;
coinex

آموزش هک واتساپ بدون کد و با ساده ترین برنامه

ما برای مقاصد آموزشی و همچنین برای والدین برای کنترل فرزندان خود یازده روش هک برنامه واتساپ را به شما آموزش می دهیم این مقاله را دنبال نمایید. آموزش هک واتساپ بدون کد و با ساده ترین برنامه

چطور یک اکانت واتساپ هک می شود؟

بیایید از ابتدا. بیایید یاد بگیریم که چگونه یک حساب واتساپ را هک کنیم. Whatsapp یک برنامه پیام‌رسانی فوری بین پلتفرمی است که به کاربران امکان می‌دهد چت، پیامک، اشتراک‌گذاری رسانه، به عنوان مثال، ویدئو و پیام‌های صوتی با افراد یا گروه‌ها داشته باشند. از زمانی که در سال 2009 راه اندازی شد، به سرعت به محبوب ترین برنامه پیام رسان جهانی با بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه تبدیل شد. این برنامه توسط برایان اکتون و جان کوم ساخته شده است، اما در حال حاضر متعلق به فیس بوک است.

توجه: یادگیری نحوه هک کردن یک حساب واتساپ صرفاً برای اهداف آموزشی است.

روش های هک اکانت واتساپ

 آموزش هک واتساپ به کمک فیشینگ

این یک تلاش جعلی است که توسط هکرها برای به دست آوردن اطلاعات حساس مانند جزئیات ورود مانند نام کاربری و رمز عبور استفاده می شود. فیشینگ Whatsapp شامل استخراج کد QR از واتساپ وب و سپس نمایش آن در صفحه جدید است. اگر قربانی کد را با استفاده از Whatsapp اسکن کند، اعتبارنامه ها را از سرویس گیرنده وب گرفته و در یک فایل ذخیره می کند. می‌توانید از این اعتبارنامه‌ها برای ورود به عنوان شخصی که کد QR را اسکن کرده است، استفاده کنید. برنامه فیشینگ به ویژه از node.js و socket.io برای وب‌سایت و سلنیوم مسئول اسکریپت‌نویسی مرورگرهایی که با سرویس گیرنده وب Whatsapp در ارتباط هستند استفاده می‌کند.

برای شروع، برنامه از Http و سرور socket.io شروع می شود. اگر یک کلاینت جدید به socket.io متصل شود، برنامه یک نمونه سلنیوم برای راه اندازی یک مرورگر جدید و اتصال به web.whatsapp.com درخواست می کند. پس از آن، داده های کد QR را دریافت کرده و از طریق اتصال سوکت وب برای مشتری ارسال می کند. سپس جاوا اسکریپت کلاینت کد QR را به کاربر نشان می دهد.

هنگامی که کد QR اسکن می‌شود، واتساپ مرورگر کنترل‌شده سلنیوم را احراز هویت می‌کند و برخی نشانه‌ها را در حافظه محلی و کوکی سند ذخیره می‌کند. داده ها استخراج می شوند و سپس در یک فایل متنی ذخیره می شوند.

آموزش هک واتساپ بدون کد و با ساده ترین برنامه یعنی برنامه SPY24

آموزش هک واتساپ بدون کد و با ساده ترین برنامه

با استفاده از برنامه جاسوسی واتس اپ می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • گوش دادن به هر مکالمه چت (از جمله چت گروهی)؛
  • به دنبال شماره تلفن یا نام شخصی باشید که با او گفتگو انجام شده است.
  • میزان زمان صرف شده برای مکالمه را پیگیری کنید.
  • نظارت بر تمام عکس های ارسالی و دریافتی از طریق واتس اپ.
  • جاسوس WhatsApp با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار است. جیلبریک برای iOS لازم است.

نحوه نصب:

برای دانلود برنامه spy24 وارد لینک زیر شوید

هک واتساپ

  • در دستگاه مورد نظر، برنامه Spy Phone را دانلود و نصب کنید.

نسخه اندروید برنامه Spy Phone را دانلود کنید. WhatsApp Tracker 2 نسخه دوم WhatsApp Tracker است. هنگامی که هنگام نصب از شما خواسته شد، با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، یک حساب کاربری ایجاد کنید.

  • بررسی کنید که اعلان‌های فشار و قابلیت دسترسی را در طول فرآیند نصب فعال کرده‌اید.

این بحث ما را به پایان می رساند. اکنون می توانید با مشاهده زمان و تاریخ و همچنین تماس و مدت زمان هر تماس، پیام ها و فعالیت های واتس اپ را هک کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که برنامه Spy Phone یک برنامه کاملاً قانونی است که باید به طور قانونی استفاده شود، بنابراین اگر دستگاه کارمند خود را دنبال می کنید، مطمئن شوید که او را مطلع کرده و از سازمان مجری قانون محلی مجوز رسمی دریافت کنید. هک کردن واتس اپ می تواند خلاف قانون کشور شما باشد.

آموزش هک واتساپ با Keyloggers

علاوه بر این، هکرها ممکن است از برنامه های کی لاگر برای هک کردن حساب واتس اپ نیز استفاده کنند. کی لاگر یک برنامه نرم افزاری است که هر ضربه کلیدی که کاربر مورد نظر در دستگاه تلفن همراه خود تایپ می کند را ثبت می کند.

این کار را با نظارت مخفیانه ورودی قربانی و نگه داشتن گزارشی از تمام کلیدهایی که فشار داده می شود انجام می دهد و سپس داده ها را برای استفاده بعدی ذخیره می کند. در این حالت، وقتی کاربر مورد نظر شما واتس اپ را در گوشی خود باز می کند، کی لاگر تمام اطلاعاتی را که تایپ می کند در دستگاه جمع آوری کرده و برای شما ذخیره می کند.

انواع مختلفی از کی لاگرها فقط در وب در دسترس هستند، از جمله مانیتور  mSpy و iKey.

آموزش هک واتساپ با استفاده از MAC Spoofing

آموزش هک واتساپ بدون کد و با ساده ترین برنامه

این تکنیک شامل تغییر دادن آدرس کنترل دسترسی رسانه به یک رابط شبکه خاص در یک دستگاه شبکه شده است. علاوه بر اینکه کاملا رایگان است، نیازی به تخصص فنی زیادی ندارد. الزامات اساسی برای انجام آدرس MAC قربانیان و مراحل زیر است:

مرحله 1: حساب شخصی WhatsApp خود را به طور کامل از دستگاه خود حذف کنید. بعد از اتمام این فرآیند همچنان می‌توانید واتس‌اپ را دوباره نصب کنید.

مرحله 2: مخفیانه به تلفن قربانی خود دسترسی پیدا کنید تا آدرس MAC را پیدا کنید. لازم به ذکر است که آدرس از 12 کاراکتر ساخته شده است اما بسته به دستگاه می توانید به راحتی آن را با استفاده از روش های زیر پیدا کنید.

o برای دستگاه های Android به تنظیمات > درباره تلفن > وضعیت > Wi-Fi بروید

آدرس مک

o برای تلفن های ویندوزی به تنظیمات > درباره > اطلاعات بیشتر > آدرس MAC بروید

o برای دستگاه های آیفون به Settings > General > About > Wi-Fi address بروید

o برای BlackBerry به Options > Device > Device and Status info > WLAN MAC بروید

مرحله 3: آدرس MAC خود را با استفاده از همان روشی که در بالا نشان داده شده است که با دستگاه شما مطابقت دارد پیدا کنید، سپس آن را در مکانی امن برای استفاده بعدی نگه دارید.

مرحله 4: آدرس MAC قربانی را در دستگاه خود وارد کنید. این روشی است که به آن جعل گفته می شود که به واتس اپ اطلاع می دهد که در حال تلاش برای ورود به حساب خود هستید، از طرف دیگر در حال دسترسی به حساب قربانی مورد نظر خود در تلفن خود هستید.

مرحله 5: در مرحله بعد، بسته به نوع دستگاهی که از آن استفاده می کنید، برنامه های خاص جعل MAC را دانلود و نصب کنید. اگر آیفون دارید از WifiSpoof یا Mac Daddy X استفاده کنید، برای دستگاه های اندرویدی از Terminal Emulator یا BusyBox استفاده کنید. “IP link show” را در ترمینال وارد کنید و سپس رابط را با آدرس MAC خود پیدا کنید.

مرحله 6: واتس اپ را دوباره در گوشی خود بارگیری و نصب کنید. پس از نصب مجدد برنامه، باید آن را با استفاده از شماره تلفن قربانی هدف خود پیکربندی کنید، که در نتیجه به شما امکان می دهد به پیام ها و سایر محتوای او دسترسی داشته باشید.

مرحله 7: هنگامی که شماره تلفن قربانی را وارد کردید، مالک واقعی حساب یک کد تأیید دریافت می کند تا تأیید کند که این تلفن جدید متعلق به اوست. خوشبختانه، شما تلفن را نزدیک خود دارید، بنابراین فقط کد تأیید را بررسی کرده و برای تأیید آن را وارد کنید. پس از این، شما دسترسی کامل به حساب WhatsApp قربانی هدف خواهید داشت. فراموش نکنید که قبل از بازگرداندن کد تأیید، آن را از تلفن هدف حذف کنید.

مرحله 8: در نهایت، پس از اینکه به تلفن قربانی خود دسترسی پیدا کردید، باید آدرس MAC خود را بازنشانی کنید. فقط همان فرآیندی را که ابتدا در مرحله سوم برای تغییر مک آدرس و بازیابی تلفن همراه خود استفاده کردید، دنبال کنید.

آموزش هک واتساپ با هک تلفن همراه

هک و نظارت بر تلفن همراه به شما این امکان را می دهد که به طور کامل تمام فعالیت های دستگاه مورد نظر را پیگیری کنید. شما به راحتی می توانید جزئیات هر ارتباطی که تمام تماس ها و پیام های متنی (ورودی، خروجی، حذف شده) است را مشاهده کنید. علاوه بر این، می توانید فعالیت های تاریخچه اینترنت و همچنین فعالیت های واتساپ را مشاهده کنید. به طور خلاصه، همه چیز به راحتی هک می شود و در کنترل پنل برنامه به اشتراک گذاشته می شود. چند نمونه از برنامه های جاسوسی تلفن همراه عبارتند از: spy24 ، TruthSpy، و Spybubble.

آموزش هک واتساپ با حمله SS7

SS7 که مخفف Signaling System 7 است، یک استاندارد بین‌المللی مخابراتی است که نحوه تبادل اطلاعات را از طریق شبکه سیگنالینگ دیجیتال توسط شبکه تلفن عمومی سوئیچ شده (PSTN) تعریف می‌کند. این روش زیاد ساده نیست لذا فقط نام می بریم

آموزش هک واتساپ به کمک Session Hijacking

این عمل کنترل جلسه رایانه معتبر کاربر برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات یا خدمات پس از دریافت موفقیت آمیز شناسه جلسه قربانی است. هنگام استفاده از نسخه وب Whatsapp، ربودن جلسه بسیار محتمل است. برخلاف سایر وب‌سایت‌های پیام‌رسان، واتس‌اپ در صورت وجود دومین جلسه فعال به کاربران اطلاع می‌دهد.

این باعث می شود که استفاده از این روش برای هک کردن یک حساب واتساپ بسیار قابل انجام باشد. صرف نظر از این، اکثر کاربران به این موضوع توجه نمی کنند، بنابراین، به مهاجم اجازه می دهند تا به تمام اطلاعات موجود در حساب WhatsApp مورد حمله دسترسی داشته باشد تا زمانی که قربانی گزینه ای را برای بستن دومین جلسه فعال از رایانه خود انتخاب کند.

آموزش هک واتساپ با استفاده از مهندسی اجتماعی

برخلاف سایر روش‌های هک، هکرها با استفاده از هیچ نوع بدافزار خاصی به دستگاه یا سیستم شما نفوذ نمی‌کنند. در عوض، آنها این کار را با استخراج اطلاعات حساس با فریب دادن شما انجام می دهند. که به آن مهندسی اجتماعی می گویند.

سپس با هک کردن سیستم شما و سرقت اطلاعات شخصی و ارزشمند از این اطلاعات علیه شما استفاده می کنند. اغلب اوقات آنها کاربران را به صورت آنلاین از طریق تبلیغات تبلیغاتی برای ارائه هدایا، دانلود رایگان موسیقی یا فیلم طعمه می‌کنند و سپس از تماس واتساپ فرد درخواست می‌کنند.

آموزش هک واتساپ  با استفاده از ابزار هک واتساپ

ابزارهای مختلف هک برای جاسوسی ناشناس از Whatsapp طراحی شده است. یک مثال خوب یکی از نرم افزارهای ما است که برای فروش در دسترس است. این دارای ویژگی های آسان برای استفاده است که برای هک کردن هر حساب Whatsapp در دستگاه تلفن همراه دیگر مفید است. برای هر دو دستگاه اندروید و آیفون مفید است. این برنامه توسط گروهی از متخصصان برنامه نویسی پس از رفع موفقیت آمیز شکاف شناسایی شده در Whatapp secu ایجاد شد.

آموزش هک واتساپ به کمک جعل DNS

این نوعی هک امنیت رایانه است که در آن کاربر مجبور می‌شود از یک وب‌سایت جعلی استفاده کند این روش نیز ساده نبوده و لذا فقط نام می بریم

آموزش هک واتساپ Sidejacking با Firesheep

Firesheep فقط زمانی کار می کند که مهاجم و قربانی در یک اتصال باشند. زمانی انجام می‌شود که مهاجم کوکی کاربر را که رمزگذاری نشده است، در اختیار بگیرد، بنابراین آسیب‌پذیر است. این به هکر اجازه دسترسی به وب سایت کاربر را می دهد. بیشتر در شبکه های عمومی باز و بی سیم انجام می شود. این نسبتا شبیه به ربودن https است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






    مگر میشود صالحان و پاکان را حذف کنید و معیشت ندهید و از جامعه برانید و کشور را اداره کنید : امکان ندارد ؛ غیر ممکن است .
    بخود بیایید و قدر شناس باشید و معیشت جانبازان عزیز زیر ۲۵% را مانند ۲۵% قرار دهید .تا مومن شوید و رستگار شوید تا خدا گوشه ای اندک از بهشت نشانتان بدهد .شاید ؟!
    ایران تنها کشور در جهان است که مجلس آن با معیشت جانبازان وطنش مخالفت است .و می جنگد مگر اینکه نفس نکشند.
    و جانباز زیر ۲۵% گفتند که حقوق ندهند و فرهنگ ایثار و شهادت را تعطیل کنند که ثروتمند شوند .
    و از این مخالفت برای خود ثروت ها اندوختند ؟!
    نوش جانشان . ما که بخیل نیستیم .
    ولی جلوی حقوق گرفتن ما را نگیرند ؟!
    که ماهیانه ۲۰ ملیون تومان خرج هزینه زندگی ما را بدهند که از فقر نمیریم .
    آقای نماینده مجلس : از جیب تو که نمی دهند .
    از پول نفت می دهند که حق ما است که جنگیدیم و از دست صدام کافر آزاد کردیم ‌.و تو را هم به میز مجلس چسباندیم .
    دست از مخالفت با معیشت ما بردارید
    که خفه مان کردید ؟!