;
coinex

دانلود و آموزش کار با جی بی واتساپ (GBWhatsapp) ؛ نسخه غیررسمی واتساپ

از نسخه غیررسمی واتساپ چیزی شنیده اید؟ از امکانات آن اطلاعی دارید؟  با تکراتو در دانلود و آموزش کار با جی بی واتساپ (GBWhatsapp) همراه باشید.

واتساپ اگرنه به سلیقه عمومی، حداقل به گواه آمار بین المللی، محبوبترین و موفق ترین پیامرسان دنیا با بیشترین تعداد مخاطب و تبادل پیام است. میگویم نه به سلیقه عمومی، از آنجا که حداقل برای ما فارسی زبانان، تلگرام یک اپلیکیشن تمام و کمال و بسیار پیشرفته به نسبت واتساپ است.

حال اما که به دلیل فیلترینگ ناگزیر به استفاده از واتساپ هستیم، کاستی های واتساپ نسبت به تلگرام تا حدی زیادی به چشممان آمده و همواره به فیسبوک و واتساپش ناسزا میگوییم. البته که واتساپ در نوع خود اپلیکیشن خوب و کارآمدی است، اما اگر به دنبال استفاده از برخی قابلیت های خاص و پیشرفته در واتساپ هستید، به مانند تلگرام باید به استفاده از نسخه های غیررسمی این پیامرسان روی بیاورید.

یکی از محبوبترین نسخه های غیررسمی این پیامرسان، اپلیکیشنی است با نام جی بی واتساپ که امکانات و قابلیت های بسیار خاصی را بر قابلیت های پیشفرض واتساپ اصلی اضافه کرده است. با ما در ادامه همراه باشید تا به آموزش کار با جی بی واتساپ بپردازیم.

آموزش کار با جی بی واتساپ

جی بی واتساپ یکی از بهترین جایگزین های غیر رسمی و اصلاح شده واتساپ برای جایگزینی با نسخه اصلی اپلیکیشن واتساپ است. امروزه واتساپ به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره افراد مبدل شده است. اما مشکل اصلی این است که نسخه اصلی واتساپ همانطور که پیشتر هم گفتیم، دارای محدودیت های زیادی است. اما آیا راه حلی وجود دارد؟

آموزش کار با جی بی واتساپ
آموزش کار با جی بی واتساپ

واتس اپ جی بی Whatsapp GB در کنار امکانات نسخه معمولی، امکانات فراوان دیگری از جمله انتخاب یا ساخت پوسته دلخواه، انتخاب آیکون برنامه، گذاشتن رمز روی برنامه، و بسیاری امکانات دیگر که در ادامه آموزش کار با جی بی واتساپ به آن میپردازیم را داراست.

نصب و اجرا و شیوه کار کردن با برنامه هیچ تفاوتی با نسخه اصلی واتس اپ ندارد. این برنامه گزینه های شبیه سازی شده زیادی دارد و شما می توانید بطور کامل ظاهر برنامه را مطابق میل خود تنظیم کنید و با استفاده از آن نهایت لذت را ببرید. در ادامه علاوه بر دانلود جی بی واتساپ و شیوه نصب جی بی واتساپ، به آموزش کار با جی بی واتساپ نیز خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

دانلود و آموزش کار با جی بی واتساپ : GBWhatsapp چیست؟

واتساپ جی بی اپلیکیشنی است که از سوی کمپانی GBWA ساخته و پشتیبانی می شود. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا از امکانات مختلفی برخوردار شوید که نمی توانید در برنامه رسمی WhatsApp از آنها استفاده نمایید. این برنامه MOD یا به عبارتی اصلاح شده، که تا به حال چندین نسخه و آپدیت جدید از آن منتشر شده است.

آموزش کار با جی بی واتساپ
آموزش کار با جی بی واتساپ

هر نسخه جدید این اپلیکیشن، در واقع زمینه ساز موفقیت هر چه بیشتر آن شده است. تنوع ویژگی ها و آپشن های مختلفی که این اپلیکیشن دارا می باشد آن را تبدیل به یک برنامه بی‌نظیر کرده است.

برای دانلود GBWhatsapp برای اندروید اینجا کلیک کنید

پس در صورتی که به دنبال تجربه ای بهتر و کاربردی تر از برنامه رسمی WhatsApp هستید، بهتر است که جی بی واتساپ را نیز بر روی گوشی خود داشته باشید و ما را تا پایان این گفتار یعنی آموزش کار با جی بی واتساپ همراهی کنید.

مزیت های GB Whatsapp : آموزش کار با جی بی واتساپ

خب! شاید شما انسانی باشید که چندان اعتقاد یا حتی اعتمادی نسبت به استفاده از نسخه های غیررسمی اپلیکیشن هایی چون واتساپ و تلگرام نداشته باشید. حقیقتا چه نیازی به استفاده از یک نسخه اصلاح شده از یک اپلیکیشن وجود دارد؟

در پاسخ باید بگویم هیچ دلیلی وجود ندارد مگر نیازها و سلایق شما. اگرچه در مورد تلگرام خود من به هیچ نسخه اصلاح شده ای نه تنها اعتقاد که اعتماد هم ندارم، در مورد واتساپ از هرگونه نسخه اصلاح شده ای استقبال میکنم. میپرسید چرا؟ از بس که ضعف قابلیت های این پیامرسان مرا آزار میدهد.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا و پیش از پرداختن به آموزش نصب جی بی واتساپ یا آموزش کار با جی بی واتساپ،‌ اجازه دهید در ابتدا به برخی مسائل و قابلیت هایی که جی بی واتساپ را به واتساپ اصلی ارجحیت میبخشد اشاره کنم. برخی از این قابلیت ها که در ادامه آموزش کار با جی بی واتساپ به برخی از آنها میپردازیم عبارتند از:

نصب جی بی واتساپ
نصب جی بی واتساپ
  • گزینه ای برای حفظ حریم شخصی کاربران
  • امکان گذاشتن قفل رمز عبور برای واتس اپ
  •  امکان ارسال حجم ویدئو 30 مگابایت به جای 16 MB
  • امکان ارسال کلیپ صوتی 100 مگابایت به جای 16 MB
  • امکان حذف پیام های ارسال شده
  •  ارسال ۹۰ تصویر به طور همزمان
  • آمار نمایش افراد در گروه
  • مشاهده رسانه ها بدون بارگیری آنها
  • تغییر آیکون برنامه و اطلاعیه ها
  • آفلاین کردن برنامه
  • امکان پاسخ خودکار به مخاطبین
  • تغییر رنگ قسمت های مختلف
  • قابلیت تغییر آیکون برنامه و اطلاعیه ها
  • امکان مخفی کردن نام و تاریخ زمانی که دو یا چند پیام کپی شوند
  • امکان کپی وضعیت
  • امکان ارسال تصاویر با کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید:

آموزش نصب جی بی واتساپ

همانطور که گفتیم جی بی واتساپ نسخه غیر رسمی واتساپ محسوب می شود که امکانات زیادی را در مقایسه با نسخه استاندارد آن اختیار رسانه ها قرار می دهد.

برنامه جی بی واتس اپ تنها 35.5 مگابایت حجم دارد. در این پیام رسان امکان حذف پیام های ارسال شده، تغییر رنگ قسمت های مختلف و امکان ارسال تصاویر با کیفیت اصلی اشاره کرد.

در ابتدا قصد دارم به بحث آموزش نصب جی بی واتساپ بپردازم. البته که چندان کار سختی نیست اما کمی پیچ و خم دارد. پس با دقت مراحل زیر را اجرا کنید.

  • ابتدا واتساپ جی بی را روی تلفن خود نصب کنید.
  • پس از نصب آن را باز نکنید.
  • واتساپ را روی تلفن خود باز کنید.
  • دکمه منو را فشار داده و Settings را لمس کنید.
دانلود جی بی واتساپ
دانلود جی بی واتساپ
  • روی Chats، سپس Chat Backup را انتخاب کنید.
دانلود جی بی واتساپ
دانلود جی بی واتساپ
  • سپس دکمه سبز رنگ BACK UP را انتخاب کنید تا از چت های شما یک نسخه پشتیبان گرفته شود.
دانلود جی بی واتساپ
دانلود جی بی واتساپ
  • پس از اتمام این فرآیند، واتساپ جی بی را روی تلفن خود باز کنید.
  • در صفحه اول گزینه Agree and Continue را لمس کرده و سپس دکمه COPY WHATSAPP DATA را انتخاب کنید.
دانلود جی بی واتساپ
دانلود جی بی واتساپ
  • طبق روش معمولی که وارد پیام رسان واتساپ شده اید، حالا شماره تلفن خود را وارد کرده و تایید کنید.
  • پس از تایید شماره تلفن خود، گزینه ای با نام RESTORE ظاهر می شود که باید آن را انتخاب کنید.
دانلود جی بی واتساپ
دانلود جی بی واتساپ
  • فرآیند Restore آغاز می شود؛ اگر تعداد چت هایتان زیاد باشد، ممکن است زمان زیادی طول بکشد، پس صبور باشید.

بیشتر بخوانید:

آشنایی و آموزش کار با جی بی واتساپ

خب حال که با موفقیت مرحله نصب جی بی واتساپ را گذراندید، به سراغ بحث اصلی برویم. یعنی آموزش کار با جی بی واتساپ و آشنایی با قابلیت های جی بی واتساپ که آنرا از نسخه اصلی متمایز میکند.

استفاده از دو اکانت

بسیاری از ما چندین شماره سیم کارت داریم که از آنها برای برقراری تماس با محل کار یا دوستان خود استفاده می نماییم. شوربختانه در نسخه رسمی واتساپ، شما می توانید تنها با یک شماره سیمکارت یک اکانت کاربری بسازید و شماره سیمکارت دیگر شما در این میان بی استفاده خواهد ماند.

کار با واتساپ جی بی
کار با واتساپ جی بی

اما بهتر است بدانید که GB Whatsapp یا واتساپ جی بی این مشکل را برای کاربران خود برطرف نموده است. از آنجایی که واتساپ جی بی با نسخه اصلی سازگار است.

از این رو می توانید بدون هیچ مشکلی از هر دو نسخه رسمی و غیر رسمی واتساپ در گوشی خود بصورت همزمان استفاده نمایید. البته به شما سفارش می کنیم که از شماره سیمکارت دوم و جانبی خود در Whatsapp GB استفاده نمایید، تا از هر گونه خطر احتمالی امنیتی در امان بمانید.

بیشتر بخوانید:

تم های رایگان برنامه جی بی واتساپ

یکی دیگر از ویژگی های جذابی که در واتساپ رسمی از آن محروم هستید، تنوع تم هاست. فقط یک نمایشگر اصلی وجود دارد که می توانید بدون در نظر گرفتن حال و هوای خود از آن استفاده کنید.

کار با واتساپ جی بی
کار با واتساپ جی بی

این در حالی است که GB Whatsapp چنین محدودیتی را از پیش پای کاربرانس برداشته است. تم های فراوانی را در واتساپ جی بی در اختیار خواهید داشت.

جالب تر اینکه، افزون بر این، تم ها به روز هم می شوند.شما می توانید تم های تازه را از وب سایت رسمی بارگیری کنید و از استفاده از GB Whatsapp لذت ببرید.

ویژگی Message Scheduler در جی بی واتساپ

احتمالا این مورد یکی از جذاب ترین و کارآمدترین ویژگی های جی بی واتساپ است. زمان بندی پاسخ دادن به پیامها! این ویژگی برای کاربرانی مناسب است که می باید یادآورها (reminders)، نوتیفیکیشن ها یا اعلان ها و پیام های مهم را برای همکاران یا همکلاسی های خود بفرستند. این ویژگی نه تنها برای کارهای روزانه افزاد بلکه برای افرادی که می خواهند در کافه یا رستورانی قرار بگذارند نیز کارآمد است.

حالا بگذارید درباره جوانب مختلف این ویژگی سخن بگوییم!

  • می توانید پیام ها را به صورت خودکار پاسخ دهید.
  • می توانید پیام خود را برای فرستادن، زمانبندی کنید.
کار با واتساپ جی بی
کار با واتساپ جی بی

این ویژگی بار بسیاری را از دوش کسانی که در میان انجام چندین وظیفه گیر افتاده اند بر می دارد. شما می توانید هر پیامی را که می خواهید برای افراد بفرستید، در کادر ویرایش که در تنظیمات برنامه پیدا خواهید کرد تایپ کنید.

زمان ارسال پیام را تنظیم کرده و پس از پایان مدت زمان، پیام شما به صورت همزمان به افرادی که برگزیده اید، فرستاده خواهد شد.

واتساپ برای پیشبرد یا forward پیام ها، محدودیت هایی را ایجاد کرده است که این امر باعث شده تا فرستادن پیام برای شمار بالایی از افراد تبدیل به یک فرایند خسته کننده شود. اما جی بی واتساپ، شما را از این محدودیت هم نجات می دهد.

بیشتر بخوانید:

ویژگی Video Player واتساپ جی بی

اگر از نسخه رسمی Whatsapp استفاده می کنید، احتمالاً متوجه شده اید که برنامه اصلی دارای Player یا پخش کننده رسانه ای بسیار ابتدایی می باشد.

پخش کننده ویدیویی که واتساپ در اختیار کاربران قرار داده شده است، از برخی ویژگی ها پشتیبانی نمی کند. از این جهت مشاهده فیلم که هیچ، مشاهده ویدیوهای کوتاه نیز در واتساپ رسمی بسیار خسته کننده می باشد.

اما اگر از GB Whatsapp استفاده کنید می توانید از یک پخش کننده ویدیوی با کیفیت بهره مند شوید.

ویژگی Enable Password

واتساپ برخلاف برنامه هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و توییتر امکان خروج از برنامه را به کاربر نمی دهد. این حالت شاید از میزان امنیت برنامه برای برخی از کاربران بکاهد.

شما نمی توانید همیشه موبایل خود را پنهان کنید و گپ های شما نیز معمولاً حاوی اطلاعات شخصی شما می باشند. در نظر داشته باشید تمام مدت زمانی که شما در واتساپ Log in می باشید، می تواند برای اطلاعات شخصی شما تهدیدآمیز باشد.

کار با واتساپ جی بی
کار با واتساپ جی بی

در موارد زیادی کاربران زمانی برنامه ای را دانلود می کنند که بدانند که امکان قفل کردن برنامه را نیز دارند. ساده ترین راه حل برای این مشکل دانلود GBWhatsapp است زیرا این برنامه دارای ویژگی داخلی رمز عبور است.

شما به راحتی می توانید رمز عبور خود را در واتساپ جی بی تنظیم کنید. این تضمین کننده امنیت چت های شما می باشد.

بیشتر بخوانید:

پنهان کردن وضعیت کاربری در واتساپ

همه ما در حین اینکه آنلاین هستیم، در مورد پاسخ های دیر هنگام خود به مخاطبان مشکلاتی داریم. گاهی اوقات هنگام فرستادن متنی ریسکی که شاید از فرستادن آن منصرف شویم، وضعیت ما در حالت typing a message به مخاطب نشان داده می شود. که این خود می تواند ما را در ارتباط با مخاطب با مشکل روبرو سازد.

وضعیت تایپ / ضبط:

در زمان استفاده از نسخه رسمی واتساپ، اگر کسی بخواهد متنی بنویسد یا پیام بفرستد، وضعیت او را می توانید مشاهده کنید. حال فرض کنید که خود در چنین وضعیتی می باشید. و حالت تایپ یا ضبط صدای شما به مخاطب نشان داده شود. اگر از این شرایط راضی نیستید، جی بی واتساپ این مشکل را نیز برای شما برطرف نموده است.

وضعیت آنلاین یا Online Status:

ویژگی مهم دیگری که در جی بی واتساپ ارائه می شود این است که می توانید وضعیت آنلاین خود را پنهان کنید. در وضعیت آنلاین هر کسی که شماره تماس شما را داشته باشد می تواند آنلاین بودن شما را ببیند.

اگر میل ندارید کسی از وضعیت آنلاین بودن شما مطلع باشد در تنظیمات جی بی واتساپ میتوانید این مشکل را رفع کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قابلیت های جی بی واتساپ چیست؟ با دانلود جی بی واتساپ موافق هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (73 نظر)

    سلام من نمیتونم وارد واتساپم شم همش یه صفحه میاد چندتا گزینه نوشته بعد حذف میشع و کلا صفحه سفید میشه .تو هر برنامه ای ک میرم همینجوری میشه چیکار کنم.میخوام وات پاک کنم نمیشه.منظورم جی بی واتساپ هست

    پاسخ

    سلام
    چند روز هست گفتگو ها و چت ها روی صفحه برام نمیاد باید برم روی نخوانده ها تا بفهمم کی بهم پیام داده حتی پیامی که ارسال کردم هم قابل مشاهده نیست مگر اینکه اسم شخص سرچ کنیم

    پاسخ

    سلام
    چند روز هست گفتگو ها و چت ها روی صفحه برام نمیاد باید برم روی نخوانده ها تا بفهمم کی بهم پیام داده حتی پیامی که ارسال کردم هم قابل مشاهده نیست مگر اینکه اسم شخص سرچ کنم
    خیلی اذیت میشم
    البته پیام رو اعلان بالای صفحه گوشی میاد ولی به صفحه اصلی چت ها میرم نیست باید اسم سرچ کنم لطفاذکمک کنید واتساپ جی بی هست

    پاسخ

    سلام وقت بخیر همه اعلان مخاطبامیاد جز ۱مخاطب که هیچ اعلانی نمیاد تااین که وارد بشم
    چطوری باید غیرفعال کنم که همه اعلانهام بیاد

    پاسخ

    سلام چجوری ازجی بی واتساپ بکاپ بگیرم که دوباره روی جی بی وات ساپ بیاد بالا که حذف نشن اطلاعاتم

    پاسخ

    سلام ببخشید چحوری پیام های دو طرفه واتساب جی بی رو که دیگه حذف نمیشه حذف کنیم

    پاسخ

    سلام
    تو واتساپ جی‌بی برای تماس تصویری میشه فیلتر گذاشت؟

    پاسخ

    سلام چجوری قسمت بیوگرافی طرف توی پی ویش هستم اصلا نشون نده همش بیوگرافی بالای صفحه پی وی نشون میده مزاحمه راهی هست غیرفعال کنم؟

    پاسخ

    مطالب سایتتون عالیه. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ

    سلام چرا تو جی بی واتس اپ من اون بالا یه تبلیغ مربعی شکل داره! چجوری میشه ور داشت؟! ممنون میشم بگید

    پاسخ

    یه سوال
    من یو واتساپ استفاده میکنم و خب مث همین جی بی عه و الان ی مشکل دارم
    قبلا همه چی اوکی بود ولی الان تا به پیام ری اکت نکنم سین نمیخوره برای طرف
    همه تنظیماتش هم چک کردم
    نمیدونم باید چ کنم
    لطفا سریع بم بگین

    پاسخ

    چطور ایکون رو عوض کنم؟؟

    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    چجوری میتونم وضعیت تایپینگ رو عوض کنم؟الان نمیاد که کسی داره تایپ میکنه و خیلی اذیت کنندس

    پاسخ

    سلام وقت بخیر. چطور میشه اپشن بومبر رو فعال کرد
    قبلا از این اپشن استفاده کردم داخل پیوی، ولی الان این گزینه رو نمیتونم پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ

    سلام دیشب یهو پلی استور جی بی واتس آپ رو بلاک کرد و پیام اومد که این برنامه خطر ناکه روی گوشی های دوستامم همین اتفاق افتاد.شما میدونید دلیلش چیه؟

    پاسخ

    سلام ببخشید چه طوری میشه Hot Apps واتساپ جی بی رو غیرفعال کنیم؟؟؟

    پاسخ

    سلام من نمیتونم نسخه جدید واتساپ جی بی رو نصب کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام چجوری اکانت دوم رو فعال کنم؟

    پاسخ

    سلام. از نسخه رسمی واتساپ استفاده میکنم و حالا میخام با همون شماره، جی بی واتساپ را روی یه گوشی دیگه نصب کنم. بکاپ هم گرفتم ایا پیامها روی واتساپ جی بی گوشی جدید برمیگرده؟ و میشه از هردو واتساپ همزمان روی دو گوشی و یک شماره استفاده کنم؟

    پاسخ

    سلام ببخشید چطور میتونم پین رو غیر فعال کنم پین از یادم رفته نسخه جدیدش بروز شده الان پین میخواد تا برنامه باز بشه هرکاری میکنم نمیشه لطفا کمکم کنید… واتساپ جی بی زبان فارسی

    پاسخ

    سلام ببخشید چطوری میتونم از واتساپ جی بیم بکاپ بگیرم و پیام هاشو بیارم رو واتساپ معمولی؟

    پاسخ

    چطور میشه نوتیفیکیشن هارو اسم مخاطب و پیامی که فرستادن رو پنهان کرد ؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام ببخشید چطور اعلان انلاین شدن یه مخاطب رو فعال کنم؟ که موقع آنلاین شدنش بهم اعلام بشه.

    پاسخ

    سلام من ی چند وقته واتساپ جی بی دارم
    اولاش خیلی خوب بود ولی جدیدا یکم با وی پی ان که کار میکردم تبلیغ میاورد بعدش وی ‌‌‌پی ان رو قطع میکردم اوکی بود بدون تبلیغ میومد ولی الان همش با تبلیغ میاد ادمو کلافه میکنه هر دفعه باید ۳ثانیه صبر کنم تا بیاد راه کاری نیست درستش کنم؟

    پاسخ