;
coinex

نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه 400 هزار تومانی [+لینک سایت]

یارانه 300 و 400 هزار تومانی واریز شده است؛ اما برای برخی از خانوارها، غیر قابل برداشت است. در این خبر با نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه همراه شما هستیم.

طبق گزارشات دریافتی، یارانه 300 و 400 هزار تومانی که به دلیل افزایش قیمت برخی از کالاها تعیین شده بود، طبق دستور رئیس جمهور به حساب خانوارها پرداخت شد. رئیس جمهور دستور داد که به جبران افزایش قیمت برخی کالاها، این یارانه پرداخت شود.

نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه 400 هزار تومانی

طبق گزارش وزیر اقتصاد، سید احسان خاندوزی، یارانه جدید به 2 دسته از 77 میلیون یارانه بگیر تقسیم‌بندی می‌شود، به طوری که 30 درصد یارانه بگیران، یارانه 400 هزار تومانی و 60 درصد افراد، یارانه 300 هزار تومانی را دریافت خواهند کرد. طبق این گزارش، 10 درصد مردم یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد.

نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه 400 هزار تومانی

درباره دریافت یارانه نان و دارو، این‌گونه تصمیم‌گیری شده است که تمام ملت ایران و حتی کسانی که اکنون به آن‌ها یارانه تعلق نمی‌گیرد، باز هم مشمول دریافت یارانه نان و دارو خواهند شد.

یارانه 300 و 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده، اما قابل برداشت نیست؛ به همین دلیل، وزیر اقتصاد به‌زودی در مورد برداشت این یارانه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، 10 درصد از مردم مشمول دریافت یارانه نمی‌شوند؛ اما این امکان برای آنها فراهم شده که با مراجعه به وب‌سایت‌هایی که متعاقبا اعلام می‌شود، اعتراض خود را برای دریافت یارانه به ثبت برسانند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید مرتضی موتورچی در توییتر خود این‌گونه نوشت «به اطلاع هم وطنان عزیز می‌رساند که پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هم وطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند، می‌توانند به سامانه hemayat.mcsl.gov.com مراجعه و ثبت اعتراض نمایند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر