;
coinex

تاریخ عرضه فصل دوم بازی Halo Infinite مشخص شد [+تریلر]

کمپانی بازی سازی 343 این بار با انتشار تریلری تاریخ عرضه فصل دوم بازی Halo Infinite را تعیین کرد. برای دیدن تریلر با تکراتو همراه باشید.

بعد از حرکت جسورانه‌ای که برای ساخت سریال Halo Infinite زده شد، این بار شرکت سازنده بازی، طی بیانیه‌ای رسمی در کانال یوتیوب از فصل جدید این بازی با عنوان «Lone Wolves» خبر داده و تاریخ عرضه آن را نیز تعیین کرده است. گویا کمپانی 343 این بار بسیار بلندپروازانه عمل کرده است. گرافیک بالاتر، بازی‌سازی حرفه‌ای، کاهش باگ‌های بازی و خیلی ویژگی‌های دیگر که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

 تاریخ عرضه فصل دوم بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite عنوانی در سبک شوتر اول شخص است که اولین سری آن در سال 2021 روانه بازار شد. این بازی بوسیله 343 Industries توسعه یافته و توسط استودیوی بازی سازی Xbox منتشر شده است. Halo Infinite بیشتر ایده ابر انسانی را دنبال کرده است. 

این بازی در ابتدا قرار بود برای Xbox Series X/S در دهم نوامبر 2020 منتشر شود، اما تا آگوست سال بعد 2021 به تعویق افتاد. Halo Infinite توانست بازخوردهای مثبتی را از منتقدانش بگیرد و در بخش‌های مختلف از جمله جلوه‌های بصری، گیم پلی، طراحی جهان باز، موسیی متن و خط داستانی بازی شایان تقدیر بوده است.

فصل دوم بازی Halo Infinite

اکانت رسمی هیلو در یوتیوب با انتشار تریلری از فصل دوم با عنوان Lone Wolves رونمایی کرد. فصل جدید پر از اتفاقات و نقشه‌ها، مدها و بتل پس جدید است. تاریخ دقیق انتشار فصل دوم بازی Halo Infinite در سوم مه (13 اردیبهشت) تعیین شده است. 

مدیر خلاق Halo Infinite، جوزف استیتن در این باره گفته است:

ما تصمیم داشتیم فصل 1 را تمدید کنیم تا زمان بیشتری به خودمان بدهیم و به اطمینان خاطر برسیم که فصل 2 با کیفیت و سطح توقع بالای ما انطباق دارد. ما فصل 2 را به روشی پایدار و بهینه برای تیم خود به پایان رساندیم. فصل 1 بیش از 6 ماه طول کشید ولی بااین حال توانستیم رویداد های بیشتری را برای جبران این زمان طولانی ارائه دهیم.

در ادامه تریلر زیر مشاهده خواهید کرد:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فصل دوم بازی Halo Infinite چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر