;
coinex

ایلان ماسک برخی توییت هایش را حذف کرد

ایلان ماسک تعدادی از توییت‌های خود را در مورد شرکت توییتر که لحن انتقادی داشتند و مربوط به محصولات و سیاست‌های این شرکت بود، حذف کرده است.

به دنبال انصراف ایلان ماسک از هیئت مدیره توییتر، ارزش سهام این شرکت کاهش یافت. ایلان ماسک در مورد شرکت توییتر، نظرسنجی‌هایی منتشر کرده بود که به طور ناگهانی آن‌ها را حذف کرد. هنوز دلیل این کار به طور واضح مشخص نیست. همراه ما باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

حذف برخی از توییت‌ها توسط ایلان ماسک

در پی انتشار توییت پاراگ آگراوال،‌ مدیرعامل توییتر، مبنی بر انصراف ایلان ماسک از پیوستن به هیئت مدیره توییتر، یکی از کاربران توییتر در پاسخ به این بیانیه نوشت: « ایلان به بزرگترین سهام‌دار آزادی بیان تبدیل شد. به ایلان گفتند مراقب رفتارش باشد و آزادانه صحبت نکند.» جالب است بدانید مدیرعامل شرکت، توییت این کاربر را لایک کرده است.

گمان می‌رود پاراگ آگراوال تأیید می‌کند که از دلایل ایلان ماسک برای انصراف هیئت مدیره این است که آزادانه از شرکت انتقاد کند. دلیل اصلی حذف توییت‌ها مشخص نیست، اما احتمال می‌رود که این کار برای خرید شرکت توییتر توسط ثروتمندترین فرد دنیا یعنی ایلان ماسک باشد.

ایلان ماسک

یکی از توییت‌های حذف شده توسط ماسک، توییت پیشنهاد تغییر سرویس “توییتربلو” است که البته پاسخ‌های او به کاربران در این مورد همچنان در دسترس قرار دارد. در این مورد، پیشنهاد ایلان ماسک، حذف تبلیغات از روی این پلتفرم و اختصاص یک تیک مخصوص برای کاربران جهت استفاده از این سرویس بود.

یکی از توییت‌های مطرحی که توسط ماسک حذف شده، مربوط به تغییرکاربری ساختمان مرکزی شرکت است. با توجه به سیاست دورکاری که برای این شرکت درنظر گرفته شده، دیگر کسی به ساختمان مرکزی نمی‌رود و عملاً این ساختمان خالی است. توییت ایلان ماسک درواقع یک نظرسنجی از کاربران برای تبدیل ساختمان اصلی توییتر به مرکزی برای بی‌خانمان‌ها بود و پاسخی که اکثر مخاطبان به این نظرسنجی داده بودند مثبت است.

از توییت‌های حذف شده دیگر که علت آن مشخص نیست، نظرسنجی در مورد نام توییتر بود. در این نظرسنجی پیشنهاد ایلان حذف حرف “w” از نام Twitter بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این کارِ ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر