;
coinex

پیش بینی قیمت ایپ کوین (APE) تا پایان 2022 بسیار امیدوارکننده است

کارشناسان Finder پیش بینی قیمت ایپ کوین را منتشر کردند. به اعتقاد این کارشناسان ایپ کوین تا پایان سال 2022 با قیمت 27 دلار مبادله خواهد شد.

در تاریخ 28 آوریل 2022، رمزارز apecoin با قیمت 26.70 دلار به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید. این ارز 25 امین رمزارز بزرگ بازار به شمار می‌رود (از میان 13 هزار و 271 رمزارز). در همان روز، پلتفرم مقایسه محصول Finder پیش‌بینی خود از آینده توکن APE را اعلام کرد.

پیش‌بینی قیمت ایپ کوین توسط کارشناسان Finder

پلتفرم Finder پیش‌بینی‌های جدید خود از قیمت آینده توکن APE را به کمک 36 متخصص فناوری مالی منتشر کرد.

در چند وقت گذشته، Apecoin روند افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده است. در پی این افزایش قیمت، Apecoin به بیست و پنجمین رمزارز بزرگ دنیا تبدیل شد. این ارز در روز پنج‌شنبه به ATH خود رسید. در حال حاضر ایپ کوین کاهش قیمت 15 درصدی نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود را تجربه کرده است.

پیش بینی قیمت ایپ کوین (APE) تا پایان 2022 بسیار امیدوارکننده است

نظرسنجی Finder آینده‌ای مثبت و روشن را برای رمزارز ایپ کوین نشان می‌دهد. به عقیده کارشناسان هر واحد ایپ کوین تا پایان سال 2022 با قیمت 27.70 دلار و تا پایان سال 2025 با قیمت 25 دلار مبادله خواهد شد.

نیمی از کارشناسان معتقدند زمان فروش APE فرا رسیده است. 33 درصد از کارشناسان اعتقاد به نگه‌داری ایپ کوین و 17 درصد از آن‌ها مردم را به خرید این رمزارز دعوت می‌کنند. سه چهارم تمام شرکت‌کنندگان در این نظر سنجی معتقدند ایپ کوین درست همانند میم کوین‌های دیگر نظیر DOGE و SHIB است.

جوزف راچینسکی نسبت به آینده ایپ کوین خوشبین است

یکی دیگر از افراد خوشبین نسبت به قیمت ایپ کوین، جوزف راچینسکی، فناور و آینده پژوه تامسون رویترز است. او اعتقاد دارد هر واحد APE تا پایان سال 2030 با قیمت 100 دلار مبادله خواهد شد.

یکی از بنیان‌گذاران Finder.com به نام Fred Schebesta نیز معتقد است که ایپ تا سال 2030 به 100 دلار خواهد رسید اما پیش‌بینی او در سال 2022 پایین‌تر از میانگین سایر کارشناسات است. Schebesta انتظار دارد ایپ کوین سال را با قیمت 20 دلاری به پایان خواهد رساند.

پیش بینی قیمت ایپ کوین توسط مدیر Digitalx

برخی از کارشناسان نیز اعتقاد بر ریزش قیمت ایپ کوین دارند. مدیر Digitalx معتقد است که ارزش Apecoin تا سال 2030 به صفر خواهد رسید.

به اعتقاد Matthew Harry، رمزارز APE در حال حاضر به دلیل جو تبلیغاتی و احساساتی قیمت‌گذاری شده است. میتو درباره پروژه ایپ کوین گفت:

به نظر می‌رسد ایپ کوین نیز یک پروژه تبلیغاتی همانند رمزارزهای حوزه DAO ،Web3 و BAYC/Degen باشد. تا به حال هزاران نمونه از هایپ کوین‌ها را دیده‌ایم که قصد سرمایه معامله‌گران خرد را دارند.

75 درصد از کارشناسان معتقدند APE نیز یک میم کوین است. 20 درصد آن‌ها ایپ کوین را آینده رمزارزها می‌دانند و 5 درصد آن‌ها نظری درباره آن ندارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پیش بینی قیمت ایپ کوین توسط کارشناسان چیست ؟ آیا ایپ کوین ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر