;
coinex

پروژه متاورس Otherside یوگالبز با توکن نیتیو APE آغاز شد

شرکت یوگالبز سازنده Bored Ape Yacht Club، پروژه متاورس Otherside را در آخر ماه جاری آغاز می‌کند. این خبر باعث شور و هیجان میان طرفداران این شرکت شده است.

برای دسترسی به متاورس Otherside و مینت کردن NFT های آدرساید نیاز به خرید ایپ کوین ($APE) خواهید داشت. ایپ کوین توکن حاکمیتی و ابزار کل اکوسیستم Ape است.

رشد رمز ارز ایپ با خبر آغاز پروژه متاورس Otherside

بازار کریپتوکارنسی‌ها در هفته گذشته در حال اصلاح بوده است. قیمت $APE به دلیل اخبار مشارکت در متاورس BAYC بر خلاف سایر رمزارزها هفته‌ای مثبت را تجربه کرد.

تا آخر روز پنجشنبه، قیمت $APE معادل 27.44 دلار بود. قیمت این رمزارز از 18 آوریل (29 فروردین) تا کنون 150 درصد رشد داشته است. در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) اولین بار شایعاتی در رسانه‌های اجتماعی مبنی بر امکان خرید زمین مجازی در پروژه متاورس Otherside مطرح شد.

برای افراد مشتاق به همکاری در این متاورس جدید امکانات بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

پروژه متاورس Otherside یوگالبز با توکن نیتیو APE آغاز شد

نکاتی که قبل از خرید $APE باید بدانید

Bored Ape Yacht Club یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های NFT موجود در دنیاست. این مجموعه در آوریل 2021 (فروردین) راه‌اندازی شده و  از 10 هزار NFT منحصر به فرد تشکیل شده است. کلکسیون‌های منحصر به فرد Bored Ape در بلاک چین اتریوم قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال، قیمت یکی از میمون‌های این مجموعه 152.4 اتریوم (معادل 431 هزار دلار) است.

در یکسال گذشته، اخبار و هیجانات زیادی در راستای Bored Ape منتشر شده است. بسیاری از افراد معروف جامعه و هنرمندان نظیر بسکتبالیت معروف Shaquille O’ Neal، خواننده هیپ هاپ Snoop Dogg و بازیکن فوتبال آمریکایی Colin Kaepernick درباره این پروژه صحبت کرده‌اند.

شرکت‌های بزرگی همچون آدیداس، گوگل و آدیداس نیز با فعالیت خود در این پروژه به اعتبار آن افزودند. اعضای کلوب Bored Ape از امکانات ویژه‌ای سرور دیسکورد اختصاصی، کلکسیون‌های NFT به صورت ایردراپ و بازی‌های اختصاصی بهره‌مند خواهند شد.

قدرت جامعه، تأییدیه افراد مشهور و امکانات انحصاری سه ستون موفقیت BAYC به عنوان یکی از برترین‌ پروژه‌های فعال در اتریوم به شمار می‌رود.

پروژه متاورس Otherside یوگالبز با توکن نیتیو APE آغاز شد

Ape Coin الماس به تمام معناست

استیون وارن، نویسنده و مربی رمزارزها که در عین حال یک مجموعه‌دار مشتاق NFT نیز به شمار می‌رود اعتقاد دارد سرمایه‌گذاری در Ape Coin یک تصمیم هوشمندانه است. ایپ کوین حکم یک الماس را دارد، اما باید به خاطر داشته باشید که این دارایی نوسانات شدید قیمتی دارد. تنها با پولی که قادر به از دست دادنش هستید در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید.

در حال حاضر FOMO شدید فضای رمزارزها به خصوص افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در پروژه متاورس Otherside را احاطه کرده است. بیشتر این افراد کسانی هستند که فرصت تکمیل فرآیند KYC تا تاریخ 1 آپریل را از دست داده‌اند.

KYC یک فرآیند اعتبارسنجی استاندارد در جامعه رمزنگاری‌ است که برای تأیید هویت مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تأثیر حراجی آلمانی بر پروژه متاورس Otherside

اگر شما نیز از افرادی هستید که به طور مداوم احساس FOMO را تجربه می‌کند، بهتر است در زمینه با پروژه آدرساید کمی صبر کنید. فرآیند KYC این NFT در تاریخ 1 آوریل (12 فروردین) به پایان رسیده است.

تا اواخر عصر 28 آپریل (8 اردیبهشت)، مینت NFT قرار بود در یک حراجی آلمانی انجام شود. طبق پیش‌بینی‌ها قرار بود قیمت $APE به مرور زمان و با شروع حراجی با افت مواجه شود. قبل از شروع حراجی، برگزارکنندگان متوجه شدند قیمت‌های درخواستی بالاست و تصمیم گرفتند حراجی را متوقف کنند.

پروژه متاورس Otherside یوگالبز با توکن نیتیو APE آغاز شد

پس از توقف حراجی، قیمت Otherdeed معادل 305 ایپ کوین یا 7222 دلار تعیین شد (با توجه به نرخ ایپ کوین در تاریخ 30 آپریل (10 اردیبهشت). به دلیل تقاضای زیاد جامعه NFT، پروژه BAYC زمان بیشتری برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفت. فروش مجدد پروژه از ساعت 9 شب شنبه (منطقه زمانی شرقی) آغاز خواهد شد.

قوانین شرکت در پروژه متاورس Otherside

قوانین خاصی برای شرکت در پروژه متاورس Otherside وجود دارد. در ادامه به این قوانین اشاره می‌کنیم:

  • شرکت‌کنندگان می‌بایست قبل از شرکت در پروژه عملیات احراز هویت KYC را انجام دهند.
  • علاوه بر APE، مقداری اتریوم نیز برای پرداخت gas (هزینه پردازش تراکنش) مورد نیاز خواهد بود.
  • هولدرهای BAYC و MAYC می‌توانند NFTهای خود را 21 روز پس از خریداری به دست بیاورند. برای مالکیت NFT نیاز به احراز هویت ندارید، اما برای انجام عملیات mint در روز یکشنبه احراز هویت الزامیست.
  • مقدار ApeCoin به دست آمده از این فروش به مدت یکسال قفل خواهد شد. این بدان معناست که مالکین ایپ کوین تا یکسال قادر به رأی‌دهی در ApeCoin DAO نخواهند بود.
  • در صبح روز شنبه قادر به پیش تأیید کیف پول‌های خود در سایت پروژه Otherside خواهید بود. با انجام این‌کار به قراردادهای هوشمند اجازه خواهید داد از ایپ کوین‌هایتان به منظور مینت‌سازی حین فروش استفاده کند.
  • پیش تأیید کیف پول‌ها الزامی نیست. شما می‌توانید این کار را چند ساعت پس از اجرای فرآیند فروش روز شنبه انجام دهید. البته با انجام زودهنگام این کار در زمان و هزینه تراکنش صرفه‌جویی خواهید کرد.
  • دارندگان BAYC و MAYC نیاز به تأیید کیف پول‌های خود نخواهند داشت.

نکات ایمنی جهت جلوگیری از سرقت دارایی‌های NFT

با نزدیک شدن به ساعات فروش، تغییرات جدید همچنان در حال انجام است. برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین بروزرسانی‌ها، از صفحه توییتر @OthersideMeta بازدید کنید.

شور و هیجان عمومی نسبت به خرید پروژه‌های NFT، دندان طمع هکرها و کلاهبرداران را تیز نموده است. برای جلوگیری از خطر به سرقت رفتن دارایی‌هایتان، صفحه رسمی Otherside نکات امنیتی مفیدی منتشر نموده است. این نکات عبارتند از:

  • اخبار رسمی و معتبر را تنها از صفحات توییتر @OthersideMeta, @boredapeyc, @yugalabs و همچنین سرورهای دیسکورد http://discord.gg/bayc و http://discord.gg/the-otherside دنبال کنید.
  • هیچ اعلامیه رسمی توسط اشخاص و صفحات دیگر منتشر نخواهد شد. این پروژه هیچ گونه مسابقه یا جایزه اهدایی ندارد. زمان انتشار و شروع فرآیند فروش نیز دقیقا رأس ساعت اعلام شده آغاز خواهد شد.
  • تیم پروژه Otherside هرگز به شما پیام شخصی ارسال نخواهد کرد. از پاسخ دادن به پیام‌های مشابه از سایر افراد و صفحات اجتماعی، ایمیل‌ها و … خودداری کنید.

فرآیند خرید ApeCoin

قیمت $APE در زمان نگارش این مقاله 23.68 دلار است. از طریق بازار ثانویه Ape metaverse قادر به خریداری ایپ کوین خواهید بود. در ادامه مراحل خرید ایپ در صرافی کوین بیس را مشاهده می‌کنید:

  1. پس از ورود به حساب کاربری کوین بیس، دکمه “Buy” را بفشارید.
  2. نام رمزارز ApeCoin را تایپ کنید.
  3. میزان ایپ کوین مورد نظر جهت خریداری را تایپ کنید. (به واحدهای دلار یا ایپ کوین)
  4. بر روی دکمه “Preview Buy” کلیک کنید.
  5. دکمه “Buy Now” را بفشارید.

نحوه نگه‌داری از ایپ کوین

پس از خرید ایپ کوین می‌بایست دارایی خود را یا به کیف پول‌های گرم (مانند کیف پول آنلاین کوین بیس) یا کیف پول‌های سرد (کیف پول‌های فیزیکی و سخت افزاری) منتقل کنید. کیف پول‌های سرد امنیت بیشتری نسبت به کیف‌پول‌های گرم دارند. هکرهای آنلاین به کیف پول‌های سخت افزاری دسترسی ندارند.

از آنجایی که ایپ کوین یک توکن ERC-20 است، می‌توانید آن‌را به سایر آدرس‌های اتریومی نیز جهت ذخیره‌سازی ارسال کنید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که انتقال رمزارز بین آدرس‌های اتریومی هزینه پردازش تراکنش را افزایش خواهد داد.

در صورتی که ایپ کوین خود را به کیف پول سخت افزاری منتقل کنید با تصویر زیر مواجه خواهید شد. هزینه‌های تراکنش بخشی از دارایی را کاهش خواهد داد، به همین دلیل بهتر است هنگام انتقال وجوه از کوین بیس به کیف پول سخت افزاری خود، مبلغ بیشتری ارسال کنید یا صبر کنید تا هزینه‌های تراکنش ارزان‌تر شود.

هیچکس حاضر نیست 61 درصد از کل مبلغ را بابت هزینه‌های پردازش تراکنش پرداخت کند، برخی اوقات هزینه‌های تراکنش بسیار بالاست. بهترین کار صبر کردن برای پایین آمدن هزینه‌ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پروژه متاورس Otherside چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: zdnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر