;
coinex

کد اینترنت و مکالمه رایگان دوشنبه سوری همراه اول فروردین 1401

کد اینترنت و مکالمه رایگان دوشنبه سوری همراه اول فروردین 1401 ارائه شد. طرح دوشنبه سوری همراه اول که دوشنبه‌های آخر هر ماه برگزار می‌شود، امسال هم ادامه دارد.

همراه اول در طرح دوشنبه‌سوری آخر هر ماه، بین 500 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت همراه را به‌صورت نصف روزه هدیه می‌شود. البته احتمال هدیه بسته‌های مکالمه به جای بسته‌های اینترنت هم وجود دارد. کد اینترنت و مکالمه رایگان دوشنبه سوری همراه اول فروردین 1401 برای امروز، آخرین دوشنبه فروردین منتشر شد.

کد اینترنت و مکالمه رایگان دوشنبه سوری همراه اول فروردین 1401

کد بسته‌های هدیه مکالمه یا اینترنت همراه اول منتشر شده و اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید، بهتر است هرچه‌ زودتر، کد زیر را وارد کنید؛ چون بسته‌ها محدود هستند؛  #1*64*100*

کد اینترنت و مکالمه رایگان دوشنبه سوری همراه اول فروردین 1401

پس از وارد و ارسال کردن کد، پیامی با این محتوا روی گوشی ظاهر می‌شود: «درخواست شما ارسال شد. نتیجه بررسی و از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شود.»

اگر هدیه به شما تعلق بگیرد، پیامکی ارسال می‌شود که شرایط استفاده از بسته هدیه دوشنبه سوری را به شما اطلاع می‌دهد.

پس از فعال شدن هدیه، نصف روز مهلت دارید که از آن استفاده کنید. مهلت استفاده از بسته از طریق پیامک به اطلاع شما می‌رسد. این بسته برای برخی کاربران در روزهای بعدی، یعنی سه‌شنبه، چهارشنبه و حتی پنجشنبه فعال می‌شود. بنابراین حتما پیامک را بخوانید؛ دریافت پیامک به منزله فعال شدن بسته هدیه دوشنبه سوری همراه اول نیست.

همراه اول در طرح دوشنبه سوری آخر هر ماه، هدیه‌های مختلفی را ارائه می‌کند؛ مثل بسته‌های اینترنتی 500 مگابایت تا 100 گیگابایتی که از 5 صبح تا 5 عصر مهلت دارید از آن استفاده کنید. گاهی اوقات نیز بسته‌های مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت در نظر گرفته می‌شود که مدت زمان‌ آن بین 10 تا 100 دقیقه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کد اینترنت و مکالمه رایگان دوشنبه سوری همراه اول فروردین 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر