف این کتاب محمود عاشوری و نوع کتاب آموزش و تست است. این کتاب برای کنکور رشته‌های ریاضی و تجربی طراحی شده و در سال ۱۴۰۰ در یک جلد ۵۲۸ صفحه‌ای شامل درسنامه و تست منتشر شده است.

عربی جامع مهروماه

عربی جامع مهروماه را که بسیاری از دبیران به عنوان بهترین کتاب عربی کنکور معرفی می‌کنند، شامل دو کتاب است:

عربی انسانی جامع کنکور مهر و ماه، تالیف مهران ترکمان، دکتر محمدمهدی طاهری و مسعود محمدی است و برای کنکور انسانی در ۵۳۴ صفحه در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است. این کتاب حاوی درسنامه و تست بوده و تک‌جلدی است. کتاب بعدی عربی جامع کنکور تست مهروماه تالیف مهران ترکمان، دکتر محمدمهدی طاهری و مسعود محمدی است. نوع کتاب تست و برای کنکور کلیه رشته‌ها طراحی شده‌است. تعداد صفحات ۴۶۴ و سال انتشار ۱۴۰۰ است. این کتاب شامل درسنامه و تست در یک جلد است.

با بهترین کتاب عربی کنکور آشنا شوید!

عربی جامع نشر الگو

این کتاب هم توسط دبیران و مشاوران زیادی به عنوان بهترین کتاب عربی کنکور نام برده می‌شود و تالیف دکتر ایاد فیلی است و با در بر داشتن تمام مطالب مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای کنکور کلیه رشته‌ها در ۵۱۱ صفحه طراحی شده است. نوع کتاب تست و آموزش است و در سال ۱۴۰۰ در یک جلد شامل درسنامه و تست منتشر شد.

واژگان عربی کنکور مهروماه

ممکن است به عنوان این کتاب هم در میان لیست بهترین کتاب عربی کنکور برخورده باشید. البته دو کتاب با این عنوان در دسته سری لقمه مهروماه منتشر شده است.

واژگان عربی سطر به سطر کنکور لقمه طلایی مهروماه

این کتاب تالیف حسین منصوری و نوع آن آموزش، تست و موضوعی است و برای کنکور کلیه رشته‌ها طراحی شده است. این کتاب در ۳۲۰ صفحه شامل درسنامه و تست در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

واژگان عربی سطر به سطر انسانی کنکور لقمه طلایی مهروماه

این کتاب هم تالیف حسین منصوری و نوع آن آموزش، تست و موضوعی است و برای کنکور رشته‌ انسانی طراحی شده است. این کتاب در ۳۲۰ صفحه شامل درسنامه و تست در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.  برای آشنایی هر چه بیشتر با بهترین کتاب عربی کنکور اینجا کلیک کنید.

سخن آخر

برای دسترسی آسان به تمام کتاب‌هایی که در لیست بهترین کتاب عربی کنکور نام برده می‌شوند و همچنین دیگر کتاب‌های کمک آموزشی می‌توانید به بانک کتاب وطن بوک مراجعه کنید و با خرید آنلاین و اینترنتی کتاب از تخفیفات و امکان ارسال رایگان آن بهره‌مند شوید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر