;
coinex

استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

بیشترین اقبال به تاکسی اینترنتی سندباد از سوی رانندگان تپسی و اسنپ صورت گرفته است و این موضوع در بین دیدگاه‌های کاربران تکراتو به روشنی دیده می‌شود. در ادامه با تحلیل دیدگاه‌های کاربران تکراتو و رانندگان احتمالی سندباد در آینده،‌ همراه ما باشید.

استقبال کاربران تکراتو از سندباد قابل توجه بود. نکته جالب در میان حجم استقبال‌کنندگان دیدگاه‌ها و نقطه نظراتی است که به طور عمده از سوی رانندگان  تپسی و به خصوص اسنپ بیان شده است. عمده دیدگاه‌هایی که در تکراتو درباره تاکسی اینترنتی سندباد مطرح شد، شکایت‌های سفت و سخت رانندگان از رفتار اسنپ با این قشر بود.

رانندگان اسنپ به تاکسی اینترنتی سندباد: سندباد! لطفا مثل اسنپ نباش

رانندگان اسنپ و تپسی به خصوص اسنپ دل پری از این سامانه حمل و نقل دارند. رانندگان اسنپ به طور کلی از شرایط کاری خود در اسنپ ناراضی هستند. این رانندگان علت ناراضی بودن خود را در چند دلیل عمده بیان می‌کنند: به صرفه نبودن کرایه‌ها، نبود هیچ‌گونه پشتیبانی از راننده در صورت معترض بودن از رفتار مسافر، عدم بیمه رانندگان. نمی‌توان منکر کارآفرینی اسنپ در یک دهه گذشته شد. اسنپ اولین سامانه حمل و نقل درون شهری بود که باعث ایجاد شغل به میزان گسترده‌ای شد.

رانندگان اسنپ به تاکسی اینترنتی سندباد: سندباد! لطفا مثل اسنپ نباش

اما سامانه و کسب‌ و کاری که می‌خواهد به کارش ادامه دهد باید رضایت کارکنانش را حفظ کند؛ کاری که به نظر می‌رسد اسنپ در انجام آن چندان موفق نبوده و حالا با آمدن  سندباد بسیاری از رانندگانش قصد کوچ به این اپلیکیشن از راه نرسیده را دارند.

رانندگان اسنپ در تکراتو در بخش دیدگاه‌ها تقریبا به صورت یک صدایی می‌گویند «سندباد لطفا مثل اسنپ نباش.» سندباد وعده‌های خوبی می‌دهد که رانندگان همیشه مشتاقش بوده‌اند؛ وعده‌هایی مثل در نظرگرفتن بیمه تامین‌اجتماعی برای رانندگان.

اپلیکیشن سندباد هنوز ارائه نشده و ثبت نام از رانندگان نیز هنوز صورت نگرفته است. (ثبت نام رانندگان از ۱۷ فروردین آغاز شده است) همچنین اخذ نمایندگی سندباد، تنها در مرحله پرکردن فرم در وبسایت این سامانه مشاهده می‌شود.

باید منظر بمانیم و ببینیم آیا سندباد سر قول‌هایش می‌ماند یا خیر. در حال حاضر ظاهرا سندباد با ثبت‌نام رایگان از رانندگان شروع امیدوار کننده‌ای داشته است.

نظرات رانندگان درباره سندباد

زنده باد سندباد!

یکی از کاربران تکراتو که از میان رانندگان اسنپ است می‌گوید: «زنده باد سندباد. وعده دیدار همکارانم در سندباد.» این کاربر مانند بسیاری از کاربران از وعده تاکسی اینترنتی سندباد در خصوص بیمه بسیار  راضی است. در ادامه دیدگاه این کاربر را می‌خوانید.

سلام، عزیزان همه منتظر سندباد هستیم تا پرقدرت باهاشون همکاری کنیم به عشق بیمه تامین اجتماعی و گرفتن انتقام از تپسی و اسنپ که حق راننده‌های زحمتکش رو خوردن….وعده ما سندباد….شک نکن وقتی اسنپ تپسی بدون ماشین بمونن، مردم از سندباد استفاده می‌کنن… زنده باد همکاران عزیزم که تو سرما گرما ترافیک، شب نصف شب، صبح زود….. نون حلال درمیارن، ولی یه بیمه ندارن….. دمتون گرم شیرمردان و شیرزنان وطنم. خداقوت

اما همه کاربران در این حد به سندباد خوش‌بین نیستند و می‌گویند سندباد باید خودش را ثابت کند. بسیاری نیز معتقد بوده‌اند که سندباد قصد دارد در ازای بیمه شرایط سختی برای رانندگان ایجاد کند. در ادامه نظرات برخی کاربران را در این خصوص می‌خوانید.

امیدوارم همش حرف نباشه یا برای بیمه کردن راننده‌ها خواب بد ندیده باشید که راننده برای بیمه باید مثل برده براتون کار کنه…… اسنپ بیمه نمی‌کنه ولی تکلیفش معلومه ….. حس خوبی سر بیمه کردن راننده‌ها ندارم مثل دون پاشیدن می‌مونه ……

کاربر دیگری می‌گوید:

سلام خسته نباشید همکاران عزیز عجله نداشته باشید بذارید سندباد کارش رو انجام بده بعد از مدتی مشخص می‌شه که خوب هس یا نه. دوستان خودتون قضاوت کنید چطور سنباد می‌تونه رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه اما اسنپ نزدیک به یک دهه هست که ایجاد اشتغال کرده و می‌تونست تمام رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه.

سندباد رقیب اسنپ

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

کلام آخر

این فقط رانندگان نیستند که از شرایط کاری اسنپ و یا تپسی ناراضی هستند و اقبالشان به سوی سندباد است. بسیاری از مسافران نیز فکر می‌کنند شرایط شاید در  تاکسی اینترنتی سندباد بهتر باشد. همان‌طور که رانندگان از شرایط ناراظی هستند، در بسیاری از نظرات هم شکایت مسافرین از رانندگان را مشاهده می‌کنیم.

در دیدگاه‌ها نیز دیدیم که برخی کاربران می‌گویند تاکسی اینترنتی سندباد برای جذب کاربر و مسافر باید شرایطی را فراهم کند تا هم راننده و هم مسافر از شرایط راضی باشند. دیدگاه یکی از کاربران در این خصوص را می‌خوانید:

سندباد اگر می‌خواهد موفق باشد باید خدمات متمایزی بدهد تا رقیبی جدی برای استپ باشد چون اگر بخواهد قیمت سفر را نسبت به اسنپ کمتر بگیرد از سوی دیگر رانندگان جذب نمی‌شوند و یا برعکس مسافر را از دست می‌دهد. پس در نتیجه خدمات مهم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاکسی اینترنتی سندباد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (184 نظر)

    سلام مسافر محترم قبل از هر پیش داوری با همون موبایل که دستت هست یک پراید دسته دوم را قیمت کنید و فقط لوازمات مصرفی از قبیل روغن بنزین لاستیک و پنچری لنت ترمز لوازم ترمز هزینه تعمیر کار و خیلی از لوازمات دیگر که تمام رانندگان هر هفته در گیر یک از آنها هستد و تعداد سفر رانندگان را از زمان پذیرفتن راننده تا رسیدن به مقصد خودتان محاسبه کنید یادتان باشد ساعت کار روزانه رانندگی 6ساعت است و ساعت کار کسانی که کار عادی دارند روزی 7/20دقیقه است بعد بفرمایید اگر قرار شود اسنپ یا تاکسی محل کار شما شود و هیچ کار دیگری نداشته باشید . حقیقت بفرمایید کرایه چقدر باید باشد این هم در باره گزینه عجله دارم راننده متوجه پیام عجله دارم که برای شما می آید نمی شود هر پیامی که برای ما یا شما می آید برای دیگری قابل رویت نیست پیام ها توسط برنامه اجرا میشود پس لطفاً با آگاهی از موضوع بنویسید

    پاسخ

    تاکسی اینترنتی ای که چهار ماهه راه نیافتاده و بعیده راه هم بیافته.
    با وعده های شیرین و توخالی شروع کرده که مثلا بقیه رقبا رو کنار بزنه که بعیده بتونه. همین ۴ماه گذشتن و عدم شروع کار مشخص میکنه چقدر بی سر و ته هستش و هیچ مدیریت درست و کار حساب شده ای نداره.
    هم بعضی راننده ها زیاده خواه هستن و هم بعضی مسافران.
    بد و خوب بین هر دو قشر وجود داره.
    خودم مسافرم ولی زیاد دیدم که مسافر فکر میکنه که راننده رعیتشه و با بی ادبی تمام رفتار میکنه و راننده بیچاره حتی بهش تو هم نمیگه ها ولی دقتی پیاده شد که امتیاز بده الکی دری وری مینویسه که پول نده یا هر امتیازی بگیره.
    راننده هم زیاده که توقع داره کنسل کنی پول کارمزد نده یا بی ادبه و …
    افسوس که اونقدر مردم در فقر و نکبت هستن که بد شدن. وگرنه با عدالت پیش بره هیچ فقیری نخواهیم داشت و مردم باهم مهربان میشن.
    فقر ریشه ی تمام بدی ها و بدبختی هاست که از اخلاق بگیر تا محبت و … رو نابود میکنه

    پاسخ

    سلام راننده اسنپ هستم ، اما منتظر سندباد .به چند دلیل اینکه ابتدا یک تاکسی اینترنتی نباید راننده را به خاطر ۳۰هزار تومان تا پرداخت مسدود کند ،اسنپ باید آنقدر قوی باشد که سفرهای که پرداخت آنلاین هستند را برای آن فرد بفرستد تا حساب صاف شود دوم ما رانندگان احتیاج به بیمه باز نشستگی داریم سوم کرایه باید معقول باشد تا نه مسافران عزیز و نه ما رانندگان دچار سر در کمی نشویم ، روی سخنم با دوستان مسافری هست که میگویند راننده ها منتظر زدن کلید عجله کن هستن که کرایه زیاد شود نه دوستم امید وارم هیچ وقت راننده مسافر کش نشوید من یک پراید دارم پراید شده دویست تومان گاهی میگم من گدای میلیونر هستم ، میلیونر به جهت قیمت ماشین و گدا به جهت بر نیامدن از پس هزینه‌های ماشین و خرج زندگی ما هر مسیری را که انتخاب میکنیم حساب میکنیم ۱۶.۵ درصد کارمزد اسنپ را واستهلاک ماشین و هزینه کارگری خود را و اگر کنسل می‌زنیم به خاطر این است که تعداد پیامها زیاد است و پیامهای فیک هم لابلای پیامها هست راننده انتخاب میکنید اما برنامه کمی با خرده شیشه ورق زیر دست راننده را عوض کرده یعنی یک مقصد دیگر دوستان ما رانندگان آرزو داریم ، برسد روزی که کرایه بشود پنج تومان تا ده تومان چقدر خوب میشد اگر من راننده و شمای مسافر این عینک بدبینی را از چشمانمان بر می داشتیم
    آنوقت بود که یک سفر کوتاه برایمان بسیار لذت بخش بود ، خوانندگان عزیز ، ما مسافر زمان هستیم هر کسی یک روزی ایستگاه خودش پیاده می‌شود قدر هم را بدونیم فقط میتونم توی خاطر هم می‌مانیم ، دنیا بسیار سخت شده اما با وجود شما از عسل شیرین تره دوستتان دارم جودی

    پاسخ

    این یه بازیه
    بیمه فقط در ازای کار به اندازه ای است که دو برابر حق بیمه بهشون سود برسونید.
    یعنی باید اونقدر کار کنی که دو میلیون کمیسون بدی تا برات بیمه رد کنن. این یه بازیه دو سر باخت برای راننده هاست. الان خیلی ها از اسنپ و تپسی میرن سند باد بعد سند باد تو زرد از آب در میاد و راننده ها دوباره مجبورن برگردن سمت اسنپ و تپسی و حالا نوبت اسنپ و تپسیه که فشار را بیشتر کنن یعنی کرایه کمتر و کمیسیون بیشتر… خیلی حواستونو جمع کنید دوستان راننده زحمتکش

    پاسخ

    یک خبر خوب هم من بدم و برم
    در کنار سند باد.بزودی سامانه حمل و نقل دیگه ای بنام بهتا هم داره میاد و این یکی یک سر وگردن بالاتر از همه هست.علاوه بر بیمه و رایگان کردن اینترنت برای مسافر و راننده.قرار هست بر اساس هوش مصنوعی کار کند.یعنی مثلا نیاز نیست رو نقشه دنبال مبدا و مقصد بگردید
    کافیه بصورت گفتاری بهش توضیح بدی از کجا به کجا میخوای بری وتنوع کارهای مختلفی هم داره

    پاسخ

    مسافرین عزیز معلومه بدجور خوشی زده زیر دلتون که راننده های اسنپ با نصف کرایه آژانس شمارو میبرن از دم خونتون اونم با هزار فیس و إفاده تون هنوز دوقورتو نیم تونم باقیه…حق شما همون آژانس ها و تاکسی های تو شهره .. وقتی دوساعت منتظر شدید و کسی درخواست تون رو قبول نکرد به حرفم میرسید

    پاسخ

    اینم ی اپلیکیشن استعمارگر مثله بقیه تاکسی های اینترنتی الکی گنده ش نکنین بعداً حالتون گرفته میشه

    پاسخ

    بنظر من اسنپ حرف نداره عالیییییییبی

    پاسخ