;
coinex

معرفی اپلیکیشن استپن (StepN)؛ کسب ارز دیجیتال فقط با راه رفتن

استپن اکنون به جرات محبوب‌ترین بازی کریپتویی است که امکان‌ درآمدزایی را به روشی بسیار ساده برای کاربران میسر می‌کند؛ کافی است راه بروید یا بدوید و ارز دیجیتال به دست آورید! به همین سادگی!

شاید تصور کنید چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و این روشی متفاوت برای گول زدن کاربران است، اما باید بدانید از زمان عرضه استپن (StepN) طی شش ماه اخیر، این اپلیکیشن نزدیک به 2.5 میلیون نفر کاربر به دست آورده و حمایت بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، را نیز به دست آورده است. این حمایت دقیقا یکی از اصلی‌ترین دلایل ترغیب بسیاری از فعالان حوزه رمز ارز برای استفاده از استپن برای ورزش و درآمدزایی بوده است.

برنامه استپن (StepN) اولین بازی تلفن همراه با قابلیت درآمدزایی با حرکت (Move-To-Earn) است که بر بستر بلاک چین سولانا ساخته شده. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد یک NFT کفش از بازار آن خریداری کنند و بعد با آن بدوند یا راه بروند و درآمد کسب کنند. در واقع هدف اصلی استپ ان از ساخت و توسعه این نرم افزار، معرفی کردن دنیای کریپتو و Web3 به جامعه ورزشکاران ناآشنا با این حوزه و همچنین تشویق کاربران دنیای رمز ارز به ورزش و زندگی سالم است.

قبل از این نیز یک سری اپلیکیشن کریپتویی برای کسب درآمد با بازی و سرگرمی عرضه شده بود. به عنوان محبوب‌ترین آن‌ها که در سال 2021 مثل بمب صدا کرد باید به اکسی اینفینیتی با جذب میلیون‌ها کاربر، اشاره کنیم. آن‌ها را در دسته‌بندی نرم افزارهای «بازی برای کسب درآمد» (Play To Earn) قرار می‌دهند. اما استپن روشی متفاوت برای کسب درآمد رمز ارزی و مفهومی جدید را معرفی می‌کند. StepN و سایر اپلیکیشن‌های مشابهی که بعد از آن ایجاد شدند، در دسته‌بندی «تحرک برای کسب درآمد» (Move To Earn) قرار می‌گیرند.

بازی استپن چگونه کار می‌کند؟

شاید نتوان اسم StepN را یک بازی گذاشت، اما در هر صورت روشی سرگرم‌کننده و کاملا متفاوت برای کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال است. قبل از آن باید به مانیتور یا گوشی موبایل چشم می‌دوختید و با ساعت‌ها بازی رمز ارز به دست می‌آوردید، اما استپن ورزش، تحرک، سلامتی و درامدزایی را همه در کنار هم قرار داده است. کاربران زیادی ادعا می‌‌کنند از زمان ورود به استپن تنبلی را کنار گذاشته و روزانه چند دقیقه، حداقل به بهانه کسب ارز دیجیتال، پیاده‌روی می‌کنند! این فوق‌العاده است.

شبیه هر بازی کریپتویی (معتبر) دیگر، در استپن نیز باید برای شروع مقداری پول سرمایه گذاری کنید. این سرمایه صرف خرید یک کفش ان اف تی (NFT) در StepN می‌شود. در حال حاضر قیمت کفش‌ها چیزی حدود 12 الی 13 سولانا (SOL) است. طی یک دوره 40 الی 45 روزه، سرمایه اولیه برگردانده می‌شود و سپس وارد دوره سوددهی خواهید شد. بعد از آن، می‌توانید از درآمد خود برای ارتقای کفش NFT مورد استفاده یا خرید کفش‌های بیشتر استفاده کنید و سوددهی را افزایش بدهید.

ارز دیجیتالی که استپن بعد راه رفتن یا دویدن به شما می‌دهد، GST نام دارد. بعد از موفقیت StepN صرافی‌های رمز ارزی متعددی نظیر بیت 24 امکان خرید و فروش ارز دیجیتال GST را فراهم کردند. البته پلتفرم استپن دارای دو رمز ارز است. مورد دیگر GMT نام دارد و در اصل گاورننس توکن به شمار می‌رود، به این معنی که هولدرهای آن می‌توانند درباره آینده بازی و نحوه اعمال تغییرات مختلف روی آن تصمیم‌گیری کنند. قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال GMT از زمان عرضه رشد زیادی داشته است و حتی افرادی که از StepN استفاده نمی‌کنند، به خاطر آینده روشن پروژه به سرمایه گذاری روی این رمز ارز ترغیب شده‌اند.

روش‌های کسب درآمد از StepN

راه رفتن تنها روش درآمدزایی از استپن نیست. روش بسیار پرسود دیگر، زاد و ولد محسوب می‌شود؛ در اینجا می‌توانید با کنار هم قرار دادن دو کفش و صرف مقداری ارز دیجیتال GST و همچنین GMT، اصطلاحا عملیان مینت (Mint) انجام بدهید و یک کفش سوم تولید کنید! در ادامه با فروش آن، سود خواهید کرد.

برای عده‌ای از کاربران، مینت کردن تبدیل به اصلی‌ترین منبع درآمد شده است، به طوری که سود آن را از راه رفتن و دویدن برای کسب GST نیز بیشتر می‌دانند! البته بازار در حال حاضر به خاطر فعالیت زیاد کاربران کمی اشباع شده و در برخی روزها هزینه مینت کردن حتی با قیمت فروش نهایی کفش سوم برابر می‌شود.

درآمد بازی استپن (StepN) چقدر است؟

در حال حاضر بعد از خرید یک کفش کاملا معمولی در کف قیمت 13 سولانا، روزانه چیزی حدود 5 الی 6 توکن GST به دست خواهید آورد. در روز یکشنبه 25 اردیبهشت قیمت هر واحد این رمز ارز حدود 2.9 دلار است. پس حداقل روزانه حدود 15 دلار درآمد خواهید داشت. قیمت آن حتی اوج 9 دلار را نیز به خود دید، اما بعد از ریزش کل بازار ارز دیجیتال، ارزش GST نیز با افت شدیدی مواجه شد.

در نظر داشته باشید بازی‌های شبیه اکسی اینفینیتی و استپن همیشه از نظر قیمت در اوج باقی نمی‌مانند! پس نباید تا همیشه روی درآمد روزانه چند ده دلاری آن‌ها حساب کنید. از مرحله‌ای به بعد، جریان شدید ورود کاربران جدید قطع می‌شود و حجم تقاضا برای خرید GST به منظور مینت کردن کاهش پیدا می‌کند. طبیعی است در این مرحله قیمت رمز ارز نام برده با افت مواجه خواهد شد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر