;
coinex

چرا بازی Call of Duty: Vanguard فروش ناموفقی داشت؟

واقعا چرا بازی Call of Duty: Vanguard فروش ناموفقی داشت؟ با این‌که این مجموعه همیشه فروش خوبی را تجربه کرده اما Vanguard از این قاعده مستثنی است. برای بررسی این موضوع با با تکراتو همراه باشید.

اکتیویژن تا حدودی فروش ناامیدکننده بازی Call of Duty: Vanguard را به‌خاطر داستان آن که مربوط به جنگ جهانی دوم است، می‌داند.

بازی Call of Duty: Vanguard پرفروش‌ترین عنوان سال 2021 بود اما با این وجود، فروش آن هم‌چنان پایین‌تر از حد انتظار بود. بازی Call of Duty: Vanguard فروش کمتری نسبت به Black Ops Cold War و Modern Warfare داشت و در واقع یکی از بدترین تجربه‌های فروش این فرنچایز محبوب در سال‌های اخیر بود. اکتیویژن در پیامی به سهامداران خود، نظریه خود را در مورد این‌که چرا بازی Call of Duty: Vanguard فروش خوبی نداشت و انتظارات را آن‌طور که باید برآورده نکرد، ارائه کرده است.

اکتیویژن گفت که اجرای ضعیف خود را عامل فروش ناامیدکننده بازی Call of Duty: Vanguard می‌داند و معتقد است که آنقدر که برای اطمینان از موفقیت بازی لازم بود، از نوآوری جدیدی استفاده نکرده بود. همچنین آن‌ها داستان بازی که مربوط به جنگ جهانی دوم بود را به‌عنوان یکی دیگر از دلایلی اشاره کردند که باعث فروش ضعیف آن بازی شد.

بازی Call of Duty: Vanguard پایین‌ترین امتیاز این مجموعه

در حالی‌که ممکن است داستان جنگ جهانی دوم به عملکرد فروش بازی Call of Duty: Vanguard لطمه زده باشد، اما ممکن است که انتقادهای متعدد بازیکنان از خود بازی نقش مهم‌تری ایفا کرده باشد. حالت کمپین این عنوان به‌طور باورنکردنی کوتاه است و پیشرفت قابل لمسی را نسبت به بازی‌های قبلی این سری ارائه نمی‌دهد. در کنار این‌ها حالت زامبی را هم اضافه کنید که بدون داشتن هیچ‌گونه پیشرفت درست و حسابی و نداشتن هیچ ویژگی خاصی نسبت به قبل، توسط طرفداران و منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت.

چرا بازی Call of Duty: Vanguard فروش ناموفقی داشت؟

بازیکنان Call of Duty که معمولا هر سال نسخه جدید را خریداری می‌کنند، به‌دنبال یک نوآوری جدید و پیشرفتی در بازی می‌گردند. حال داشتن تعداد زیادی نکات منفی برای این نسخه باعث شد که بازخورد خوبی را از سوی طرفداران تجربه نکند و در نتیجه باعث گرفتن نمرات ضعیف این فرنچایز شد و آن را به پایین‌ترین سطح از لحاظ امتیاز که تا به امروز منتشر شده، برای سری اصلی Call of Duty تبدیل کرد.

در حالی‌که بازی Call of Duty: Vanguard به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرد، به‌نظر می‌رسد که نسخه جدید این فرنچایز می‌تواند کمک زیادی به بازگشت آن به مسیر بکند. بازی Call of Duty 2022 توسط Infinity Ward، استودیو سازنده Call of Duty: Modern Warfare در حال توسعه است و نسخه جدید در واقع دنباله مستقیم بازی موفق 2019 است. نه تنها این اتفاق بلکه اکتیویژن بازاریابی Call of Duty: Modern Warfare را 2 ماه زودتر از Black Ops Cold War و Vanguard آغاز کرده است، بنابراین قطعا باید منتظر شنیدن اخبار خوبی باشیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در کنار یک دنباله از Warzone ساخته می‌شود که می‌تواند به فروش این فرنچایز نیز کمک کند. انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، یک رونمایی رسمی و مناسب برای Call of Duty: Modern Warfare 2 به عمل آید. بنابراین طرفداران باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده نزدیک باشند.

بازی Call of Duty: Vanguard هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر