;
coinex

نحوه خرید زمین در متاورس شیبا اینو مشخص شد

تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو در روز چهارشنبه 13 آوریل، در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراحل فرآیند خرید زمین در متاورس شیبا اینو آغاز شده است. خرید این زمین‌ها در سه مرحله مختلف انجام می‌گیرد.

فرآیند فروش کلی زمینه‌های متاورسی در 3 مرحله انجام خواهد شد که فعلا فقط مرحله اول آن فعال گردیده است. این مرحله، در عرض 3 روز به پایان می‌رسد و رنج قیمت این زمین‌ها، 0.2 تا 1 اتر است.  با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات نحوه خرید زمین در متاورس شیبا اینو آشنا شویم.

خرید زمین در متاورس شیبا اینو

در تاریخ 30 مارس، در وبلاگ رسمی تیم توسعه دهنده فروش زمین‌های شیبا در متاورس، پستی منتشر شد که در آن، در مورد زمین‌های متاورس شیبا مطالبی بیان شده بود.

خرید زمین در متاورس شیبا اینو

متاورس شیبا اینو در حالت کلی، 100595 قطعه زمین دارد. تیم توسعه دهنده این پروژه، قصد دارد این قطعه زمین‌ها را در سه فاز به فروش برساند. در فاز اول، 36431 قطعه زمین به فروش گذاشته شده است. این زمین‌های متاورسی، در یکی از بخش‌های رشد (Growth)، دفاع (Defense)، فناوری (Technology) و ارزها (Currencies) قرار خواهند داشت. رمز ارز مورد نیاز برای خرید قطعه زمین‌های شیبا اینو،  ETH است.

بازه کلی قیمت‌گذاری زمین‌های متاورس شیبا اینو، بین بازه 0.2 تا 2 اتر است که از لحاظ قیمت‌گذاری هم این زمین‌ها به چهار دسته تقسیم می‌شوند: خز نقره‌ای (Silver Fur) به قیمت 0.2 اتر، دم طلایی (Gold Tail) به قیمت 0.3 اتر، پنجه پلاتینی (Paltinum Paw) به قیمت 0.5 اتر و دندان الماسی (Diamond Teeth) به قیمت 1 اتر.

این پلتفرم، خبر خوبی برای فعالان دنیای متاورس دارد. کسانی که حضور فعال و مهمی در توسعه متاورس شیبا اینو داشته باشند، زمین رایگان به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. تعداد قطعه زمین‌هایی که به عنوان پاداش در نظر گرفته شده‌اند، 15 قطعه است.

سرمایه‌های جمع‌آوری شده از فروش زمین‌های متاورسی، به استیبل کوین‌ها تبدیل شده و برای پرداخت هزینه‌های توسعه متاورس، از آن‌ها استفاده خواهد شد.

توسعه‌دهندگان شیبا اینو بر این باورند که زمین‌های متاورسی شیبا نباید با توکن‌های اکوسیستم خودشان (SHIB ،BONE و LEASH) خریداری شود، زیرا با فروش توکن‌های این مجموعه، قیمت آن‌ها کاهش می‌یابد.

برای توسعه متاورس شیبا اینو و استیبل کوین SHI در این پروژه، شبکه لایه دوم شیباریوم (Shibarium) مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسانی که زمین‌های متاورسی شیبا اینو را خریداری می‌کنند، می‌توانند از طریق جمع آوری منابع داخل بازی‌ها، پاداش دریافت کنند.

نحوه خرید زمین‌های متاورس شیبا

فروش قطعه زمین‌ها در فاز مقدماتی فروش، در 3 مرحله انجام می‌پذیرد که در ادامه این مراحل را تشریح می‌کنیم.

فروش زمین در متاورس شیبا اینو

مرحله اول:

مرحله اول فاز مقدماتی فروش، مرحله ارائه پیشنهاد یا  (Bid Event) است که مدت زمان ارائه شده به این مرحله، 3 روز خواهد بود. در این مرحله توسط ابزاری که در وب سایت رسمی این تیم، وجود دارد، قفل توکن‌ یا توکن‌های NFT شیبوشی انجام می‌پذیرد. پس از انجام این مرحله (ارائه پیشنهاد) دیگر نمی‌توانید آن را لغو کنید. فقط در صورتی امکان لغو فراهم می‎‌شود که فرد دیگری پیشنهاد بهتری ثبت کند. پس از اتمام این مرحله، زمین به بالاترین پیشنهاد ارائه شده حق مالکیت ارائه می‎‌شود که پس از این مرحله صدور قطعه زمین‌ها آغاز می‎‌شود.

مرحله دوم:

مرحله دوم، مرحله شانس مجدد یا  (Holder Event) نام دارد. این مرحله 7 روز طول خواهد کشید و قفل توکن‌های LEASH یا توکن‌های NFT شیبوشی توسط صاحبان، بار دیگر قفل می‎‌شود. در این مرحله پیشنهادی ثبت نمی‎‌شود و کسانی که زودتر اقدام کنند، می‌توانند زمین را ‎ بخرند.

مرحله سوم:

این مرحله، مرحله فروش عمومی است که 10 روز زمان می‌برد. در فروش عمومی، همه کاربران می‌توانند زمین‌های باقی مانده در نقش را خریداری کنند. به علت مقطوع بودن قیمت زمین‌های باقی مانده، به قفل رمزارز نیازی نیست. کافیست خریداران از طریق ابزار موجود در وب سایت این تیم، مقدار و سقف دارایی مشخص کرده و سپس آن‌ها را قفل کنند. مرحله قفل شدن، حداقل 45 روز و حداکثر 90 روز به طول خواهد انجامید.

  • نکته: برای خرید زمین‌های متاورسی شیبا اینو به کیف پول متامسک نیاز خواهید داشت. (اگر ندارید، حتما قبل از انجام مراحل برای خودتان ایجاد کنید.)

تیم شیبا توییتی در خصوص این پروژه منتشر کردند:

«ارتش شیبا اینو، انتظارها سرانجام به پایان رسیده است. ما با هیجان بسیار زیاد اعلام می‌کنیم که دسترسی زودهنگام به مرحله نخست فروش زمین‌های متاورسی آغاز شده است.»

در زمان نگارش این مطلب مرحله اول فروش به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خرید زمین در متاورس شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چرا ما همیشه عقبیم

    پاسخ

    زیرا همش با دعا کردن عقبیم😕

    پاسخ