;
coinex

پرچمدار بعدی سامسونگ شاید سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 داشته باشد

چند ماه قبل بود که سامسونگ، اولین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی را برای گوشی‌های موبایل راه‌اندازی کرد. سنسور دوربین ISOCELL HP1 هنوز در هیچ گوشی هوشمندی استفاده نشده؛ با‌اینحال، سامسونگ در حال توسعه نسل بعدی این سنسور است. دوربین جدید احتمالا در پرچمدار بعدی سامسونگ قرار می‌گیرد.

به گزارش Galaxy Club، سامسونگ در حال توسعه یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی جدید است که به احتمال زیاد، با اسم ISOCELL HP3 کار خود را آغاز می‌کند. هنوز هیچ جزییاتی از ویژگی‌ها، پیکسل، فرمت اپتیکال و قابلیت‌های ضبط ویدیو آن در دست نیست؛‌ اما قطعا با بهینه‌سازی‌ها و آپگریدهای جدید همراه خواهد بود.

سنسور جدید در پرچمدار بعدی سامسونگ

در حال حاضر، اطلاعات زیادی از این سنسور دوربین در دست نیست و نمی‌دانیم که کدام گوشی از این سنسور برخوردار می‌شود. بعید است که گوشی‌های گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 به این دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز شوند.

پرچمدار بعدی سامسونگ شاید سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 داشته باشد

این احتمال وجود دارد که گلکسی Z Fold 4 از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار شود. برخی شایعات هم از مجهز شدن گلکسی S23 به دوربین 200 مگاپیکسلی خبر می‌دهند؛ اما هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست.

اکثر برندهای تولید کننده در گوشی‌های رده‌بالای خود، به جای دوربین‌های 108 مگاپیکسلی از دوربین‌های 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. با این‌حال، سامسونگ همچنان تلاش می‌کند سنسور 200 مگاپیکسلی خود را برای گوشی‌های موبایل توسعه دهد. برخی امیدوارند که سامسونگ بالاخره سر عقل بیاید و تولید چنین سنسورهایی را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سامسونگ فقط داره رو دوربین کار می کنه اما همیشه از نظر سخت افزاری عقب هست همه مدلهای گوشیهای سامسونگ که 60درصد از حافظه پرمی شود شرو به هنگ کردن می کند سامسونگ باید اول این عیب رو درست کنه بعد بره سراغ دوربین

    پاسخ