;
coinex

گوگل تاریخ عرضه تبلت پیکسل اندرویدی را مشخص کرد

شرکت گوگل به طور رسمی تایید کرد که در سال 2023، تبلت پیکسل با سیستم عامل اندروید را عرضه می‌کند. با این خبر همراه ما باشید تا با تبلت پیکسل اندرویدی بیشتر آشنا شویم.

در جریان کنفرانس I/O 2022، شرکت گوگل از یک دستگاه تبلت پیکسل با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد که با هدف سرگرمی طراحی شده است. این تبلت قبل از سال 2023 عرضه نمی‌شود.

تبلت پیکسل اندرویدی

آخرین بار گوگل در سال 2018، Pixel Slate را معرفی کرده بود. بعد از آن زمان، اکنون قصد معرفی تبلت جدید را دارد. طبق اظهار Rich Osterlos، گوگل تصمیم دارد تا تبلت پیکسل را به عنوان «همراهی عالی برای تلفن پیکسل شما» معرفی نماید. هدف از طرح این عنوان، پر کردن فاصله بین زندگی خانگی و فعالیت‌های روزمره بیرون از خانه کاربران است. طبق انتظاراتی که از شرکت گوگل داریم، این شرکت مانند پیکسل‌های قبلی خود، از تراشه Google Tensor استفاده خواهد کرد.

تاریخ عرضه تبلت پیکسل اندرویدی

به دلیل این‌که گوگل قصد ندارد این تبلت را تا سال 2023 رونمایی کند، هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر قیمت آن در اختیار ما نگذاشته است. فاصله یک ساله تا عرضه این تبلت، دلیل قانع‌کننده برای عدم ارائه قیمت به شمار می‌آید.

تبلت گوگل

تصویری از نمای پشتی این تبلت منتشر شده است. با مشاهده آن، چهار پین اتصال در زیر لوگوی G را مشاهده خواهیم کرد. پین‌های قرار گرفته در نمای پشتی این تبلت، می‌توانند به عنوان مکانیزم شارژر تبلت در هنگام قرارگیری در داک مخصوص عمل نمایند. یک درگاه USB C نیز در کنار این تبلت وجود دارد.

عرضه تبلت پیکسل اندرویدی

به دلیل وجود حاشیه‌های سفید و ضخیم در رندرهای تبلت پیکسل، این تبلت کاملا شبیه به نمایشگر هوشمند Nest Hub شده است. قسمت پشتی این محصول، به دلیل تک دوربینه بودن، pixel 3 و Pixel slate را به یاد ما می‌آورد. از طرفی به دلیل عدم در نظر گرفتن فلاش دوربین، می‌توان اشاره کرد که به Night Sight متکی است. گوگل این تبلت را با صفحه نمایش بزرگ ارائه خواهد داد که اندورید آن با 12L شروع و با اندروید 13L ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ عرضه تبلت پیکسل اندرویدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر