;
coinex

وان پلاس ایس بیش از حد داغ می‌کند؛ واکنش کمپانی وان پلاس چه بود؟

کمپانی وان پلاس به‌تازگی از گوشی OnePlus Ace رونمایی کرده و این گوشی را تنها در بازار چین به فروش رسانده است. این گوشی قرار است در بازارهای جهانی نیز عرضه شود؛ اما با اسم رسمی OnePlus 10R. اخیرا اطلاعاتی از داغ شدن بیش از حد وان پلاس ایس به گوش می‌رسد.

OnePlus Ace چند روز قبل از وان پلاس 10 آر رونمایی شد و هم‌اکنون در بازار چین عرضه می‌شود. اما وان پلاس 10 آر هنوز کار خود را در بسیاری از بازارها شروع نکرده و تا چند روز آینده، رسما در هند عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که داغ شدن بیش از حد وان پلاس ایس که اعتراض کاربران را به همراه داشته، چالش‌هایی را برای فروش OnePlus 10R در بازارهای دیگر ایجاد کند.

واکنش کمپانی وان پلاس به داغ شدن بیش از حد وان پلاس ایس

یکی از کاربران وان پلاس ایس در پلتفرم ویبو اعلام کرده که این گوشی را به‌تازگی خریده و در همان روز اول، متوجه شده که گوشی بیش از حد داغ می‌کند. او مدعی شده که در دست گرفتن گوشی برای او حس ناخوشایندی را ایجاد کرده است.

واکنش کمپانی وان پلاس به داغ شدن بیش از حد وان پلاس ایس

این کاربر گفت که فقط یک ساعت با گوشی بازی کرده و در همین مدت، درجه حرارت باتری به 43.7 درجه و حرارت CPU به 46.5 درجه رسیده است. کاربر دیگری با اشتراک یک ویدیو نشان داده که باتری گوشی او تا 44.6 درجه داغ شده و حرارت CPU آن به 60.4 درجه رسیده است.

پس از انتشار گزارش‌های اولیه در ویبو، کاربران بیشتری هم مشکل داغ شدن بیش از حد وان پلاس ایس خود را به اشتراک گذاشتند. این اشتراک‌گذاری تا جایی ادامه پیدا کرد که هشتگ OnePlus Phones So Hot That It Burns Hands (ترجمه شده از چینی به انگلیسی) به راه افتاد. (ترجمه انگلیسی به فارسی این هشتگ: گوشی‌های وان پلاس آنقدر داغ می‌شود که دست را می‌سوزاند) این هشتگ در ویبو، یکی از پرکاربردترین هشتگ‌های روز گذشته بود.

واکنش کمپانی وان پلاس به داغ شدن بیش از حد وان پلاس ایس

وان پلاس در واکنش به این هشتگ، به خبرگزاری Sina Finance اعلام کرده که افزایش دمای گوشی در هنگام بازی کردن، کاملا رایج است. دمای بالایی که کاربران احساس کرده‌اند، در حد انتظار بوده و کاملا طبیعی تلقی می‌شود. اما تاثیری بر عملکرد گوشی برای کاربردهای روزانه ندارد.

گوشی وان پلاس ایس در 21 آوریل (1 اردیبهشت) به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی 8100 مکس رونمایی شد. گفته می‌شد که این تراشه نسبت به دایمنسیتی 8100، قدرت اجرایی بالایی دارد. این گوشی چند روز بعد در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) با اسم رسمی OnePlus 10R در هند کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد داغ شدن بیش از حد وان پلاس ایس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر