;
coinex

با تغییر عکس پروفایل ایلان ماسک این توکن یک میلیارد دلار ارزش کسب کرد

یکی از ارزهای محبوب این روزهای صنعت کریپتو اخیرا رشد ناگهانی را تجربه کرد. این رشد ناگهانی، به دنبال تغییر عکس پروفایل ایلان ماسک اتفاق افتاد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رمزارز با تکراتو همراه باشید.

روز چهارشنبه ایلان ماسک عکس پروفایل خود را به کلاژی از رمزارز ApeCoin تغییر داد. پس از این تغییر عکس، سرمایه زیادی وارد رمزارز ایپ کوین شد.

ApeCoin رمز ارز اصلی اکوسیستم Bored Ape Yacht Club است. قیمت این ارز پس از تغییر عکس پروفایل توییتر ایلان از 14.49 دلار به 17.49 رسید. این جهش قیمتی 15 درصدی در کمتر از یک ساعت رخ داده است. در پی این جهش، ارزش کلی ایپ کوین بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافت.

حواشی تغییر عکس پروفایل ایلان ماسک

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط Wu Blockchain، در گذشته شایعاتی مبنی بر خرید BAYC به ارزش 569 اتریوم توسط ایلان ماسک مطرح بود. Michael Bouhanna، رئیس Digital Art اعتقاد دارد ایلان ماسک بدون اجازه از تصویر BAYC بر روی پروفایل خود استفاده کرده است. وی ابراز امیدواری کرد که ایلان تصویر را حذف کرده و یا با اجازه خریدار تصویر اصلی در اختیار او قرار گیرد.

با تغییر عکس پروفایل ایلان ماسک این توکن یک میلیارد دلار ارزش کسب کرد

در تاریخ انتشار این مقاله، قیمت ایپ کوین 15.93 دلار است. این ارز از هفته گذشته و پس از رشد ناگهانی حدود 16.61 درصد اصلاح کرد. در 24 ساعت گذشته نیز ApeCoin حدود 3.44 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. ارقام ذکرشده توسط داده‌های CoinMarketCap به دست آمده‌اند.

ایپ کوین همچنان فاصله زیادی با بالاترین قیمت تارخی خود دارد. کاربران سایت CoinMarketCap قیمت آینده ایپ کوین در تاریخ 31 می 2022 را پیش‌بینی کردند. به طور معمول پیش‌بینی‌های این سایت دقت 80 درصدی دارد.

پس از فروش پروژه Otherside در تاریخ 30 آپریل، قیمت ایپ کوین از 24.86 دلار به 16.73 دلار افت کرد. در حین فروش آترساید، امکان فروش ApeCoin قفل شده بود؛ بنابراین این سقوط قیمتی غیرمعمول به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تغییر عکس پروفایل ایلان ماسک چیست؟ آیا با آینده رمزارز ApeCoin خوشبین هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر