;
coinex

نماینده مجلس از افزایش قیمت اینترنت دفاع می‌کند

نماینده ملایر از افزایش قیمت اینترنت دفاع کرد. وی در گفت و گو با خبرگزاری‌ها اعلام کرده است که قیمت اینترنت باید بر اساس تورم موجود در کشور تنظیم شود.

درپی خبرهای افزایش قیمت اینترنت و حذف بسته‌های به‌صرفه کاربران، مسئولین سعی داشته‌اند تا این گرانی‌ها را برای مردم توجیه کنند. بزرگ‌ترین توجیه در این زمینه توسط وزیر ارائه می‌شود؛ به گفته وزیر، اپراتورها در صورت عدم افزایش نرخ تعرفه اینترنت قادر به ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت نخواهند بود.

اکنون نیز نماینده ملایر در گفت و گو با خبرگزاری‌ها اعلام کرده است ضمن تبیین چرایی افزایش قیمت اینترنت برای مردم، قیمت‌ها باید براساس شرایط اقتصادی داخل که با تورم همراه است، تنظیم شوند.

افزایش قیمت اینترنت باید معقول باشد

نماینده ملایر و عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت اینترنت گفت:

نهاد تنظیم گر باید قیمت معقولی را برای اینترنت متناسب با واقعیت های اقتصادی جامعه تعیین کرده و دلایل افزایش قیمت را نیز برای مردم تبیین کند.

هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر در ادامه گفت: دنیا هر روز در حال پیشرفت است و ارتقای کیفیت اینترنت یکی از ضروریاتی است که باید به آن پرداخته شود. از سوی دیگر زمانی که ما در سطح کشور با تورم مواجه هستیم، قطعا ارائه خدمات اینترنت از سوی شرکت‌ها نیز شامل هزینه است.

افزایش قیمت اینترنت

 عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: اگر ما امروز به بهانه عدم افزایش قیمت اینترنت مانع برنامه ریزی برای توسعه این صنعت در آینده شویم، همین بلایی که بر سر صنعت برق کشور آمد، بر سر اینترنت نیز می‌آید. امروز هیچ سرمایه‌گذاری رغبت ندارد تا در حوزه برق سرمایه گذاری کند، چراکه قیمت این حوزه تکلیفی بوده و مابه التفاوت نیز به آنان داده نمی شود.

اگر اینترنت را گران نکنیم رو به نابودی خواهد رفت

هادی بیگی‌نژاد در ادمه صحبت‌هایش از لزوم افزایش قیمت اینترنت برای توسعه آن گفت:

 زمانی که ما فضا را بسته نگه داریم و شرایط اقتصادی را در توسعه یک بخش لحاظ نکنیم به مرور زمان آن بخش روبه نابودی خواهد رفت. در حوزه اینترنت هم اینگونه است. پیشنهاد بنده این است که یک شورای تنظیم گر متناسب با واقعیت اقتصادی کشور، قیمت اینترنت را تعیین کند، اگر ما بخواهیم جلوی افزایش قیمت بایستیم در آینده در این حوزه نیز با مشکل مواجه خواهیم شد.

در آخر بیگی‌نژاد تاکید کرد که نهاد تنظیم گر باید قیمت معقولی برای اینترنت پیشنهاد دهد و همچنین دلیل افزایش قیمت اینترنت را برای مردم روشن کند. او گفت: افزایش قیمت اینترنت باید زمینه ارتقای کیفیت و توسعه این بخش را فراهم کند.

بیشتر بخوانید

نظر شما در مورد افزایش قیمت اینترنت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر