;
coinex

پخش زنده بارسلونا رایووایکانو 4 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده بارسلونا رایووایکانو 4 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بارسلونا رایووایکانو را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اسپانیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بارسلونا رایووایکانو امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بارسلونا رایووایکانو به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بارسلونا رایووایکانو را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه بارسلونا رایووایکانو را تماشا کنید.

پخش زنده بارسلونا رایووایکانو 4 اردیبهشت 1401

شاگردان ژاوی که حذفی تلخ از لیگ اروپا را با شکستی سنگین در ورزشگاه خانگی برابر آینتراخت فرانکفورت، تیم دهم بوندسلیگا تجربه کردند،‌ امروز باید در یکی از بازی‌هیا معوقه لالیگایی خود به مصاف وایکانو بروند که در دیدار رفت برابر آن با نتیجه ۱ بر صفر و با تک گل رادامل فالکائو کلمبیایی مغلوب شدند.

پخش زنده بارسلونا رایووایکانو 4 اردیبهشت 1401

از آن زمان البته اوضاع بارسا با هدایت ژاوی بسیار تغییر کرده و آن‌ها با جبران اختلاف زیادی که با رئال داشتند به رده دوم لالیگا رسیدند. بارسا حالا ۶۳ امتیازی است و البته که شانسی برای قهرمانی ندارد اما برای حفظ جایگاه دومی در رقابت با سویا و اتلتیکو مادرید است. آبی‌اناری‌ها در ۵ بازی آخرشان ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی داشته‌اند و رایووایکانو هم با ۲ شکست، ۲ تساوی و ۱ پیروزی در ۵ بازی آخر،‌ وارد میدان می‌شود.

ساعت بازی بارسلونا رایوو ایکانو کی است؟

ساعت بازی دو تیم راووایکانو و بارسا نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده بارسلونا رایووایکانو

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

 

پخش زنده بارسلونا رایووایکانو 4 اردیبهشت 1401 از Super Sport

پخش زنده بارسلونا رایووایکانو 4 اردیبهشت 1401 از beIN Arabic

پخش زنده بارسلونا رایووایکانو 4 اردیبهشت 1401 از beIN Sport

 

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر