;
coinex

جزئیات جدید از مشخصات Xiaomi 12S Pro منتشر شد

کدهای Mi جزییاتی از مشخصات Xiaomi 12S Pro با تراشه دایمنسیتی 9000 را فاش کردند. انتشار این کدها، از راه‌اندازی این گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

تنها اختلاف گوشی شیائومی 12 اس پرو نسخه دایمنسیتی 9000 با شیائومی 12 پرو، در تراشه آنهاست. گوشی Xiaomi 12 Pro از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد.

شیائومی 12S Pro اولین پرچمدار شیائومی است که به سیستم روی تراشه مدیاتک دایمنسیتی مجهز می‌شود. با توجه به قدرت بالای تراشه دایمنسیتی 9000، می‌توان گفت که این گوشی، کاربران خود را ناامید نخواهد کرد.

مشخصات Xiaomi 12S Pro

این گوشی برای اولین بار در اسفند ماه با شماره مدل 2207122MC دیتابیس IMEI دیده شد. در آن زمان،‌ تصور می‌شد که این شماره مدل، تنها یک دروغ آوریل است؛‌ اما با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که با شماره مدل L2M ارتباط دارد. L2، شماره مدل گوشی شیائومی 12 پرو است و حرف M در انتهای شماره مدل L2M هم احتمالا نشان‌دهنده سیستم روی تراشه مدیاتک دایمنسیتی است.

جزئیات جدید از مشخصات Xiaomi 12S Pro منتشر شد

به گزارش Xiaomiui، همین اطلاعات مبنایی شد برای تحقیقات بیشتر در کدهای Mi. بررسی‌ها نشان داد که چند اسم کد دیگر به کد‌ Mi اضافه شده است. یکی از گوشی‌های شیائومی با اسم کد damuier در کد Mi دیده شد که با شماره مدل L2M مشخص شده است. در نهایت مشخص شد که این دستگاه، همان شیائومی 12 اس پرو بوده که به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز می‌شود.

شماره مدل گوشی‌های سری شیائومی 12S با کد 22/06 تایید شده‌اند. کد تایید شده شیائومی 12 اس پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 هم عدد 22/07 را نشان می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه در هفته دوم آگوست (اواسط مرداد) راه‌اندازی شود. این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند تنها در بازار چین راه‌اندازی شود؛ اما هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات Xiaomi 12S Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: xiaomiui

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر