;
coinex

فصل دوم بازی Halo Infinite چه زمانی شروع می‌شود؟

از آن جایی که Halo Infinite درمیانه فصل اول خود قرار دارد، استدیو سازنده 343 اینداستریز اطلاعات جدیدی از فصل دوم بازی Halo Infinite و حتی تاریخ انتشار نیز خبر داده است.

براساس خبری جدید  از استدیو 343 اینداستریز فصل دوم بازی Halo Infinite با آپدیت ها، ویژگی‌ها و داستان جدید بازخواهد گشت. برای اطلاع از جزئیات، همراه ما باشید.

فصل دوم بازی Halo Infinite چه زمانی شروع می‌شود؟

فصل دوم Halo Infinite، «گرگ‌های تنها»  نام دارد که تم جدید آن را نیز مشخص می‌کند. در عکس زیر میتوانید دو کاراکتر گرگ تنها را مشاهد کنید در سمت چپ اسپارتان سیگرید اکلوند و سمت راست اسپارتان هیو دین است. جوزف استیتن (Joseph Staten) درباره این کاراکتر‌ها بیان کرده:

اسپارتان‌های لون ولف شکارچی و ردیاب هستند. آن ها بسیار باهوش و منعطف هستند و توانایی حضور در اعماق قلمرو دشمن بدون پشتیبانی را دارند. آن ها بسیار جسور، خشن و شجاع هستند و ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند، ولی از وفادریشان به گروه اسپارتان هیچوقت کم نخواهد شد.

فصل دوم بازی Halo Infinite
سمت چپ اسپارتان سیگرید اکلوند و سمت راست اسپارتان هیو دین

در فصل جدیدی که منتشر شده میتوان انتظار اضافه شدن چندین مد و مپ جدید به بازی را داشته باشیم، استدیو در تلاش است بالانس بازی را بهتر و بهبود ببخشد. Catalyst و Breaker به ترتیب نقشه‌های جدید آرینا و مد BTB هستند.

Last Spartan Standing یک مد free-for-all بوده و دیگر مد جدید بازی Land Grab است. در فصل دوم شاهد بازگشت مد King of the Hill هستیم. در ماه فروردین استدیو 343 اینداستریز اطلاعات بیشتری درباره فصل دوم  Halo Infinite  منتشر خواهد کرد.

خبر ناراحت کننده برای طرافدارن این بازی مد اسپلیت اسکرین در فصل دوم دیر تر به بازی اصافه می‌شود. مد اسپلیت اسکرین از ابتدا در دسترس قرار نخواهد گرفت و بازیکنان بایستی مدت بیشتری برای آن صبر کنند. اما نگران نباشید توسعه مد Forge بخوبی‌ پیش می‌رود و برای فصل سومش نیز آماده خواهد بود. استدیو در حال تست های پروتوتایپ های مد هست نگران تاخیر آن نباشید.

و اما تاریخ فصل دوم این بازی در تاریخ 3 می ( 13 اردیبهشت 1401) بوده و در این تاریخ، بازی هیلو اینفینیت روی ایکس باکس وان، ایکسباکس سری ایکس/ اس و پی سی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره بازی بازی Halo Infinite چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر