;
coinex

نسخه جدیدی از بازی Mafia در دست ساخت است

چند روز پیش اعلام شد که هیدن بلکمن، رئیس با سابقه و مدیر خلاق استودیوی Hangar 13، این شرکت را برای همیشه ترک می‌کند. در همان حین گزارشی از وب‌سایت Kotaku به بیرون درز پیدا کرده که از مراحل اولیه توسعه نسخه جدید بازی Mafia خبر می‌دهد.

کمپانی 2K در راستای این تغییرات می‌نویسد که:

«ما از رهبری هیدن در تاسیس استودیو Hangar 13 و تشکیل و متحد کردن تیم‌ها در نواتو، برایتون و چک و انتشار چندین بازی و مجموعه‌های مافیا بسیار سپاسگزاریم. آن‌چه هیدن در این سال‌ها به ساخت و توسعه آن کمک کرد، برای سال‌های آینده ادامه خواهد یافت و راه او ادامه پیدا خواهد کرد. ما از همه کارمندان که به دنبال علایق خود هستند، حمایت می‌کنیم و برای او در آینده چیزی جز بهترین‌ها را آرزو نمی‌کنیم. در حالی که تغییر می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما می‌تواند فرصت‌ها و موفقیت‌های جدیدی را نیز رقم بزند. ما مطمئن هستیم که استودیو در پروژه‌های متعددی که در حال حاضر در دست اجرا دارد، به پشتیبانی فرد خلاقی مانند نیک بینز و پشتیبانی کامل 2K موفق خواهد شد.»

نیک بینز که در سال 2018 به Hangar 13 پیوست تا دفتر استودیو برایتون را تاسیس و رهبری کند، جایگزین بلکمن خواهد شد. بلکمن تنها مدیر Hangar 13 نیست که در روزهای اخیر استودیو را ترک کرده است. مدیر ارشد اجرایی متیو اوربان نیز در صفحه لینکدین خود اعلام کرده که اخیرا به کار خود در این استودیو پایان داده است.

نسخه جدید بازی Mafia

ظاهرا در حال حاضر در دفتر Hangar 13 برایتون یک نسخه جدید از بازی Mafia در حال ساخت است. این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و با اسم رمز Nero شناخته می‌شود. به‌نظر می‌رسد که نسخه جدید این فرنچایز پیش درآمدی برای سه‌گانه مافیا باشد. خبر خوب این‌که بازی جدید این سری با موتور Unreal Engine 5 شرکت اپیک گیمز ساخته می‌شود و دیگر خبری از موتور Illusion Engine نیست که اخیرا برای ریمسترها و ساخت مافیا 3 استفاده شده بود.

نسخه جدید بازی Mafia - نسخه جدیدی از بازی Mafia در دست ساخت است

سال‌ها است که استودیو Hangar 13 روزگار سختی را پشت سر می‌گذارد. ​​پس از عرضه ناموفق نسخه سوم بازی Mafia در سال 2016، این استودیو در سال 2018 افراد متعددی را اخراج کرد. این استودیو ایده‌های مختلفی برای ساخت IPهای جدید در طول این سال‌ها داشته است. اما هرکدام به دلایل گوناگون به مرحله توسعه و انتشار نرسیدند.

اخیرا کمپانی Take-Two از توسعه دهندگان Hangar 13 برای کمک به سایر بازی‌های منتشر شده خود مانند بازی لوتر شوتر گیرباکس یعنی Tiny Tina’s Wonderlands استفاده کرده است. اکثر آن‌ها هنوز از راه دور کار می‌کنند، اما به‌نظر می‌رسد که برخی به‌دنبال بلکمن و اوربان در فکر ترک این استودیو هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه جدید بازی Mafia چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: pcgamer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر