;
coinex

پخش زنده رویداد Google I/O 2022 را تماشا کنید

رویداد Google I/O 2022 تا چند ساعت آینده رسما آغاز می‌شود. اگر شما هم مثل ما برای اتفاق‌های این رویداد هیجان‌زده هستید، می‌توانید پخش زنده آن را تماشا کنید.

رویداد Google I/O 2022 هم مثل هر سال میزبان توسعه‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذارها و فعالان حوزه تکنولوژی است. گوگل در این رویداد از نوآوری‌های یک سال اخیر خود رونمایی خواهد کرد.

شما می‌توانید از طریق لینک‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، پخش زنده این رویداد را تماشا کنید.

رویداد Google I/O 2022

Google I/O 2022 بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین و مهم‌ترین رویدادهای تکنولوژی سال است. گوگل هر سال در این رویداد، جدیدترین تکنولوژی‌های خود را برای توسعه‌دهندگان به نمایش می‌گذارد تا از آنها در اپلیکیشن‌ها و سیستم‌عامل‌های خود استفاده کنند. امسال نیز مثل سال‌های قبل است و فرصتی مناسب برای فعالان این عرصه برای آشنایی بیشتر با جدیدترین نوآوری‌ها فراهم می‌شود.

در رویداد Google I/O 2022، سخنرانی‌ها و پنل‌های متعددی برای معرفی، رونمایی و تشریح قابلیت‌های جدید فایربیس، اندروید و وب برگزار می‌شود. علاوه‌براین، بی‌صبرانه منتظر سخت‌افزارها و گجت‌های جدید گوگل هستیم.

رویداد 2022 گوگل مثل سال گذشته به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. بسیاری از افراد که هیجان و انرژی موجود در فضای تک رویداد را دوست دارند، چندان خوشاین نیست؛ اما طبق برنامه‌ریزی‌های گوگل، این رویداد باید به‌صورت مجازی برگزار می‌شد. اما هیچ جای نگرانی نیست؛ چراکه Google I/O 2022 از طریق پخش زنده، در دسترس مخاطبان در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

گوگل این رویداد را از طریق پلتفرم یوتیوب به‌صورت زنده میزبانی می‌کند. اگر می‌خواهید رویداد Google I/O 2022 را تماشا کنید، دو لینک برای تماشای پخش اصلی رویداد گوگل (21:00 امشب) و دیگری برای توسعه‌دهندگان (23:00 امشب) در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید برای لینک‌های یوتیوب زیر، ساعت آلارم تنظیم کنید تا دقیقا راس ساعت، از آغاز رویدادها باخبر شوید.

 

شما همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر هم وارد صفحه رویدادهای گوگل شوید. در این صفحه،‌ شمارش معکوس برگزاری رویداد را مشاهده می‌کنید. پس از پایان شمارش معکوس، صفحه برگزاری رویداد برای شما باز می‌شود.

https://io.google/2022/

 

نظر شما در مورد رویداد Google I/O چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر