;
coinex

تاریخ اکران دو فیلم The Marvels و Ant-Man and wasp: Quantumania تغییر کرد

تاریخ اکران The Marvels و Ant-Man and the Wasp: Quantumania دچار تغییراتی شده است. طبق شنیده‌ها، هر دو فیلم دیزنی / مارول بسیار خوب پیش می روند؛ اما دنباله Ant-Man در مراحل تولید قرار دارد و این تصمیم ساده استودیو برای تعویض تاریخ اکران بود.

وقتی صحبت از مارول در رویداد سینماکان هفته گذشته شد، خبری از نمایش دو فیلم The Marvels و Ant-Man and wasp: Quantumania نبود. فقط دیزنی 20 دقیقه ابتدایی دکتر استرنج 2 (Doctor Strange) را به نمایش گذاشت. این فیلم نیز به‌زودی، در تاریخ 6 می (16 اردیبهشت) اکرانش را آغاز می‌کند. امسال Thor: Love & Thunder هم برای 8 ژوئیه (17 تیر) تنظیم شده است. از طرفی دنباله Black Panther  نیز برای 11 نوامبر (20 آبان) در نظر گرفته شده است. با توجه به برنامه شلوغ مارول برای اکران  فیلم‌هایش، تغییر تاریخ اکران The Marvels و Ant-Man and wasp: Quantumania دور از ذهن نیست.

تاریخ اکران The Marvels و Ant-Man and wasp: Quantumania چه زمانی است؟

تاریخ اکران Ant-Man and the Wasp: Quantumania که قبلاً برای 28 ژوئیه 2023 (6 مرداد 1402)در نظر گرفته شده بود، اکنون چهار ماه زودتر در 17 فوریه (28 بهمن 1401) رنگ پرده را می‌بیند. تاریخ اکران فیلم The Marvels نیز که قرار بود در فوریه اکران شود؛ به 28 جولای (6 مرداد 1402) سال آینده تغییر کرد.

تاریخ اکران دو فیلم The Marvels و Ant-Man and wasp: Quantumania تغییر کرد

بدین ترتیب و با توجه به تغییر تاریخ اکران The Marvels و Ant-Man and wasp: Quantumania،  به نظر می‌رسد، سران مارول تغییراتی در خط داستانی دو فیلم داده‌اند. از طرفی تاریخ اکران فیلم The Marvels طوری برنامه‌ریزی شده که همزمان با اپنهایمر نولان و فیلم باربی برادران وارنر روی پرده نرود.

پیتون رید برای سومین فیلم Ant-Man  روی صندلی کارگردانی خواهد نشست. در کنار پل راد، اوانجلین لیلی، میشل فایفر، مایکل داگلاس، جاناتان میجرز و کاترین نیوتن در فیلم بازی می‌کنند. دو قسمت قبلی Ant-Man نزدیک به 397 میلیون دلار در گیشه‌های امریکا و 1.14 میلیارد دلار فروش جهانی داشتند.

برای فیلم The Marvels نیز نیا داکوستا به عنوان کارگردان حضور خواهد داشت. بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون، تیونا پریس و ایمان ولانی بازیگران قسمت دوم The Marvels هستند. اولین فیلم کاپیتان مارول در سال 2019 بیش از 1.1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت که 426.8 میلیون دلار از آن در ایالات متحده / کانادا بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ اکران دو فیلم The Marvels و Ant-Man and wasp: Quantumania چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: deadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر