;
coinex

افزایش 176 برابری معاملات NFT مچهای بورد ایپ در یک روز

افزایش ناگهانی معاملات NFT طی روزهای اخیر برای ان اف تی‌های Bored Ape Yacht Club (BAYC) اتفاق افتاد. حجم معاملات نزدیک به 176 درصد افزایش یافته است.

افزایش ناگهانی معاملات NFT  بورد اپ در روزهای اخیر را می‌توان به افزایش خرید نهنگ‌های این ارز دیجیتال پیوند داد، زیرا قیمت کف مجموعه Bored Ape Yacht Club، به حداقل‌ترین سطح خود رسیده است. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را بررسی کنیم.

افزایش ناگهانی معاملات NFT بورد اپ

BAYC یک مجموعه‌ی بی‌همتا و بی‌نظیر NFT بلاکچین اتریوم بوده که توجه افراد معروف، نهنگ‌های رمزارز و تاجران موفق را به خود جلب کرده است. با توجه به قیمت‌گذاری میمون‌ها بر اساس اتریوم، به دنبال کاهش دومین ارز دیجیتال جهان، قیمت کف دلاری در هفته‌های گذشته به شدت افت پیدا کرد.

افزایش ناگهانی معاملات NFT

اخیرا قیمت کف BAYC به 100.85 ETH رسید. طی دو روز گذشته این کاهش قیمت مورد توجه نهنگ‌ها قرار گرفت. طبق اطلاعات ارائه شده توسط NFTGo.io، در عرض 24 ساعت نهنگ‌ها، 5 مورد از 11 مجموعه را نزدیک به قیمت کف 109 ETHرا خریداری کردند. قیمت فعلی برای مجموعه 109.50 ETH بوده که ارزش کل بازار برابر 996 میلیون دلار است.

نهنگ کریپتو (جفری هوانگ)، ان اف تی Bored Ape Yacht Club #7858 را در بالاترین قیمت  140 ETH، به عبارت دیگر 423,433.41 دلار به دست آورد.

افزایش ناگهانی معاملات NFT

در روزهای اخیر، مجموعه BAYC، به دلیل وجود تقاضا در بین 5 مجموعه برتر باقی مانده است. علاوه بر این، مجموعه Bored Ape Yacht Club، در یک فیلم سه قسمتی به نام سه گانه Degen توسط Coinbase منتشر خواهد رسید. به همین منظور این مجموعه به دنبال پیشنهاد شخصیت‌های Bored Ape و ایده‌های داستانی توسط صاحبان BAYC است.

در هفته‌ی گذشته قیمت ApeCoin (APE)، به شدت بالا رفت و به قیمت 13.46 دلار رسید. با توجه به گزارش‌های ارائه شده توسط BAYC و ApeCoin  و شایعات لیست APE در Robinhood، قیمت APE از تاریخ 12 تا 14 آوریل، 20 درصد بیشتر شد و هم‌اکنون این قیمت، در بازه 12 تا 12.50 دلار نوسان دارد. با توجه علاقه نهنگ‌ها،  APE مرتبط به BAYC صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش ناگهانی معاملات NFT بورد اپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر