;
coinex

پوسترهای جدید فصل چهارم Stranger Things را تماشا کنید

فصل چهارم Stranger Things ماه آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ پخش سریال، کمپین تبلیغاتی نتفلیکس پوستر شخصیت‌های آن را منتشر کرده است. برای تماشای پوسترها، در ادامه با تکراتو همراه باشید.

در حالی که کمتر از یک ماه به پخش فصل چهارم Stranger Things مانده، نتفلیکس پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فصل چهارم سریال را منتشر کرده است. پس از پوستر قبلی (تصویر بالا) با حضور شخصیت الون (میلی بابی براون)، پوسترهای جدید کلانتر جیم هاپر (دیوید هاربر)، جویس بایرز (وینونا رایدر) و موری باومن (برت گلمن) در کانون توجه قرار گرفتند.

پوسترها فصل چهارم Stranger Things

مت و راس دافر، خالقان این سریال، هنگام اعلام پایان نمایش نوشتند:

هفت سال پیش، ما یک قوس داستانی کامل را برای Stranger Things برنامه ریزی کردیم. در آن زمان، ما پیش‌بینی می‌کردیم که داستان چهار تا پنج فصل طول بکشد. ثابت شد که نمی‌توان آن را در چهار فصل بیان کرد، اما همانطور که به زودی خودتان خواهید دید، اکنون به پایان نزدیک شده‌ایم. هنوز داستان‌های هیجان انگیز زیادی برای گفتن در دنیای Stranger Things وجود دارد؛ اسرار جدید، ماجراهای جدید، قهرمانان غیرمنتظره جدید. اما ابتدا امیدواریم با ما همراه باشید تا داستان دختر قدرتمندی به نام Eleven و دوستان شجاعش را به پایان برسانیم.

پوسترهای جدید فصل چهارم Stranger Things را تماشا کنید

داستان فصل چهارم Stranger Things

پس از مرگ ظاهری هاپر، جویس، الون را به سرپرستی می‌گیرد و از هاوکینز به ایندیانا نقل مکان می‌کند. در حقیقت، هاپر در یک اردوگاه روسی که به نظر می‌رسد در حال مطالعه جهان وارونه است، بازداشت می‌شود. در ادامه خلاصه رسمی نتفلیکس برای این فصل را می‌خوانید:

شش ماه از نبرد استارکورت می‌گذرد که وحشت و ویرانی را برای هاوکینز به ارمغان آورد. گروه دوستان ما که عواقب آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، برای اولین بار از هم جدا می‌شوند. در این آسیب‌پذیرترین زمان، تهدیدی جدید و هولناک فراطبیعی ظاهر می‌شود که معمایی وحشتناک را ارائه می‌کند که اگر حل شود، ممکن است سرانجام به وحشت‌های وارونه پایان دهد.

فصل چهارم Stranger Things

فصل چهارم Stranger Things فصل ماقبل آخر سریال علمی تخیلی/ترسناک نتفلیکس است. فصل به دو بخش تقسیم می‌شود که نیمه دوم آن حدود یک ماه پس از فصل اول پخش می‌شود.

فصل چهارم Stranger Things در نتفلیکس در 27 می ( 4 خرداد) پخش می‌شود.

فصل چهارم Stranger Things

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پوسترهای فصل چهارم Stranger Things چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: comicbook

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر