coinex
راهنمای خرید تکراتو

توکن Shiba Inu در یک روز 35 درصد رشد کرد

توکن Shiba Inu پس از فهرست شدن در پلتفرم معاملاتی پرطرفدار آمریکایی به نام «رابین هود»، در روز سه شنبه با افزایش قیمت روبرو شد. با این خبر همراه ما باشید.

قیمت توکن Shiba Inu در طی یک روز روند صعودی طی کرد و در عرض دو ساعت، با بیش از 35 درصد افزایش به قیمت 0.00003 دلار رسید که حدودا بالاترین سطح آن در دو ماه اخیر است. این میم کوین طولی نکشید که بخشی از سود خود را از دست داد و قیمت آن، 0.000027 دلار شد؛ با این حال شیبا اینو با افزایش 27 درصدی، همچنان موفق به ثبت بهترین عملکرد روزانه خود از 6 فوریه شده است. با توجه به عملکرد این میم کوین، مطمئناً توجه سرمایه‌گذاران جلب خواهد شد. کسانی که اکنون به دنبال ورود به بازار شیبا اینو هستند، باید قبل از تصمیم گیری نمودارهای آن را بررسی کنند.

توکن Shiba Inu

پلتفرم رابین هود، از زمان شروع بیماری همه‌گیری کرونا در مارس 2020، به عنوان راهکاری برای سرمایه‌گذاران تازه‎‎‌کار ظاهر شد. سال گذشته، کارگزاری خرده‌فروشی 10 میلیون حساب سرمایه‌گذاری شده را به پلتفرم خود اضافه کرد که بیش از نیمی از ثبت‌نام‌های جدید از سوی سرمایه‌گذارانی بود که برای اولین بار قصد ورود به این عرصه را داشتند.

توکن Shiba Inu

رابین هود زیان خالص خود را 423 میلیون دلار در درآمدهای سه ماهه چهارم خود در سال 2021 اعلام کرد و اشاره کرد که منبع اصلی درآمد این شرکت که از کارمزد انتقال معاملات به دست می‌آید، در مقایسه با 267 میلیون دلار در سه ماهه مشابه سال قبل، 263 میلیون دلار بوده است.

در همین حال، درآمدهای حاصل از تجارت ارزهای دیجیتال در همان دوره بیش از 300 درصد افزایش یافت و رابین هود خدمات بیشتری مرتبط با ارزهای دیجیتال از جمله کیف پول و افزودن آلت کوین‌ها و میم کوین‌های جدید به پلتفرم کارگزاری خود در سال 2022 ارائه داد.

بنیان‌گذار گوخشتاین مدیا (Gokhshtein Media)، دیوید گوخشتاین (David Gokhstein)، اعلام می‌کند که اضافه شدن توکن شیبا به رابین هود، خبر خوبی برای دنیای ارز دیجیتال است زیرا شیبا توانایی جذب کاربران بیشتر به سمت ارزهای اصلی مثل بیت کوین و اتریوم را دارد.

او در این باره گفته است:

«با ورود شیبا اینو به رابین هود، میم کوین‌های دیگر را هم زیرنظر گرفته‌ام تا ببینم که آن‌ها هم رشد می‌کنند یا نه.»

طبق داده‌های منتشر شده توسط وب‌سایت تحلیلی «IntoTheBlock»، یکی از علت‌هایی که باعث افزایش قیمت شیبا اینو شد، مدت زمان انباشت آن بود. سرمایه‌گذارانی که بیش از یک سال شیبا را نگه داشته باشند، در ماه گذشته نیز موجودی خود را زیادتر کردند.

این شرکت در توییتر خود نوشته است:

«سرمایه‌گذارانی که ریسک بالایی را تحمل می‌کنند، برنده بازار هستند. هولدرهای شیبا اینو در طول هفته‌های گذشته مضطرب نشده بودند و به انباشت خود ادامه دادند. نتیجه صبر آن‌ها با ورود این ارز دیجیتال به پلتفرم معاملاتی رابین هود به نتیجه رسید. کیف پول‌های که بیش از یک سال است که شیبا اینوهای خود را هولد می‌کنند، در 30 روز گذشته موجود خود را تا 57 درصد افزایش داده‌اند. این افراد در حال حاضر 2.83 درصد از عرضه شیبا اینو را در اختیار دارند.»

توکن شیبا اینو

به نمودار بالا توجه کنید. در این نمودار یک الگوی تداومی نزولی دیده می‌شود و همین موضوع هم می‌تواند دلیلی برای کاهش قیمت ارز شیبا اینو باشد. قیمت شیبا از دسامبر سال 2021 در الگوی مثلث متقارن، ثابت بود اما اگر این توکن، حمایت این مثلث را بشکند و به زیر آن برسد، احتمالا برای ارز شیبا، روند نزولی دوباره آغاز شود.

نمودار توکن شیبا اینو

اگر توکن Shiba Inu به خط پایین مثلت برود، هدف بعدی آن احتمالا ۰.۰۰۰۰۱۲۰۰ دلار باشد که از قیمت امروزی 50 درصد کمتر است.

بیشتر بدانید:

نظر شما در مورد توکن Shiba Inu چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر