;
coinex

بازی Fortnite به سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس اضافه شد؛ رایگان و بدون نیاز به اشتراک

بازی Fortnite توسط اپیک گیمز و مایکروسافت و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای خرید اشتراک گیم پس به سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس اضافه شد. با تکراتو همراه شوید.

در حال حاضر بازی Fortnite بدون شک یکی از بزرگترین بازی‌های موجود در بازار است و Epic Games با انتقال آن به پلتفرم‌های مختلف، از موفقیت و محبوبیت بی‌شمار این بازی به درآمد زیادی دست پیدا می‌کند. این شرکت هم‌اکنون بازی خود را با مشارکت مایکروسافت و آن هم بدون نیاز به خرید هیچ گونه اشتراکی برای سرویس گیم پس، به Xbox Cloud Gaming آورده است.

بازی Fortnite به سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس اضافه شد

اضافه شدن بازی به این سرویس، یعنی طرفداران علاقه‌مند به بازی Fortnite فقط نیازمند یک اکانت مایکروسافت هستند که بتوانند در سرویس ابری Xbox وارد شده و بدون خرید Xbox Game Pass Ultimate، بازی Fortnite را تجربه کنند. این بازی هم‌اکنون با کنترل‌های لمسی برای این سرویس در دسترس قرار دارد. حال با اتفاقی که افتاده، کاربران دستگاه‌های iOS دیگر می‌توانند به‌راحتی این بازی را از طریق سرویس ابری مایکروسافت تجربه کنند.

اگر در جریان بوده باشید، سال گذشته بود که اپیک گیمز با اپل به مشکلاتی خوردند و سرانجام باعث شد که بازی Fortnite از اپ استور حذف شود و کاربران دیگر به این عنوان دسترسی نداشته باشند. از آن زمان به بعد بازیکنان زیادی منتظر یک اتفاق مثبت بودند تا بتوانند بازی محبوبشان را بر روی دستگاه‌های iOS خود بازی کنند تا این‌که بالاخره سرویس ابری مایکروسافت به داد آن‌ها رسید.

اضافه شدن بازی Fortnite به سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس

بازی Fortnite اولین عنوان رایگان برای پلتفرم ابری مایکروسافت محسوب می‌شود و ایکس باکس در پست اخیر Xbox Wire گفته است که در آینده نیز به اضافه کردن بسیاری از این بازی‌ها به پلتفرم ابری خود ادامه خواهد داد. همچنین در به‌روزرسانی وبلاگ خود این‌گونه عنوان کردند که:

در ادامه ارتقا سرویس ابری خود، افزودن یک عنوان رایگان به کاتالوگ بازی‌های آن، گام مهمی است. ما با بازی Fortnite شروع می‌کنیم و به‌دنبال آن هستیم در آینده بازی‌های رایگان بیشتری را که بازیکنان دوست دارند به این سرویس اضافه کنیم. ما در ایکس باکس می‌خواهیم تجربه بازی کردن را برای 3 میلیارد بازیکن که در سراسر جهان وجود دارند، در دسترس قرار دهیم و سرویس ابری ما نقش مهمی در این ماموریت دارد. خیلی ساده می‌خواهیم شما هم در بازی‌هایی که بازی می‌کنید و هم در شیوه‌ای که آن‌ها را برای بازی کردن انتخاب می‌کنید، حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

 

سرویس ابری بازی مایکروسافت که در اشتراک Game Pass Ultimate قرار دارد، به شما این امکان را می‌دهد که فقط با داشتن یک اینترنت قوی، در هرکجایی از این کره خاکی که هستید با هر دستگاهی که قابلیت وصل شدن به اینترنت را دارد و می‌توان با آن وبگردی کرد، بازی‌های محبوبی را، حتی بدون نیاز به نصب آن‌ها تجربه کنید و نیاز به یک کنسول یا یک پی‌سی قوی هم نداشته باشید. بیشتر این بازی‌ها از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کنند و حتی می‌توانید با کنترلر آن‌ها را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سرویس ابری بازی مایکروسافت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر