coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

احتمالا شیائومی 12S Pro و Mix Fold 2 به جمع پرچمداران بپیوندند

اخیرا اطلاعات تاز‌ه‌ای از گوشی‌های شیائومی 12S، شیائومی 12S Pro و شیائومی Mix Fold 2 منتشر شده است. دو گوشی 12S و 12S پرو، نسخه‌هایی رده‌بالاتر از شیائومی 12 و 12 پرو هستند. اما از جزییات گوشی تاشوی شیائومی چه خبر؟

تقریبا چهار ماه از راه‌اندازی گوشی‌های سری شیائومی 12 در چین می‌گذرد. این گوشی‌ها اخیرا به بازارهای جهانی راه‌ پیدا کرده‌اند. گفته می شود که گوشی‌های شیائومی 12 اولترا، شیائومی 12 تی و شیائومی 12 تی پرو نیز در آینده به جمع خانواده شیائومی 12 اضافه می‌شوند. اما اینطور که از شواهد پیداست، این خانواده بزرگ‌تر از چیزی است که تصور می‌کردیم.

اخیرا شایعاتی درباره راه‌اندازی نسخه‌های رده‌بالاتر شیائومی 12 و 12 پرو شنیده می‌شود که احتمالا با اسم رسمی شیائومی 12S و شیائومی 12S Pro کار خود را آغاز می‌کنند. این گوشی‌ها اخیرا با شماره مدل 2206123SC و 2206122SC در پلتفرم EMEI دیده شدند.

جزییات تازه از شیائومی 12S، شیائومی 12S Pro و شیائومی Mix Fold 2

اطلاعات فاش شده درباره گوشی‌های سری 12 شیائومی به وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس اشاره کرده‌اند. این گوشی‌ها احتمالا در تابستان راه‌اندازی می‌شوند.

احتمالا شیائومی 12S Pro و Mix Fold 2 به جمع پرچمداران بپیوندند

شیائومی همچنین قصد دارد گوشی تاشوی جدید خود را به بازار ارائه کند؛ این گوشی احتمالا در خرداد ماه رونمایی می‌شود. شایعات حاکی از آن هستند که دوربین اصلی این گوشی، شبیه به شیائومی 12 اولترا خواهد بود. یعنی یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ با چند سنسور دوربین.

این احتمال وجود دارد که شیائومی میکس فولد 2 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، نسل دوم پردازشگر تصویر Surge C1، پنل نمایشگر انعطاف‌پذیر 8 اینچی و نرخ نوسازی بالا برخوردار شود. شیائومی قصد دارد این گوشی تاشو را با کمترین میزان تاخوردگی نمایشگر ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شیائومی 12S Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر