;
coinex

پوستر ویوو X80 جزییات تازه‌ای از این گوشی را فاش کرد

اخیرا پوستر و تصاویر زنده ویوو X80 در فضای آنلاین منتشر شده که جزییاتی از مشخصات و دوربین این گوشی را فاش می‌کند. به‌زودی سه گوشی از سری Vivo X80 در چین رونمایی می‌شوند و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، هر روز شاهد انتشار اخبار بیشتری از این گوشی‌ها هستیم.

انتظار می‌رود کمپانی ویوو به‌زودی تاریخ دقیق راه‌اندازی گوشی‌های ویوو X80، ویوو X80 Pro و ویوو X80 Pro Plus را اعلام کند. اما اگر شایعات درست باشند، این گوشی‌ها در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) رسما رونمایی می‌شوند.

در این مدت که منتظر رونمایی گوشی‌ها هستیم، بد نیست نگاهی هم به تصاویر زنده ویوو X80 و ایکس 80 پرو و پوستر این گوشی‌ها داشتیم باشیم که برخی از مشخصات گوشی را فاش کرد‌ه‌اند.

اطلاعات فاش شده در پوستر و تصاویر زنده ویوو X80

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ماژول دوربین فضای زیادی از پنل پشتی را اشغال کرده است. نکته دیگری که در پوستر قابل مشاهده است، تنوع رنگ نارنجی است. تصاویر زنده هم از وجود رنگ‌های آبی و مشکی خبر داده‌اند.

پوستر ویوو X80 جزییات تازه‌ای از این گوشی را فاش کرد

اما درباره مشخصات دوربین باید گفت که چهار لنز دوربین در پنل پشتی دیده می‌شود. سه لنز دوربین داخل ماژول دایره‌ای قرار گرفته‌اند و پوشش لنز برند *Zeiss T هم در کنار آنها دیده می‌شود. اما لنز چهارم که از نوع پریسکوپ است، بیرون از ماژول دایره‌ای و در گوشه سمت چپ پایین تعبیه شده است.

دوربین اصلی این گوشی 1/1.3 اینچی از نوع Samsung GN5 و 50 مگاپیکسلی است که از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند. نکته دیگری که در این پوستر فاش شده، استفاده از تراشه ویوو +V1 است که احتمالا نسبت به تراشه V1 بهینه‌سازی شده و قدرت بیشتری دارد. این پوستر همچنین به وجود تراشه 4 نانومتری در ویوو ایکس 80 اشاره کرده است.

گزارش‌هایی که تاکنون از مشخصات Vivo X80 Pro Plus منتشر شده، از وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در این گوشی خبر داده‌اند؛ اما گفته می‌شود Vivo X80 Pro همراه با تراشه دایمنسیتی 9000 عرضه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود نسخه استاندارد Vivo X80 هم به تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز شود.

پوستر ویوو X80 جزییات تازه‌ای از این گوشی را فاش کرد

از دیگر مشخصاتی که تاکنون فاش شده، باید به نمایشگر 6.78 اینچی آمولد با رفرش ریت 120 هرتز در ویوو ایکس 80 اشاره کرد. این گوشی به نمایشگر تخت با رزولوشن +FHD مجهز خواهد شد.

گوشی‌های ویوو ایکس 80 پرو و پرو پلاس هم از رزولوشن +QHD پشتیبانی می‌کنند؛ اما نمایشگر نسخه پرو پلاس کمی خمیدگی خواهد داشت. گفته می‌شود گوشی‌های سری ایکس 80 به غیر از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، به دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور پرتره 50 مگاپیکسلی هم مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویوو X80 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر