;
coinex

اوپو Reno 8 اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود

به‌تازگی جزییات جدیدی از مشخصات سری اوپو Reno 8 منتشر شده که از مدل‌های مختلف تراشه در این گوشی‌ها خبر می‌دهد. این گوشی‌ها احتمالا ماه‌ آینده رسما در چین رونمایی می‌شوند.

دیجیتال چت استیشن معروف، جزییات تازه‌ای از اوپو Reno 8 را منتشر کرده و مدعی شده که این گوشی، اولین گوشی خواهد بود که همراه با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 راه‌اندازی می‌شود.

اسنپدراگون 7 نسل 1، جدیدترین تراشه از سری 7 کوالکام خواهد بود که هنوز رونمایی نشده است. این تراشه از لحاظ قدرت پردازش، یک رتبه پایین‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 1 قرار می‌گیرد.

تراشه سری اوپو Reno 8

این افشاگر همچنین گفته است که سری اوپو رنو 8 در یک نسخه رده‌بالاتر، به تراشه مدیاتک دایمنسیتی با MariSilicon X ISP مجهز می‌شود. اطلاعات دیگری هم از این گوشی با شماره مدل PGAM10 فاش شده؛ اما هنوز اسم رسمی آن مشخص نیست.

اوپو Reno 8 اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود

دیجیتال چت استیشن در پست اخیر خود به وجود نمایشگر 6.55 اینچی OLED با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1080×2400 پیکسل اشاره کرد. تراشه اسنپدراگون دراگون 7 نسل 1 در این گوشی با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 سازگار است.

این افشاگر مدعی شد که این گوشی از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 80 وات پشتیبانی می‌کند. اوپو Reno 8 همچنین به اسکنر اثر انشگت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.

اما درباره مشخصات دوربین این گوشی باید گفت که از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و سنسور 2 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. چت استیشن مدعی شده دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپسکلی است.

گفته می‌شود که تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 از چهار هسته Cortex-A710 و چهار هسته A510 تشکیل شده؛ این یعنی هسته‌ X2 موجود در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را ندارد. پردازشگر 7 نسل 1 هم از نوع آدرنو خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که یکی از گوشی‌های سری اوپو رنو 8 به تراشه مدیاتک دایمنسیتی مجهز شود؛ اما هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام مدل. انتظار می‌رود تراشه مدیاتک در این سری، تراشه دایمنسیتی 8100 باشد؛ چراکه از لحاظ قدرت پردازش، تقریبا با اسنپدراگون 7 نسل 1 هم‌رده است. تراشه دایمنسیتی 8100 از هسته‌های A78 و A55 بهره می‌برد و به پردازشگر گرافیکی Mali-G610 مجهز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تراشه اوپو Reno 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر