;
coinex

گوگل برند Pixel Watch را برای ساعت های هوشمند خود ثبت کرد؛ نخستین تصاویر آنها نیز لو رفت!

گوگل برای ساعت‌های هوشمند خود، برند Pixel Watch را انتخاب کرد و به ثبت رساند. در این خبر، تصاویر پیکسل واچ گوگل را که برای اولین بار لو رفته است، مشاهده می‌کنیم.

بدون شک اولین ساعت هوشمند گوگل، یکی از مباحث مهم بوده که شایعات زیادی در پی داشته است. از موقعی که گوگل در مورد تولید ساعت هوشمند خود خبر داد، مردم مشتاقانه منتظر خبرهای این حوزه هستند. اکنون تصاویر پیکسل واچ گوگل فاش شده است، به این ترتیب بهتر می‌توانیم در مورد شایعاتی که قبلا در مورد آن وجود داشت، اظهار نظر کنیم. با این خبر همراه ما باشید.

تصاویر پیکسل واچ گوگل

به تاریخ احتمالی که توسط گوگل، برای عرضه ساعت‌های هوشمند تعیین شده بود، نزدیک می‌شویم. با نزدیک شدن به این تاریخ، شایعات در مورد مشخصات، ظاهر و ویژگی‌های این محصولات افزایش می‌یابد. خبر خوب این است که تصاویر پیکسل واچ گوگل لو رفت و می‌توانیم شکل ظاهری ساعت هوشمند گوگل را ببینیم. گوگل برای این محصول خود، علامت تجاری نیز مشخص کرده و به ثبت رسانده است.

تصاویر پیکسل واچ گوگل

تصاویر لو رفته از پیکسل واچ، در واقع نمونه اولیه از ساعت‌هایی است که توسط کارمندان گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد. سوال پیش می‌آید که این تصاویر چگونه لو رفتند؟ شخصی در یکی از رستوران‌های آمریکا، ساعت هوشمند گوگل را پیدا کرده و با خبرگزاری Android Central به اشتراک گذاشته است. احتمال می‌‎رود پیکسل واچ گوگل، توسط کارمندان این شرکت در رستوران جا مانده باشد.

جالب اینجاست که تصاویر لو رفته، با شایعات و تصاویر فاش شده قبلی، تطابق دارد. این ساعت، به شکل دایره‌ای بوده و صفحه نمایش آن بدون حاشیه است.

عکس پیکسل واچ گوگل

با دقت در تصاویر پیکسل واچ گوگل، تاج نقره‌ای و دکمه‌ای به شکل قرص را مشاهده خواهیم کرد. با مشاهده تصاویر این ساعت، می‌توانیم حدس بزنیم که رابط کاربری Wear OS 3 را دارد، همانطور که 9to5Google  هم قبلا به این موضوع اشاره کرده بود. به علت باز نشدن گذرواژه گوگل، نمی‌توانیم در مورد رابط کاربری Wear OS 3 حرف بزنیم.

زیر تاج این ساعت هوشمند، یک سوراخ وجود دارد که احتمال می‌رود میکروفن و یا ارتفاع سنج باشد. با نگاه کردن به تصاویر، می‌توانیم حدس بزنیم که روکش این ساعت، شیشه‌ای بوده و چهار برش دارد. شاید این چهار برش، متعلق به سنسورهای سلامتی مانند ضربان قلب، فشار خون و … باشد.

عکس های پیکسل واچ گوگل

بندِ این ساعت هوشمند، مستقیما به قاب وصل است و جنس ژله‌مانند و انعطاف‌پذیر دارد. احتمال این که این بند، بندِ اختصاصی گوگل باشد، وجود دارد. در بالای پیکسل واچ گوگل، یک درگاه تشخیصی دیده می‌شود ولی شاید در عرضه محصول نهایی این قسمت را نبینیم.

طبق گزارشات PhoneArena، کارمندان گوگل این ساعت هوشمند را در داخل جعبه‌ای حمل می‌کنند که روی آن نوشته شده است که این دستگاه مجوز ندارد و مطابق با قوانین کمیسیون ارتباطات فدرال و صنعت کانادا نیست و صرفا یک نسخه آزمایشی است.

جعبه پیکسل واچ گوگل

احتمال عمدی بودن قضیه فاش شدن این ساعت هوشمند

ساعت پیکسل واچ گوگل اولین نمونه‌ای نیست که توسط یک شخص ناشناس، در مرحله آزمایش گم می‌شود. همانطور که در ابتدای این خبر اشاره کردیم، این ساعت در یک رستوران توسط یکی از کارمندان شرکت گوگل، جا مانده است. آیا ساعت هوشمند گوگل اولین محصولی است که از این طریق لو می‌رود؟ در جواب این سوال باید بگوییم خیر. نمونه‌های مشابه دیگری هم وجود دارد که از طریق جا ماندن و گم شدن، لو رفته‌اند. مثل همان آیفون 4 که در سال 2010 یک بار در سن خوزه کشف شد! با همه این توصیفات، احتمال عمدی فاش شدن تصاویر پیکسل واچ گوگل وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصاویر پیکسل واچ گوگل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر