;
coinex

ارزش مارکت خونین کریپتو به زیر 1.8 تریلیون دلار رسید

خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک نتوانست به بازار رمزارزها کمک کند و ارزش مارکت خونین کریپتو به زیر 1.8 تریلیون دلار رسید. در ادامه به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

بیت کوین به محدوده معاملاتی 38 هزار دلار رسید و هم چنان احتمال ریزش بیشتر قیمت آن وجود دارد.

در آخرین سشن معاملاتی ایالات متحده آمریکا، سهام مرتبط با تکنولوژی متحمل بیشترین کاهش قیمت شدند. عقب نشینی این سهام منجر به کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال نیز شد.

تغییرات قیمت و ارزش مارکت خونین کریپتو

دارایی‌های پر ریسک از جمله ارزهای دیجیتال به دلیل موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو آمریکا همواره پر ریسک‌تر خواهند شد. وظیفه فدرال رزرو آمریکا کنترل نرخ تورم و جلوگیری از افزایش بیش از حد آن است.

ارزش مارکت خونین کریپتو به زیر 1.8 تریلیون دلار رسید

پس از خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک، بیت کوین به قیمت 40 هزار و 500 دلار رسید. این افزایش قیمت موقتی بود و خرس‌ها مجددا بازار را به حالت نزولی برگرداندند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 6.05 درصد نزول به قیمت 38 هزار دلار و 50 رسیده است.

به نظر می‌رسد این کاهش قیمت با ریزش سراسری بازارهای مالی ایالات متحده نظیر MtD ،S&P 500 و Nasdaq همگام شده باشد. سهام S&P 500 به میزان 7 درصد، سهام Nasdaq به میزان 11 درصد و داو جونز به میزان 3 درصد نزول را تجربه کرده‌اند.

همبستگی بازار رمزارزها با سایر بازارهای مالی

MtD به دلیل همبستگی بیت کوین با بازارهای مالی دیگر، 16.44 درصد نزول داشته است. روند نزولی در سهام FAANG یکی از عمده دلایل ریزش شدید بازارهای مالی در سطح گسترده به شمار می‌رود. FAANG نام اختصاری است که از آن برای توصیف برخی از برجسته‌ترین شرکت‌های حوزه فناوری استفاده می‌کنند.

کاهش قیمتی که روز گذشته در بیت کوین مشاهده کردیم، منجر به اظهار نظر بسیاری از تحلیلگران شده است. به اعتقاد تحلیلگران روند نزولی بیت کوین و آلت کوین‌ها ادامه خواهد داشت و در ادامه به سمت پایین‌ترین سطوح بازار نزولی پیش خواهیم رفت.

نظرات Rekt Capital درباره آینده بازار رمزارزها

به عقیده یکی از کاربران توییتر با نام مستعار Rekt Capital، بازار رمزارزها به کف حمایتی خود رسیده و احتمال رشد آن بالاست. Rekt در این زمینه اشاره کرد:

بیت کوین به حمایت بزرگ و بلندمت خود رسیده است. بیت کوین در حال حاضر در محدوده‌ای که از ابتدای سال درگیر آن بوده در حال رنج زدن است. همچنان میزان قابل توجهی حمایت در محدوده 30 هزار دلار و پایین‌تر وجود دارد.

ارزش مارکت خونین کریپتو به زیر 1.8 تریلیون دلار رسید

قدرت شاخص دلار و احتمال کاهش ارزش مارکت خونین کریپتو

شاخص دلار DXY معیار قدرت دلار آمریکا به شمار می‌رود. این شاخص در حال حاضر عملکرد قدرتمندی داشته است.

با توجه به قدرت شاخص DXY، انتظار می‌رود ضعف در بازارهای مالی جهانی ادامه داشته باشد. بر اساس داده‌های سایت تریدینگ ویو، DXY در حال حاضر به بالاترین قیمت خود در دو سال گذشته رسیده است.

سرنوشت بازارهای مالی در دست دلار

عملکرد دلار در مواجه با افزایش تورم، احتلالات مداوم زنجیره تأمین و درگیری جهانی در اروپا سرنوشت بازارهای مالی را مشخص خواهد کرد.

در حال حاضر ارزش مارکت خونین کریپتو  5 درصد کاهش یافته است. برخی از توکن‌ها در این ریزش همگانی همچنان روند رو به رشد خود را حفظ نموده‌اند. از جمله این ارزها می‌توان به ZRX اشاره کرد. توکن بومی 0x Labs، به تازگی 70 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

این سرمایه‌گذاری‌ها به رهبری Greylock و با مشارکت Pantera و OpenSea انجام شده است. طبق گزارش‌های سایت CoinMarketCap، ارز ZRX تنها ارزی است که در 24 ساعت گذشته رشد قیمتی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تغییرات قیمت و ارزش مارکت خونین کریپتو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر