;
coinex

پوکو X4 GT گوشی دیگری از خانواده ایکس 4 در راه است

پوکو X4 Pro 5G اولین گوشی از خانواده X4 است که رسما کار خود را آغاز کرده؛ اما آخرین گوشی نیست. اینطور که از شواهد پیداست، گوشی دیگری با اسم پوکو X4 GT نیز در راه است و به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

اخیرا اطلاعاتی درباره گوشی پوکو X4 GT در پلتفرم IMEI دیده شده که از راه‌اندازی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد و اسم رسمی آن را تایید می‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه هوشمند تا چند هفته آینده رسما رونمایی می‌شود.

چند روز قبل بود که جزییاتی از یک گوشی پوکو در پلتفرم FCC دیده شد. به گزارش Xiaomiui، این همان گوشی پوکو ایکس 4 جی تی است که از تراشه دایمنسیتی 8100 بهره می‌برد.

آنچه از پوکو X4 GT می‌دانیم

پوکو ایکس 4 جی تی احتمالا نسخه‌ ری‌برند شده Redmi Note 11T Pro خواهد بود. این گوشی که مخصوص بازار چین طراحی شده، به‌زودی در این بازار عرضه می‌شود. پوکو ایکس 4 جی تی نیز برای عرضه در بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است.

پوکو X4 GT گوشی دیگری از خانواده ایکس 4 در راه است
پوکو X4 Pro

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از مشخصات پوکو X4 GT در دست نیست؛ اما اگر نسخه ری‌برند شده از ردمی نوت 11 تی پرو باشد، می‌توان برخی از مشخصات آن را پیش‌بینی کرد.

گفته می‌شود که گوشی ردمی از نمایشگر 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز برخوردار می‌شود. قدرت پردازش این گوشی را هم یک تراشه دایمنسیتی 8100 بر عهده دارد. Redmi Note 11T Pro با رم 6 و 8 گیگابایتی و در دو نسخه حافظه 128 و 256 گیگابایتی در بازار چین عرضه خواهد شد.

این دستگاه هوشمند از یک باتری 4980 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با تکنولوژی شارژ سریع 67 واتی شارژ می‌شود.

بد نیست بدانید که برخی شایعات از وجود +POCO X4 GT خبر می‌دهند که احتمالا نسخه ری‌برند شده +Redmi Note 11T Pro خواهد بود. گفته می‌شود که نسخه پرو و پرو پلاس از مشخصات یکسانی برخوردارند؛ با این تفاوت که نسخه پرو به باتری 4300 میلی‌آمپرساعت و شارژ 120 واتی مجهز می‌شود. این گوشی برخلاف نسخه پرو، با رم 6 گیگابایتی عرضه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پوکو X4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر