;
coinex

خرید توییتر توسط ایلان ماسک موقتا متوقف شد [آیا او منصرف شده؟]

خرید توییتر توسط ایلان ماسک به منظور تشخیص تعداد کاربران فیک این شبکه اجتماعی به تعویق افتاد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

پس از به تعلیق در آمدن خرید توییتر توسط ایلان ماسک، سهام این شرکت بیش از 19 درصد افت کرد.

خبرگزاری رویترز در روز 2 می گزارشی در زمینه با تخمین فعالیت ربات‌ها در توییتر منتشر کرد. ایلان ماسک در توییتی به این گزارش واکنش نشان داد. او در توییتر خود نوشت: «معامله توییتر به دلیل بررسی جزئیات حساب‌های هرزنامه/جعلی که کمتر از 5 درصد کل کاربران را تشکیل می‌دهند موقتاً به تعلیق درآمده است».

خرید توییتر توسط ایلان ماسک همچنان پابرجاست

ایلان ماسک مدت کوتاهی پس از اعلام توقف خرید توییتر به این نکته اشاره کرد که همچنان متعهد به خرید توییتر باقی مانده است.

حذف هرزنامه و فعالیت ربات‌ها از جمله اهداف اصلی رئیس اسپیس ایکس و تسلا در زمینه با توییتر به شمار می‌رود. او همچنین قصد دارد کد توییتر را به صورت اوپن سورس در GitHub قرار دهد. اضافه کردن قابلیت ویرایش توییت‌ها نیز از دیگر اهداف ایلان ماسک در توییتر به شمار می‌رود.

ارتباط میان خرید توییتر توسط ایلان ماسک و ارزهای دیجیتال

خرید توییتر توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک اولین بار در تاریخ 4 آپریل، 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری نمود. چند هفته پس از این خبر، ماسک خواستار خرید 100 درصد سهام شرکت توییتر شد. این پیشنهاد در تاریخ 25 آپریل مورد پذیرش قرار گرفت.

یکی از اهداف اصلی ایلان ماسک پس از خرید توییتر، اضافه کردن دوج کوین به عنوان روش پرداخت این شبکه اجتماعی است. طی یک سخنرانی TED در ونکوور کانادا، از ماسک پرسیده شد که آیا از پامپ کردن مکرر دوج کوین توسط توییت‌هایش پشیمان است یا خیر. او در پاسخ گفت: «به نظر من دوج کوین سرگرم‌کننده است و من همیشه به کاربران توصیه کرده‌ام سرمایه خود را روی این رمزارز قمار نکنند».

به نقل از چندین گزارش معتبر، صرافی معروف بایننس حدود 500 میلیون دلار سرمایه به ایلان ماسک جهت خرید توییتر اهدا کرده است. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، این خبر را در توییتر خود به اشتراک گذاشت او این اقدام بایننس را حرکتی جهت رسیدن به اهداف بزگتر عنوان کرد. از دیگر حامیان مالی ایلان ماسک در خرید توییتر می‌توان به Fidelity (316 میلیون دلار)، هلدینگ قطر (375 میلیارد دلار) و Andreessen Horowitz (400 میلیون دلار) اشاره کرد. بزرگترین سرمایه‌گذاری در این گروه تعهد 1 میلیارد دلاری لری الیسون بود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: decrypt

نظر شما درباره تعلیق موقتی خرید توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر