;
coinex

رویداد ریورس پیچ در اینوتکس 2022 برگزار می‌شود

رویداد ریورس پیچ با هدف هم‌افزایی میان نوآوران و فعالان معدنی در اینوتکس 2022 برگزار می‌شود. نمایشگاه اینوتکس از تاریخ 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

پارک فناوری پردیس همزمان با برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس میزبان برگزاری برخی رویداد‌های دیگر اکوسیستم نیز هست. امسال در نمایشگاه اینوتکس علاوه بر برگزاری تعدادی از رویدادهای تکنولوژی و فناوری شاهد برگزاری رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت معدن، ریورس پیچ نیز هستیم.

رویداد ریورس پیچ در اینوتکس 2022

رویداد ریورس پیچ با هدف هم‌افزایی میان نوآوران و فعالان معدنی و با ارائه نیازهای فناورانه صنعت معدن در اینوتکس 2022 برگزار می شود.

ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022 گزارش داد:

 به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، توسعه و توانمندسازی واحدهای صنعتی از طریق فناوری‌های نوین، ضرورتی برای افزایش بهره‌وری و ایجاد رقابت‌پذیری در عرصه‌های بین‌المللی است که امروزه این موضوع مهم بیش ‌از‌ پیش در صنعت معدن به چشم می‌خورد.

رویداد ریورس پیچ در اینوتکس 2022 برگزار می‌شود

رفع مشکلات بخش معدن کشور در گرو حمایت از استارت‌آپ‌ها است

نمایشگاه اینوتکس رفع بسیاری از مسائل و چالش‌های بخش معدن کشور، از اکتشاف تا فرآوری مواد معدنی، در گرو حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از راهکارهای فناورانه می‌داند.

اینوتکس به ثمر رسیدن تلاش نخبگان را در گرو این می‌داند که شرکت‌های معدنی خواهان و متقاضی محصولات دانش‌بنیان باشند و به توانمندی جوانان و کارآفرینان اعتماد کنند.

در نمایشگاه اینوتکس امسال، رویداد ارائه نیازهای فناورانه (ریورس پیچ) صنعت معدن با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی،‌ شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در این صنعت برگزار می‌شود.

حمایت کنندگان رویداد ریورس پیچ

رویداد ریورس پیچ از سوی شبکه فن بازار ملی ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و به همت سازندگاه کسب و کارهای نوآورانه کانی بوم، حمایت و برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بستری تخصصی برای هم‌رسانی و هم‌افزایی میان فناوران و فعالان بخش معدن بخش معدن و صنایع معدنی ذکر شده است.

در رویداد ریورس پیچ چه خواهد گذشت؟

در این رویداد، شرکت‌های معدنی قصد دارند تا با ارائه نیازهای فناورانه خود این فرصت را به شرکت‌های دانش‌بنیان و تیم‌های فناور بدهند تا با استفاده از دانش روز، راهگشای مسائل و چالش‌های صنعت معدن کشور باشند. این رویداد حلقه پیوندی است که زمینه‌ساز توسعه فناورانه معادن و ایجاد فرصت‌های جدید کارآفرینی در این بخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که  سازندگان کسب و کارهای نوآورانه کانی بوم، شتابدهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی است که با هدف توسعه و ترویج نوآوری، ایجاد زیرساخت‌های فناورانه و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در بخش معدن و صنایع معدنی شکل گرفته است.

تمرکز فعالیت این شتابدهنده بر تکمیل زنجیره ارزش مواد معدنی و هوشمندسازی معادن است و با حمایت نقدی و غیرنقدی از تیم‌های استارت‌آپی، شامل تامین سرمایه موردنیاز، ارائه خدمات آموزشی و منتورینگ، هم‌رسانی و کمک به توسعه بازار محصولات و خدمات نوآورانه، زیرساخت‌های لازم برای توسعه دانش و فعالیت‌های دانش‌بنیان معدنی را فراهم می‌کند.

رویداد ریورس پیچ در اینوتکس 2022 برگزار می‌شود

زمان و محل برگزاری رویداد ریورس پیچ

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت معدن 20 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه اینوتکس 2022 ساعت 16 و در سالن اجتماعات سراج برگزار می‌شود.
نمایشگاه اینوتکس در طول ادوار خود میزبان بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری بوده است. این نمایشگاه بستری برای گردهمایی کارآفرینان و صاحب‌نظران حوزه‌های گوناگون فناوری است که فرصت مناسبی را برای هم‌افزایی حاصل از این شبکه‌سازی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رویداد ریورس پیچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر