;
coinex

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی رانندگان را بیمه می‌کند

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری است که این روزها اسمش را می‌شنویم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری چیست؟

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. تاکسی اینترنتی سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت پلتفرم سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

سندباد چیست
با وجود تبلیغات عظیم، سایت به طور قابل توجهی ضعیف است. به طوری که حتی رنگ متن با بک‌گراند یکسان است و متون دیده نمی‌شوند. این تجربه کاربری بسیار ضعیفی است.

بروزرسانی 16 فروردین: اکنون بسیاری از نقطه‌ضعف‌های سایت بویژه مواردی که تکراتو به آنها اشاره کرده بود مرتفع شده است.

نظرات شما کاربران برای تکراتو بسیار ارزشمند است. مجموعه‌ای مهمترین نظرات شما را در مطلب زیر جمع‌آوری کردیم. همچنین برای ارتباط با سندباد تلاش کرده‌ایم که تاکنون ثمری در پی نداشته است. 

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

ویژگی ها و خدمات سامانه سندباد

در سایت تاکسی اینترنتی سندباد ادعا شده که این سرویس قرار است ویژگی ها و خدمات زیر را ارائه دهد. به نظر می رسد با رقیبی باپشتوانه مالی برای تپسی و اسنپ مواجه هستیم. هنوز اطلاعات قطعی در خصوص مالکین و بنیانگذران این برنامه در دست نیست. ما در تکراتو در ادامه برای ارتباط با صاحبین این کسب و کار تلاش خواهیم کرد و نتیجه بررسی ها را در اخبار و مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد. 

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی؟

  • حمل‌ونقل مسافر: پشتیبانی ۲۴‌ساعته تاکسی اینترنتی سندباد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل و نقل داشته باشید؛ بدون هیچ دغدغه‌ای.
  • تامین کالا و خدمات:‌ درخواست از شما، تامین کالا و خدمات از ما
  • پرداخت امن اینترنتی: خریدوفروش در بستر مجازی با روش‌های ابتکاری
  • خدمات رستوران و سوپرمارکت: تامین درخواست آنلاین غذا و کالاهای موردنظر شما
  • خدمات گردشگری: انجام تمامی خدمات گردشگری از رزرو بلیت تا برگزاری تور
  • مسیریاب اختصاصی: سیستم مسیریابی سندباد، مسیری راحت با حداقل ترافیک را در اختیار رانندگان خود قرار می‌دهد تا مسافران در کمترین زمان و با امنیت کامل به مقصد خود برسند.

نحوه ثبت نام در سندباد

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپ به اینجا مراجعه کنید.

آیا پتفرم سندباد رانندگانش را بیمه می‌کند؟

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین اخیرا فاز یک خود را استارت زده و وعده‌ بیمه تامین اجتماعی را نیز به رانندگان داده است. این یکی از چالش‌های جدی بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ و تپسی است.

بیشتر بخوانید: تاکسی اینترنتی سندباد وعده بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان داده است

پلتفرم سندباد در سایت خود نوشته است: «حمایت از حقوق رانندگان و ایجاد امنیت شغلی برای ایشان، تامین امنیت مسافران، سهولت دسترسی به امکانات در یک پلتفرم آسان، پشتیبانی 24‌ساعته و محاسبه کمترین هزینه برای حمل‌ونقل و ارسال بار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سندباد است.»

همچنین در اکانت اینستاگرام این پلتفرم استوری زیر منتشر شده:

بیمه سندباد

سوالات متداول

سندباد چیست؟

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که به تازگی وارد این حوزه شده و گویا قرار است رقیب اسنپ و تپسی باشد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

ثبت نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل و نقل آمده که ثبت نام رانندگان سندباد از 17 فروردین آغاز می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (333 نظر)

    امیدوارم مثل اسنپ و تپسی نباشه و برای امنیت راننده به خواست خود راننده دوربین آنلاین رو پشتیبانی کنه مثل خیلی کشورهای مختلف با کد ملی و فقط با صاحب خود شماره موبایل وارد نرم افزار بشن مسافرها و با اسم جعلی میان سوار بشن که خفت بشم و کشته بشن

    پاسخ

    احسنت برشما
    بسیار به موارد عالی و درستی اشاره کردید.

    پاسخ

    لطفا بوشهر رو به شهر های فعالیت سند باد اضافه کنید

    پاسخ

    من یه پیشنهاد خوب برای پیشبرد کار شما دارم
    لطفا منو به یک مسئول ارتباط بدید
    ممنونم

    پاسخ

    با سلام به زحمتکشهای مملکت
    دوستان عزیز شک نکنید سندباد که فعلا با پرچم بیمه میکنم شروع به تبلیغ کرده کاملا متوجه هست که تضمین شرکتش حضور راننده هست و طرف دوم مسافر خواهد بود که کرایه پایین مدنظرشه وقتی اعلام کرده کمسیونش ۱۲ درصد خواهد بود پس به کرایه بالا دل نبندید که نخواهد بود و نهایتا کرایه عینا عینا اسنپ ولی با کمسیون ۱۲ درصدی خواهد داشت
    موفق باشید

    پاسخ

    دوستان اگه رانندگان گرامی همگی دست به دست هم بدهند و سرویس هایی که نسبت به مسافت کرایه متناسبی رو ندارند انجام ندهند شرکت مجبور است روند کاری خود را برای بهبود وضعیت خود بردارد.
    فقط تک تک رانندگان عزیز باید این کار را انجام دهند و سرویس هایی که صرفه اقتصادی ندارد را انجام ندهند.
    با تشکر از همه شما عزیزان

    پاسخ

    سلام اگر کرایه ها برای راننده ها صرف اقتصادی داشته باشد و همچنین برای مسافران عالی است اما فاتحه اسنپ و تپسی را باید خواند مگر برگ برنده ای را برای کاربران رو کنند

    پاسخ

    سند بادم یکی بدتر از تپسی و اسنپ تا لوده سرمایه دار و سرمایه گذار پدر سوخته بوده و هست و خواهد بود

    پاسخ

    با سلام و خدا قوت به همه همکاران و راننده های زحمت کش
    آقایان محترم پیشنهاد بنده به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ صنف زحمت کش و بی پشتوانه اینه که به جای اینکه برای کسب روزی حلال چشم به اپلیکیشن‌های استسمارگر (اسنپ ،تپسی و حتی همین نو ظهور سندباد) با توکل به خدا که خودش رزاق و روزی دهنده بنده شه آستین همت رو بالا بزنیم و دوباره به همون شیوه سابق که با آژانس ها همکاری داشتیم ادامه بدیم
    من الان نزدیک به ۳ساله که به عنوان راننده آژانس دارم فعالیت میکنم و از این بابت الحمدلله راضی هستم ، هم از نظر کرایه و هم از نظر برخورد خوب مشترکین و مسافران
    و در آخر اینکه با توجه به میزان درآمد ماهیانه ای که دارم تونستم خودمو بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد (رانندگان) کنم

    پاسخ

    باسلام به دوستان راننده کامنتای شما رو خوندم خوب اینکه اسنپ وتپسی خیلی ظلم درحق رانندها می کنند همش دروسته مثل پایین بودن کرایه وامتیاز سنباد اگه شروع بکار بکنه وبگفته یکی از پرسنلش که برای ثبت نام رفته بودم گفت پورسانت رانندهایی که بیمه دارن۱۰درصد هستش واونایی که بیمه بشن ۱۷ کرایه هاهم نرمال هستش حالا ازقبیل وام وخدمات دیگه بگذریم تا همین جا اگه ۱۰۰هزار راننده وارد سنباد بشن خب رقابت زیاد میشه اسنپ میگه یک میلیون راننده داره به هرحال رانندهای اسنپ کم میشه وناچاره کرایه ببره بالا درکل برای اونایی که سنباد کار کنن ویا اسنپ ازنظر درامدی بهتر میشه تپسی هم به خاطر عقب نموندن از اینا اونم مجبور میشه تغیراتی بده خوب این درکل به نفع هم راننده میشه هم مسافر اونایی که به ناحق حسابشون مسدود شده میتونن سنباد کارکنن در ضمن ثبت نامش زیاد سخت نیسن وارد سایت سند باد بشین واپلیکیشن رو دانلود کنید اسمش پیش ثبت نام سندبادهستش واز داخل خونه ثبت نام کنید نیازی هم نیست که تلفن بزنید وهزینه بدین چون اول کارهست خیلی شلوغه زمانی که ثبت نام کردین برنامه محل حضوری رفتن به شرکت رو میگه اکه داخل شهر شما نبود منتظر بمونید تا فعال بشه به هرحال ثبت نام شما انجام شده شما درنظر داشته باشین اون دسته از رانندهایی که بیمه دارن به خاطر پورسانت کمتر بیان سنباد رقابت بالا میگیره مشکلات ما رانند ها هیچ وقت حل نمیشه ولی بهتر میشه با ارزوی موفقیت برای همکاران

    پاسخ