;
coinex

گوگل Pixel Buds Pro با تراشه اختصاصی رسما رونمایی شد

گوگل در رویداد I/O 2022 طراحی سری پیکسل 7 را به نمایش گذاشت و از گوگل پیکسل 6a رسما رونمایی کرد. دستگاه دیگری که در این رویداد معرفی شده، گوگل Pixel Buds Pro است.

گوگل در سال‌های اخیر، روند توسعه سری پیکسل بادز را تکمیل‌تر کرده است. تاکنون چند نسخه و مدل از این گجت محبوب راه‌اندازی شده که از جمله آنها می‌توان به ایرباد گردنی neckbuds، نسل دوم پیکسل بادز و پیکسل بادز سری A اشاره کرد. این ایربادها یک ویژگی مشترک بسیار مهم دارند که همگی متمرکز بر اندروید هستند. این یعنی از ویژگی‌هایی مثل Fast Pair (جفت شدن سریع به سایر دستگاه‌ها) و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند.

گوگل Pixel Buds Pro

گوگل در رویداد I/O 2022 از پیکسل بادز پرو رونمایی کرد که یک نسخه جدید و قدرتمند از سری هدفون‌های مجهز به اسیستنت محسوب می‌شود. این اولین ایرباد گوگل است که از ANC (حذف نویز فعال) بهره می‌برد. با این ویژگی، کیفیت صدای بالاتر به کاربر ارائه می‌شود و هیچ صدای اضافه‌ای از محیط بیرون به گوش نمی‌رسد.

گوگل Pixel Buds Pro با تراشه اختصاصی رسما رونمایی شد

گوگل در ساخت این هدفون‌ها از تراشه صوتی جدید خود و میکروفون‌هایی با فرکانس‌های دقیق استفاده کرده تا وضوح صداها به بالاترین حد برسد و صداهای اضافه از محیط بیرون به‌طور کامل حذف شوند. گوگل مدعی شده که Pixel Buds Pro تا 11 ساعت روشن می‌ماند؛ عمر باتری آن در حالت فعال شدن قابلیت ANC، تا 7 ساعت است.

گوگل پیکسل بادز پرو علاوه بر گوگل اسیستنت، به قابلیت جفت شدن سریع نیز مجهز است و کاربر می‌تواند هدفون خود را با سرعت بیشتر و آسان‌تر، به دستگاه‌های دیگر متصل یا جفت کند.

این هدفون‌ها تا چند ما دیگر رسما عرضه می‌شوند و در آن زمان، آپدیت جدیدی از طریق OTA در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند از ویژگی صدای فضایی یا Spatial Audio بهره‌مند شوند. گوگل پیکسل بادز از 21 جولای (30 تیر) با قیمت 199 دلار رسما به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوگل Pixel Buds Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر