;
coinex

جزییات تازه‌ای مشخصات باتری گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 فاش شد

انتشار مشخصات باتری گلکسی Z Fold 4 ، گلکسی Z Flip 4 و Watch 5 در سایت BIS، از راه‌اندازی این گوشی‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

محصولات شرکت سامسونگ نظیر Galaxy Z Fold 4 ،Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Watch 5 به احتمال زیاد در اواخر سال جاری در بازار هند عرضه خواهند شد.  مشخصات این دو گوشی هوشمند تاشو به همراه ساعت هوشمند Watch 5 در گذشته لو رفته بود.

اخیرا مشخصات مدل‌های باتری هر سه دستگاه در دسترس عموم قرار گرفت. طبق ادعاهای 91mobiles، مدل‌های باتری لو رفته از این سه دستگاه در سایت معتبر BIS فهرست شده است. تمامی این اخبارها نشان‌دهنده این است که Galaxy Z Fold 4 ،Z Flip 4 و Watch 5 به زودی روانه بازار هند خواهند شد.

انتشار مشخصات باتری محصولات جدید سامسونگ توسط BIS

یکی از افشاگرها به‌تازگی فهرست BIS را با وبسایت 91mobiles به اشتراک گذاشته است. تصاویر لو رفته شماره مدل باتری هر سه دستگاه را نشان می‌دهد. شماره باتری گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4 با کدهای EB-BF936ABY و EB-BF937ABY، گوشی Galaxy Z Flip 4  با کدهای EB-BF721ABY ،EB-BF722ABY و EB-BF723ABY و همچنین ساعت Galaxy Watch 5 با کدهای EB-BR910ABY ،EB-BR925ABY و EB-BR900ABY در فهرست BIS ذکر شده است.

جزییات تازه‌ای مشخصات باتری گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 فاش شد

توضیحات فهرست BIS به غیر از شماره مدل باتری، اطلاعات دیگری از این سه محصول را افشا نکرده است. با توجه به کد باتری‌ها می‌توان فهمید سه محصول آینده سامسونگ برای اولین بار در کشور هند رونمایی خواهند شد.

مشخصات باتری گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داریم، گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4 اندازه صفحه نمایش و حجم باتری یکسانی با گوشی نسل قبلی یعنی Galaxy Z Fold 3 دارد. از لحاظ طراحی گوشی نسل جدید نازک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود است. به احتمال زیاد تراشه بهبودیافته به همراه سنسورهای دوربین قوی‌تر از جمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و لنز اوتراواید 12 مگاپیکسلی در گوشی Galaxy Z Fold 4 وجود خواهد داشت.

برخی گزارش‌ها مدعی هستند طراحی لولای بهتر و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار از جمله امکانات افزوده شده به Samsung Galaxy Z Flip 4 باشد.

در زمینه با گلگسی واچ 5 نیز اطلاعات چندانی در دست نداریم. این ساعت در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری با باتری کمی‌ بزرگتر در مقایسه با نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. امیدواریم در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد Samsung Galaxy Z Fold 4 ،Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Watch 5 کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات باتری گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر