;
coinex

هواوی نوا 10 با اسنپدراگون 7 نسل به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

اخیرا جزییاتی از تراشه و تاریخ رونمایی هواوی نوا 10 به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود سری نوا 10 در ماه ژوئن برابر با اواسط خرداد و یا اوایل تیر ماه رونمایی می‌شود ولی تاکنون تاریخ دقیقی از زمان عرضه آن نشده است. هواوی نوا 10، جایگزینی برای نوا 9 خواهد بود.

با توجه به برخی گزارشات موجود، سری نوا 10 احتمالا از تراشه اسنپدراگون 778G یا Snapdragon 7 Gen 1 بهره خواهد برد. احتمالا این گوشی بر روی دوربین تمرکز بیشتری داشته باشد و دوربین آن نسبت به مدل‌های قبلی پیشرفته‌تر خواهد بود. همچنین باید این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که این سری از گوشی‌های شرکت هواوی، به تراشه مدیاتک مجهز نخواهند شد.

هواوی نوا 10

طبق گزارشات ضد و نقیض دریافتی، برخی از افراد معتقدند که این گوشی مثل سری نوا 9 از تراشه Snapdragon 778G استفاده می‌کند اما برخی دیگر ادعای متفاوتی دارند و احتمال استفاده از این نوع تراشه را به طور کامل نادیده می‌گیرند.

هواوی نوا 10

برخی شایعات از وجود یک قاب متفاوت خبر می‌دهند. تصور می‌شود این قاب دارای یک درگاه سیم کارت است که شبکه 5G را برای گوشی‌های 4G را به ارمغان می‌آورد. هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه این قاب‌ها توسط شرکت هوآوی یا شرکت دیگری ساخته شوند، وجود ندارد. اصلی‌ترین و مهم‌ترین دستاورد این قاب‌ها، ایجاد قابلیت نسل پنجم اینترنت به گوشی‌هایی است که از 5G پشتیبانی نمی‌کنند.

طبق گزارشات GizmoChina، انتظار می‌رود نسل جدید سری نوا، به همراه قاب جدید در اواخر بهار یا چند روز نخستین تابستان معرفی گردد اما متاسفانه شرکت هوآوی هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق ارائه نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌های هواوی نوا 10 چیست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر