;
coinex

پوکو X4 GT تاییدیه IMDA را دریافت کرد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

گوشی پوکو X4 GT اخیرا در پلتفرم IMEI دیده شده که نام اصلی این گوشی را تایید می‌کرد. این گوشی تاییدیه IMDA را نیز دریافت کرده که از راه‌اندازی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

تقریبا یک هفته قبل بود که مشخصاتی از یک گوشی پوکو در پلتفرم FCC دیده شد. پس از آن، جزییاتی از این گوشی در IMEI فاش شد که اسم اصلی گوشی را تایید می‌کرد. فهرست IMEI درواقع تایید می‌کرد که اسم این گوشی جدید، پوکو X4 GT است. اینطور که از شواهد پیداست، کمپانی پوکو، خود را برای راه‌اندازی یک گوشی جدید از سری GT در بازارهای جهانی آماده می‌کند. این در حالیست که POCO F4 GT به‌تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است.

پوکو X4 GT در IMDA

این گوشی به‌تازگی توانسته تاییدیه IMDA و EEC را دریافت کند. دریافت این گواهی‌ها نشان می‌دهد که در آینده نزدیک باید منتظر راه‌اندازی رسمی پوکو ایکس 4 جی تی باشیم.

پوکو X4 GT تاییدیه IMDA را دریافت کرد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

یک گوشی با شماره مدل 22041216G در پلتفرم IMDA دیده شده که بر اساس گزارش‌های قبلی، همان پوکو X4 GT است. این دستگاه هوشمند همچنین گواهی EEC روسیه را نیز دریافت کرده است. فهرست IMDA نشان می‌دهد که گوشی جدید پوکو از اتصال 5G، بلوتوث، وای فای و NFC پشتیبانی می‌کند. به غیر از این موارد، اطلاعات بیشتری از مشخصات گوشی فاش نشده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از مشخصات پوکو ایکس 4 جی تی در دست نیست. اما گفته می‌شود که این دستگاه، نسخه ری‌برند شده از ردمی Note 11T Pro است؛ در این‌صورت می‌توان برخی مشخصات آن را پیش‌بینی کرد. انتظار می‌رود که گوشی جدید پوکو از سری جی تی، به تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز شود.

در فهرست FCC هم فاش شده بود که این گوشی با رم 8 گیگابایتی و دو نسخه حافظه 128 و 256 گیگابایتی به بازار می‌آید. از دیگر مشخصات احتمالی پوکو ایکس 4 جی تی می‌توان به اندروید 12، رابط MIUI 13، تکنولوژی شارژ 67 یا 120 وات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پوکو X4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر